nounounou, moet dat nou weer zoquote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Volg deze stappen secuur:Gooi je beeldscherm+Kast uit het raam(in geval van een laptop doe je die uit het raam, maar dan ben je echt een MEGAFAIL) Ga er vervolgens zelf achteraan. Als je dan nog leeft moet je stap 2 net zo lang herhalen totdat je niet meer leeft.
Mag niet meerquote:
Iddquote:Op zondag 13 december 2009 20:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Whehe dit is nog best grappig nu op 6
Ik heb hem maar in Chrome geopend, dat leek me makkelijkerquote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Volg deze stappen secuur:Gooi je beeldscherm+Kast uit het raam(in geval van een laptop doe je die uit het raam, maar dan ben je echt een MEGAFAIL) Ga er vervolgens zelf achteraan. Als je dan nog leeft moet je stap 2 net zo lang herhalen totdat je niet meer leeft.
die toevoegingquote:Op zondag 13 december 2009 20:22 schreef Salatrel het volgende:
de pm lijst in de wiki volgens OP: http://wiki.fok.nl/index.php/Zondagavond_KLB_PM
Altijd. Als het niet om joran is dan komt daarna nog een pedo die peter gaat 'confronteren'quote:
quote:Aanmeldfout:
De gebruiker "CantFazeMe" bestaat niet. Controleer de schrijfwijze of maak een nieuwe gebruiker aan.
Ze is dertien! Je zit gewoon te chatten met iemand van dertien! Hallo! Nee, niet weglopen ik praat tegen jequote:Op zondag 13 december 2009 20:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Altijd. Als het niet om joran is dan komt daarna nog een pedo die peter gaat 'confronteren'
quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Salatrel het volgende:
chatten met iemand van 13 moet kunnen toch? ligt een beetje aan het onderwerp
hallo mijn naam is marcel roubos en wil jij een keer med mij naar de efteling?quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Salatrel het volgende:
pfff.. ok danquote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Salatrel het volgende:
ja das misschien een beetje over de top jaquote:Op zondag 13 december 2009 20:26 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
hallo mijn naam is marcel roubos en wil jij een keer med mij naar de efteling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |