Oh, dan is het part of the showquote:Op donderdag 17 december 2009 07:47 schreef Aisumasen het volgende:
Huh?! Toevallig na ''Give Peace A Chance''? Dan is het 'part of the show' namelijk
.
Het was echt zo rustig. Ideaalquote:Op donderdag 17 december 2009 18:43 schreef psychedelicate het volgende:
Wordt de camera nou zo hoog gehouden of waren er niet al teveel mensen in de zaal? Het ziet er allemaal zo rustig uit.
Only in Germany.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:51 schreef webfreak het volgende:
[..]
Het was echt zo rustig. Ideaal
Dat komt omdat het eigenlijk seated was. Dan passen er (vanzelfsprekend) veel minder mensen in. Er was enorm veel bewegingsruimte, ik kon m'n armen helemaal strekken.
Dat viel mede. In Arnhem was het veel erger.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:39 schreef Blinker het volgende:
Klinkt leuk
Wat een tam kutpubliek trouwens..
Ja, vind ik dus ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef blckbb het volgende:
Wat is (I Want To) Come Home een mooi nummer zeg
Ik wou het je nét vragen.quote:
Eensch!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:07 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, vind ik dus ook.
Echt een heel sterk nummer. Beste ballad die hij in jaren heeft geschreven, als je 't mij vraagt.
Maar niemand vraagt mij ooit wat!
Neen. Moest er wel info zijn, zou ik (of Aisumasen) dat al wel gepost hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef Braddie het volgende:
Is er al meer informatie over een eventuele bootleg van Arnhem zowel Audio als Video?
quote:This George Harrison composition was left off the Revolver album as the lyrics were considered narcissistic by the other band members.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 23:31 schreef Blinker het volgende:
[..]Ik moest hard lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Sounds like John was having a pretty shitty birthday!
En hier wordt uitgelegd hoe ze het precies hebben gedaan:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:26 schreef Aisumasen het volgende:
Vers van de pers, de TV-commercial voor The Beatles: Rock Band.
Erg vet gedaan. Doch een beetje scary...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |