Isegrim is vandaag trouwens 4 maanden en 4 dagen mijn huisdierquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maakt je nieuwe huisdier zo een puinhoop dat je 4 dagen nodig hebt om je huis leefbaar te houden?
dan zou ik dr snel terugbrengen voor je garantie verlooptquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim is vandaag trouwens 4 maanden en 4 dagen mijn huisdier
T'is een occasion met maar 3 maanden garantiequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dan zou ik dr snel terugbrengen voor je garantie verloopt
dan gewoon aan een boom bindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
T'is een occasion met maar 3 maanden garantie
3 dagen. 4 dagen werken, 3 dagen vrij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maakt je nieuwe huisdier zo een puinhoop dat je 4 dagen nodig hebt om je huis leefbaar te houden?
zeg dat danquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
3 dagen. 4 dagen werken, 3 dagen vrij.
Zouden we ook nog uit moeten leggen dat dat samen 7 is, wat gelijk staat aan het aantal dagen in een week?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
3 dagen. 4 dagen werken, 3 dagen vrij.
verbrand kut huisdier.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zouden we ook nog uit moeten leggen dat dat samen 7 is, wat gelijk staat aan het aantal dagen in een week?
Het is in elk geval geen erfelijk genetisch defect dat het gedrag veroorzaaktquote:
Nee daar ben ik inderdaad zeker vanquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is in elk geval geen erfelijk genetisch defect dat het gedrag veroorzaakt
serieus?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
3fm is underwy. volgend jaar rotterdam
Stadhuispleinquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef ebeaydojraes het volgende:
nee, maar mag wel zo. Op de Blaak ofzo
quote:De Kapsalon:
Een aluminium bakje met friet, shoarma, gesmolten kaas, veel knoflooksaus en sambal en voor de vitamientjes ook nog wat sla, tomaat en komkommer. En bij KAPSALON PARADISE kunt u genieten van liefst 90 gevarieerde kapsalons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |