Voor de voorruit schiet dat wel aardig op.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als Isegrim een auto had zou ze het ouderwetsch met platenhoezen proberen
2 straten van mijn nieuwe huis vandaan is er vorige week iemand vermoordquote:
Het overkomt de besten..quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:12 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
2 straten van mijn nieuwe huis vandaag is er vorige week iemand vermoord. En dan woon ik nog wel op het meest noordelijke puntje van Zuid...
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Sinds wij samenwonen heb jij 1 keer gekookt (eergister), en toen hadden we beide buikpijn. Kan toeval zijn, maar gister heb jij de kliekjes daarvan op, en had jij weer buikpijn.
Dat is toch zo?quote:
Ik zie het al. Een veelgemaakte fout van jonge gezinshoofden is dat zij de vrouw niet goed voederen. Goede, smakelijke voeding, op een romantisch wijze geserveerd en in een prettige sociale atmosfeer genuttigd is essentieel voor het correct functioneren van de vrouw. Neem die verantwoordelijkheid niet te lichtvaardig, want een slecht gevoederde vrouw is lastig en niet tot nut van het gezin!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is toch zo?![]()
En gister hebben we mijn befaamde saté (deze keer zonder kiwi) gegeten, en heb ik geen buikpijn. Jij wel, maar jij had dan ook je kliekjes op.
Ook de kliekjes, niet enkel kliekjes. Ze heeft dus ook van mijn befaamde Saté gegeten.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ik zie het al. Een veelgemaakte fout van jonge gezinshoofden is dat zij de vrouw niet goed voederen. Goede, smakelijke voeding, op een romantisch wijze geserveerd en in een prettige sociale atmosfeer genuttigd is essentieel voor het correct functioneren van de vrouw. Neem die verantwoordelijkheid niet te lichtvaardig, want een slecht gevoederde vrouw is lastig en niet tot nut van het gezin!
Je moet ook nog zó veel leren, hè?
Nog zo eentje: probeer de herkomst van buikpijn en hoofdpijn niet te beredeneren. De vrouw heeft immers dan geen behoefte aan uitleg maar aan aandacht. Geef haar die aandacht en (mits goed gevoederd) verdwijnen die klachten vanzelf.
Als je nog meer aanwijzigingen of hulp nodig hebt, post het maar gewoon hoor!
geen excusesquote:Op maandag 14 december 2009 18:17 schreef Isegrim het volgende:
Excuses voor het niet starten van een nieuw topic. Internetloos momenteel behalve op mijn telefoon.
Ik zei "leren". Ik zei niet "je mening geven", jongen!quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ook de kliekjes, niet enkel kliekjes. Ze heeft dus ook van mijn befaamde Saté gegeten.
Goed hequote:Op dinsdag 15 december 2009 11:21 schreef Isegrim het volgende:
LHO is erg goed in het geven van zijn mening.
Armoede eigenlijk, ik ben gewoon te lui om zo'n ding te halen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pff ouderwets man. Ik krab met CD's omdat ik niets anders heb.
Kan ze beter onder d'r ruitenwissers leggen, hoef je helemaal niet te krabbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als Isegrim een auto had zou ze het ouderwetsch met platenhoezen proberen
Oh, da's wel modern inderdaad!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Armoede eigenlijk, ik ben gewoon te lui om zo'n ding te halen.
Ik krab trouwen met zo'n cassettebandje waar een snoer aanzit om je ipod op aan te sluiten.
Dus eigenlijk wel weer heel modern.
Kan moeilijk met mijn ipod gaan krabbenquote:
Je Ipod is ook wel geschikt denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:32 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Armoede eigenlijk, ik ben gewoon te lui om zo'n ding te halen.
Ik krab trouwen met zo'n cassettebandje waar een snoer aanzit om je ipod op aan te sluiten.
Dus eigenlijk wel weer heel modern.
jij als krabslaaf ook wel denk ik!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je Ipod is ook wel geschikt denk ik.
Ik héb een krabslaaf. Die mag dagelijks mijn rug krabbenquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij als krabslaaf ook wel denk ik!
had het over junkmans zn autoruit om te krabben!quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik héb een krabslaaf. Die mag dagelijks mijn rug krabben
Dat lijkt mij toch wat onprettig op mijn rug...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
had het over junkmans zn autoruit om te krabben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |