quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef junkiexp het volgende:
Ik ging ook pas om 0200 uur slapen ofzo
Tulpstraat? Waar woon je dan, ik woonde 1 straat verderop. Nu 6.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
2 straten van mijn nieuwe huis vandaan is er vorige week iemand vermoord. En dan woon ik nog wel op het meest noordelijke puntje van Zuid...
![]()
Nee, was dat dat ding dat de lucht in scheen? Zoals ook vaak staan bij het oude postkantoor?quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:35 schreef Errrwin het volgende:
[..]
Tulpstraat? Waar woon je dan, ik woonde 1 straat verderop. Nu 6.
Iemand trouwens enig idee wat die groen/gele zoeklicht zijn bij de Erasmusbrug op Zuid?
hij staat daar waar ze dat nieuwe ding naast KPN gaan bouwenquote:Op woensdag 16 december 2009 09:13 schreef junkiexp het volgende:
Die lamp staat volgens mij aan de voet van de brug, bij cafe Pr8chtig als ik me niet vergis.
Mijn vrouw heeft tegenwoordig een echte officiele gekochte ruitenkrabber. Het weer is daar zó van geschrokken dat er vanochtend geen ijs meer op de voorruit zat.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor de voorruit schiet dat wel aardig op.
Fietsen in een pantalon was vandaag dan ook prettiger dan gister...quote:Op woensdag 16 december 2009 09:31 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft tegenwoordig een echte officiele gekochte ruitenkrabber. Het weer is daar zó van geschrokken dat er vanochtend geen ijs meer op de voorruit zat.
Deze was wat groter en gezien de dag en de plek lijkt het mij dat het ging om de officiële start van de bouw van De Rotterdamquote:Op woensdag 16 december 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee, was dat dat ding dat de lucht in scheen? Zoals ook vaak staan bij het oude postkantoor?
Dát zou natuurlijk ook kunnen, had ik niet aangedacht!quote:Op woensdag 16 december 2009 09:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Deze was wat groter en gezien de dag en de plek lijkt het mij dat het ging om de officiële start van de bouw van De Rotterdam
http://www.nrc.nl/kunst/a(...)aas_met_De_Rotterdam
Koffiequote:Op woensdag 16 december 2009 12:15 schreef junkiexp het volgende:
Senseo
Heineken
Dolce Gusto![]()
Hertog-Jan / Brand
Homoquote:Op woensdag 16 december 2009 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Koffie
Pilsener
Bier
Rum
Chocomel
Rum-warme chocomel
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:45 schreef Isegrim het volgende:
LHO is geen homo, hij is metroseksueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |