rijk ben ik allang. Althans in mijn definitie van rijkquote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik ook, alleen schijnt het niet maatschappelijk geaccepteerd te zijn om op je 25e met pensioen te gaan![]()
Dus werk ik nog maar even door tot ik écht rijk ben.
Wij liepen er een keer langs en toen rook het daar goddelijk lekker, maar toen zaten ze nogal vol dus toen zijn we naar Wijnbar Rotterdam gegaan. Wat ook geweldig was. Maar volgens mij is het een uitstekend restaurant.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:48 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb vanavond trouwens een walking dinner bij Kip.
http://www.restaurantkip.nl/ , ben benieuwd is iemand er al eens geweest ?
En we vonden het voor toen te duur. Toen hebben we bij Wijnbar nog duurder gegetenquote:Op donderdag 17 december 2009 10:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wij liepen er een keer langs en toen rook het daar goddelijk lekker, maar toen zaten ze nogal vol dus toen zijn we naar Wijnbar Rotterdam gegaan. Wat ook geweldig was. Maar volgens mij is het een uitstekend restaurant.
Ow ja, dat was het.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En we vonden het voor toen te duur. Toen hebben we bij Wijnbar nog duurder gegeten![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 14:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:daar moeten we binnenkort nog wel een keer heen.
Jij loopt graag op pantoffels, dus je bent een pantoffeldiertje/mensquote:
Sommige kattenmensen besluiten hun katten buiten te laten lopen. Welke een inbreuk zijn op de lokale flora en fauna, poepen in zandbakken en tuinen, en met hun nageltjes auto's beschadigen. En huizen in lopen.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kattenmensen laten niet hun katten uit, dus daar heb je ook geen last van!
Ja, er zijn van die katten die dat allemaal doen ja.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sommige kattenmensen besluiten hun katten buiten te laten lopen. Welke een inbreuk zijn op de lokale flora en fauna, poepen in zandbakken en tuinen, en met hun nageltjes auto's beschadigen. En huizen in lopen.
zal ik je benzine en vuur sturen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:43 schreef Isegrim het volgende:
Ik voel me niet lekker en ik heb het koud...warm...koud...warm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |