Ik werk naast een benzinepomp, gaat goed komen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zal ik je benzine en vuur sturen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me niet lekker en ik heb het koud...warm...koud...warm.
Eigenlijk zou ik nog even naar Hofplein moeten puur om een foto te maken... maarja, ik heb dr op het moment niets te doenquote:
Ik ben benieuwd of het mooi wit wordt.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nog even naar Hofplein moeten puur om een foto te maken... maarja, ik heb dr op het moment niets te doen![]()
(niet dat ik hier wel wat te doen heb).
Met een beetje mazzel gaat het hier rond 18:30/19:00 ook sneeuwen, tot na middernacht
De reactie van de NS is wel mooi. Die zetten minder treinen in, in de hoop dat de treinen die dan nog rijden hun eindbestemming wél halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of het mooi wit wordt.Moet vanavond nog wel weg, dus hoop dat ik dan nog wel een beetje thuis kom. Maar zal vast wel, want het is maar een paar km.
Jep.. Gelukkig hoef ik niet met de NS weg.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De reactie van de NS is wel mooi. Die zetten minder treinen in, in de hoop dat de treinen die dan nog rijden hun eindbestemming wél halen.
is felipe massa wit?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ommoord meldt weer een behoorlijke witte massa
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:11 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
Brrr koud mijn tenen zijn bevroren, terwijl ik heul niet zoveel heb gelopen.
Goedemorgen, je had juist moeten lopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 08:11 schreef Alicey het volgende:
Goedemorgen!
Brrr koud mijn tenen zijn bevroren, terwijl ik heul niet zoveel heb gelopen.
Al die 15 kilometer?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Goedemorgen, je had juist moeten lopen.
Dat valt wel mee, maar ik ben eerder bang dat mijn voeten dan nog kouder zijn en dat ik 10000 keer onderuit ga.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat eerder weg.....
Doe als de Freggels en voer de éénurige werkweek in.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:![]()
Ik snap niet welke idioot bedacht heeft meer dagen in de werkweek te stoppen dan in het weekend
Een 3/4 regeling zou al erg prettig zijn. Dat we alleen op dinsdag, woensdag en donderdag werken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:11 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Doe als de Freggels en voer de éénurige werkweek in.
Ik heb vanaf januari een 4/3-regeling.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een 3/4 regeling zou al erg prettig zijn. Dat we alleen op dinsdag, woensdag en donderdag werken.
maakt je nieuwe huisdier zo een puinhoop dat je 4 dagen nodig hebt om je huis leefbaar te houden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik heb vanaf januari een 4/3-regeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |