Het wordt niet de leus, maar het is wel het idee.quote:Op zondag 13 december 2009 18:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja ik denk dat de leus 'alleen voor mooie mensen' nog wel eens voor problemen kan zorgen. Beter maken we er 'smaakvolle mensen' van.
Dat is helemaal nie tgezondquote:Op zondag 13 december 2009 18:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet zo erg als Matthias Schlitte
Jij? Jij bent te lelijk.quote:Op zondag 13 december 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
En jongens, wat maakt jullie anders dan de anderen? Wat is er zo speciaal aan jullie? Waarom zou ik voor jullie moeten kiezen?
Wat maakt een avondje uitgaan chill? Chille muziek + chille mensen. Wij garanderen beiden, zoals geen één ander feest dat kan garanderen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:10 schreef NoelGallagher het volgende:
En jongens, wat maakt jullie anders dan de anderen? Wat is er zo speciaal aan jullie? Waarom zou ik voor jullie moeten kiezen?
+chille sfeer.quote:Op zondag 13 december 2009 18:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat maakt een avondje uitgaan chill? Chille muziek + chille mensen. Wij garanderen beiden, zoals geen één ander feest dat kan garanderen.
Alleen mooie mensen-beleid.quote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]Grapjas. Wat is jullie usp? Of is het gewoon weer zo'n faalidee die wel vaker voorkomen hier
Als geen een ander feest dat kan garanderen, waarom kunnen jullie dat dan wel garanderen?quote:Op zondag 13 december 2009 18:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat maakt een avondje uitgaan chill? Chille muziek + chille mensen. Wij garanderen beiden, zoals geen één ander feest dat kan garanderen.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag is het kerst.
Wat.quote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat wij een mooie mensen-beleid hebben.quote:Op zondag 13 december 2009 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als geen een ander feest dat kan garanderen, waarom kunnen jullie dat dan wel garanderen?
watquote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jullie gaan falenquote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Omdat wij een mooie mensen-beleid hebben.
Je bent gewoon jaloers omdat je niet naar binnen mag.quote:
Zeker wetenquote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je niet naar binnen mag.!
De vrijdag daarna jaquote:Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Sinterklaas is al een week het land uit.quote:Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Mijn god, ik had zonet Sinterklaas bij oma en mijn oom is zooo'n tokkie
Hij heet ook echt Jos en zn kinderen Maurice en Kevin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |