Nou! Je kunt anders nog wel van Den Haag naar Leiden!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Een NS woordvoerster gaf aan maar op een paar locaties in Nederland problemen te hebben. Alleen in het noorden van het land, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht.
Zeg dan gewoon dat het gehele treinverkeer verstoord is.
die wou jou zienquote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Isegrim het volgende:
Iemand in de trein voor ons heeft aan de noodrem getrokken.
Wellicht had die iemand daar een reden voor..quote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Isegrim het volgende:
Iemand in de trein voor ons heeft aan de noodrem getrokken.
dat wil niemand.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nou! Je kunt anders nog wel van Den Haag naar Leiden!
Daar zeiden ze niets over.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wellicht had die iemand daar een reden voor..
Die trein komt volgens mij uit Venlo (Venlo-Den Haag-Schiphol?). Dus ik vermoed zoiets:quote:Op donderdag 17 december 2009 09:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wellicht had die iemand daar een reden voor..
quote:Kai gaaf man! We gaan een kai-vette sneeuwpop bouwuh!
tsja het blijven rare lui daar in Venloquote:Op donderdag 17 december 2009 09:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die trein komt volgens mij uit Venlo (Venlo-Den Haag-Schiphol?). Dus ik vermoed zoiets:
[..]
Of Eindhovuh, komt die trein ook langs.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tsja het blijven rare lui daar in Venlo
Of een dame van zuid die haar "pokkie" kwijt isquote:Op donderdag 17 december 2009 09:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat er niets over gezegd wordt betekent niet dat er geen reden was ofzo.
ja kan ook nog. Alsof jij geen pauper bent die niet zonder telefoon kan.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of een dame van zuid die haar "pokkie" kwijt is
Ik heb er zelfs tweequote:Op donderdag 17 december 2009 09:21 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ja kan ook nog. Alsof jij geen pauper bent die niet zonder telefoon kan.
tot je insneeuwt en sterftquote:Op donderdag 17 december 2009 09:24 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik uitstap en verder loop. Dat gaat sneller.
ik zeg toch niet dat het moet? Zeg alleen dat het kan gebeuren.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:26 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je bent wel lief voor mij de laatste tijd.
Ah, je maakt je zorgen om me.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het moet? Zeg alleen dat het kan gebeuren.
Is die bezig met insneeuwen en sterven dan ?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat gaat ook wel weer heel ver.
Veel meer om mn vriendin als je het niet erg vindt.
nee die is nog aant slapen volgens mij. Maar die moet straks ook wel naar dr werk en de komende dagen veel met het OV mee. Ik btw ook.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is die bezig met insneeuwen en sterven dan ?
Nou zeg, wat een spanningquote:Op donderdag 17 december 2009 09:52 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee die is nog aant slapen volgens mij. Maar die moet straks ook wel naar dr werk en de komende dagen veel met het OV mee. Ik btw ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |