Heel verhaal getypt maak jij gewoon dat topic vol TF! En nu heb ik acuut honger natuurlijk en wil ik vis

had vanmiddag al zo'n trek in sushi.... straks maar ff stokbrood in de oven doen ofzo
herhaling;
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:27 schreef Lois het volgende:
waterbed
Ik mis het waterbed nog steeds

zomers omdat ik het gewone bed zo warm vind en nu...omdat ik het gewone bed zou onwijs kouhouhoud vind.
Als die zoon van Ron Brandsteder hier aan de deur komt met een mooie cheque weet ik wel wat ik als eerste koop
Vraagje, misschien weet iemand het hier: wie weet waar je (niet te dure) damesmanchetknopen kunt kopen? Ben er 1 verloren

en die zaten bij aankoop al in de blouse dus nooit eerder nodig gehad.
Ik heb serieus overwogen om vlák voor de verhuizing een ander bed aan te schaffen omdat ik echt echt echt niet lekker meer sliep. En toen had ik 5 minuten tijd over en ging er een hele discussie hier over het gemis van een waterbed

Ik wilde 'm acuut niet meer kwijt

We hadden iets met tijdgebrek enzo toen en hebben geeneens kans gehad om matrassen uit te gaan proberen dus hebben we het waterbed gewoon verhuisd.
Ik slaap weer zó lekker!!!! Helemaal leegpompen en opnieuw beginnen bleek de truc voor
ons mij. Ik moet alleen nog een nieuw kussen hebben.
En idd, warm als het koud is en fris als het buiten warm is

vannacht gaat het een graad of 6 vriezen, dus hij gaat zometeen een halve of hele graad omhoog
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana