Precies. De veelposters zijn er ook mee gekapt geloof ikquote:Op zondag 13 december 2009 18:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vorige week 1,5 topic ofzo, terwijl maandje geleden nog 16 topics op een zondagavond
Helaas zijn er veel gestopt, inclusief spam koning piranha!quote:Op zondag 13 december 2009 19:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Precies. De veelposters zijn er ook mee gekapt geloof ikWordt tijd dat Alberto weer op de buis komt!
pirania alleen scheelt 5 topics iddquote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Helaas zijn er veel gestopt, inclusief spam koning piranha!
Ja die heeft Dexter ontdekt.quote:Op zondag 13 december 2009 19:01 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Helaas zijn er veel gestopt, inclusief spam koning piranha!
quote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Adelante het volgende:
[..]
pirania alleen scheelt 5 topics idd
Oh.quote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ja die heeft Dexter ontdekt.
Nou moet ik natuurlijk wel zeggen dattie groot gelijk heeft dat hij dat voorop stelt (zie mijn UI)
Het zal ook vast wel geen flikker voorstellen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Penisbaard het volgende:
Wat?Is Joran weer terug? Dat heb ik dan echt even gemist, normaal zie je daar gelijk 300 aankondigingen van
Ooh fuck serieus, dan maar een filmpje downloadenquote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Wegmisbruikers zijn nog steeds herhalingen, right?
Ja althans 2 weken terug waren het herhalingen, en heb sindsdien niet meer gekekenquote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ooh fuck serieus, dan maar een filmpje downloadenDan ga ik maar weer weg uit dit topic. Jostizooi.
Vorige week waren inderdaad die drugsrunners. Naja jammer weer.quote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja althans 2 weken terug waren het herhalingen, en heb sindsdien niet meer gekeken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |