bronquote:New Main Pokemon Game Announced
Next entry to follow Diamond & Pearl hits Japanese DS some time this year.
by Anoop Gantayat
January 28, 2010 - HeartGold and SoulSilver are still the rage amongst Pokemon gamers, but Nintendo isn't letting Pikachu and crew rest. In Japan today, the company announced that a new main entry in the series is being developed for DS.
By "main entry," we mean a game in the line of titles that includes Red & Green, Gold & Silver, Ruby & Saphire, and Diamond & Pearl. The new game is set for Japanese release this year, meaning it will come four years after Diamond & Pearl's original release over there.
Nintendo did not share details on the game today, only hinting that it would have new Pokemon, take place in a new region, and feature new gameplay concepts.
But with the announcement out of the way, and with a 2010 Japanese release, expect to start hearing details shortly.
Pokemon heb ik wel gezien nu. Das eens in de 5 jaar leuk, of ze moeten het concept helemaal omgooien. Wordt wel weer een dubbele millionseller in Japan.quote:
Wordt tijd dat ze die aankondigen voor US/EUquote:Über 1 Mio. Dragon Quest VI: Realms of Reverie ausgeliefert
29.01.10 - Square Enix gibt bekannt, dass von dem Rollenspiel Dragon Quest VI: Realms of Reverie mittlerweile mehr als 1 Mio. Einheiten in Japan ausgeliefert wurden. Das Spiel kam am 28.01.10 auf den Markt.
Inderdaad, ik heb liever dat ze wachten op de volgende DS voor een Pokémon zoals DragonQuest er nu uitziet op de DS, maar dan iets scherper voor meer overzicht.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pokemon heb ik wel gezien nu. Das eens in de 5 jaar leuk, of ze moeten het concept helemaal omgooien. Wordt wel weer een dubbele millionseller in Japan.
Daar is er overigens per vandaag ook weer eentje van bij:
[..]
Wordt tijd dat ze die aankondigen voor US/EU
DragonQuest heb ik wel gezien nu. Das eens in de 5 jaar leuk, of ze moeten het concept helemaal omgooien. Wordt wel weer een dubbele millionseller in Japan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pokemon heb ik wel gezien nu. Das eens in de 5 jaar leuk, of ze moeten het concept helemaal omgooien. Wordt wel weer een dubbele millionseller in Japan.
Daar is er overigens per vandaag ook weer eentje van bij:
[..]
Wordt tijd dat ze die aankondigen voor US/EU
Volgens mij heb je uberhaupt nog nooit een DQ gespeeld, hooguit een keer meegekeken over mijn schouderquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:28 schreef koei het volgende:
[..]
DragonQuest heb ik wel gezien nu. Das eens in de 5 jaar leuk, of ze moeten het concept helemaal omgooien. Wordt wel weer een dubbele millionseller in Japan.
Henry Hatsworth, Chinatown Wars, Bowser's Inside Story, The World Ends With You...quote:Op zondag 31 januari 2010 11:11 schreef Jesse_ het volgende:
En nog alle games waar ik nog niet aan toe ben gekomen
Die heb ik ook nog laten liggenquote:Op zondag 31 januari 2010 11:15 schreef Jesse_ het volgende:
twewy toevallig gisteren uitgespeeld, nu alle extra's nog halen
Tijd voor een nieuwe generatie handheldsquote:Op zondag 31 januari 2010 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Leuk al die lijstjes, maar de topjaren van de DS liggen achter ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze eindbaas is niet touchscreen proef. En de muziek tijdens die eindbaas is ook nog is kut. Kutmelodie.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:16 schreef RaymanNL het volgende:
Gofterdomme wat ben ik nu bij een kuteindbaas bij ZeldaBen nu bij
ZeldaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze eindbaas is niet touchscreen proef. En de muziek tijdens die eindbaas is ook nog is kut. Kutmelodie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |