soms zegt ze danquote:Op woensdag 16 december 2009 15:45 schreef Isegrim het volgende:
LHO is geen homo, hij is soms irritant.
Maak er dan minstens nog een anagram van...quote:
Rotterdam, tra lala lalaquote:binnenland
ss Rotterdam begint met besloten feesten
ROTTERDAM - De ss Rotterdam gaat deze maand open. Eind december worden op het gerenoveerde stoomschip de eerste besloten feesten gevierd.
Dat heeft Willem Smit, directeur van De Rotterdam BV, woensdag bekendgemaakt. Aanvankelijk zou het schip, dat straks in gebruik zal zijn als hotel, theater, winkelcomplex en congresruimte, afgelopen zomer worden opgeleverd. De transformatie van het voormalige vlaggenschip van de Holland Amerika Lijn heeft eigenaar Woonbron 240 miljoen euro gekost.
Vanaf 15 februari is het schip voor het publiek geopend. „We hebben de afgelopen weken alles gedaan om het bouwproces nog dit jaar af te ronden”, zei Onno van den Brink, directeur van rederij De Rotterdam. De komende twee maanden gaat het project „in beslotenheidâÇ- f proefdraaien, aldus Van den Brink.
De ss Rotterdam is 228 meter lang, 28 meter breed en heeft dertien dekken. Donderdag houdt exploitatiemaatschappij De Rotterdam een veiligheidsoefening. Daarvoor zijn duizend vrijwilligers gecharterd. Het complex moet binnen een kwartier worden geëvacueerd. De Rotterdam vaart niet meer; het schip heeft een vaste ligplek bij het schiereiland Katendrecht.
dus? problemen mee?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden een beetje.
volgens mij is hij technosexueelquote:Op woensdag 16 december 2009 15:45 schreef Isegrim het volgende:
LHO is geen homo, hij is metroseksueel.
Dat vind ik ook goed. Maar wat houdt dat precies in? Wij gebruiken geen technische hulpmiddelen bij onze seksuele contacten hoor!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:46 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
volgens mij is hij technosexueel
http://en.wikipedia.org/wiki/Technosexualquote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat vind ik ook goed. Maar wat houdt dat precies in? Wij gebruiken geen technische hulpmiddelen bij onze seksuele contacten hoor!
Aha. LHO lijkt zich er niet erg in te herkennen, zo blijkt na voorlezing door ondergetekende.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Technosexual
Ontkenningsfase. Zeg maar eens iets stoms over zijn camera.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha. LHO lijkt zich er niet erg in te herkennen, zo blijkt na voorlezing door ondergetekende.
De RET lost dat altijd op met een software upgrade.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
* TJDoornbos doet het licht uit
wissels in zuid holland vastgevroren
Tsja ze doen maar een end weg ik ga wel eerder van huis zo.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
De RET lost dat altijd op met een software upgrade.
Mijn camera heeft hier niets mee te makenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ontkenningsfase. Zeg maar eens iets stoms over zijn camera.
maar toch is die stomquote:Op donderdag 17 december 2009 09:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn camera heeft hier niets mee te maken
Een NS woordvoerster gaf aan maar op een paar locaties in Nederland problemen te hebben. Alleen in het noorden van het land, Rotterdam, Amsterdam en Utrecht.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
De RET lost dat altijd op met een software upgrade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |