dus ook vanavond ben jij weer van de partij?quote:Op zondag 13 december 2009 17:57 schreef IntercityAPT het volgende:
Nep gemaakte bullshit. Wat een flauwekul die Peter R. de Vries. Erg populair onder rechtse rukkers, sensatiezoekers en telegraaf lezers.
Welnee, het wordt vast weer 'bloedstollond'.quote:Op zondag 13 december 2009 17:57 schreef IntercityAPT het volgende:
Nep gemaakte bullshit. Wat een flauwekul die Peter R. de Vries. Erg populair onder rechtse rukkers, sensatiezoekers en telegraaf lezers.
Ja natuurlijk!quote:Op zondag 13 december 2009 17:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
dus ook vanavond ben jij weer van de partij?
Dus jij gaat op me stemmen op de kerst avatar neem ik aan hequote:Op zondag 13 december 2009 17:59 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Welnee, het wordt vast weer 'bloedstollond'.
*zucht*quote:Op zondag 13 december 2009 18:01 schreef Lonker het volgende:
[..]
Dus jij gaat op me stemmen op de kerst avatar neem ik aan he
Zie pmquote:Op zondag 13 december 2009 18:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
*zucht*
Oké, link? Geen zin om te zoeken
Ik vind het leuk dat jij het zegt met een avator van iemand die alleen maar wedstrijden uitzend op het moment dat Noord-Korea wint...quote:Op zondag 13 december 2009 18:11 schreef IntercityAPT het volgende:
Dat mensen hier zich nog bekommeren om deze bullshit. In een kwartiertje tijd al 223 views
Ik ook. Kim Jong Il fucks the world.quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat jij het zegt met een avator van iemand die alleen maar wedstrijden uitzend op het moment dat Noord-Korea wint...
quote:Op zondag 13 december 2009 18:22 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Ik ook. Kim Jong Il fucks the world.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme
Inderdaad. Noord-Korea, allemaal grappigquote:Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef Kevincy het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Humor
Ben ik het niet zo mee eens.quote:Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Inderdaad. Noord-Korea, allemaal grappig![]()
Maar als er iets doodsaai, overrated en neppe bullshit is dan is het Peter van Vries wel.
Dan kan hij het zelf nog eens nakijken en erop geilen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ben ik het niet zo mee eens.
Ik vind wel dat als hij zo goed werk aflevert zoals hij zelf altijd beweerd, waarom vindt hij het vastleggen belangrijker dan de boodschap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |