Sneeuw veroorzaakt ook ellende op fietspadenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:09 schreef Stuurloos het volgende:
Sneeuw veroorzaakt alleen maar ellende op de snelweg..
Denk niet hoor, hieri n eindhoven is geen ijs op de autosquote:Op woensdag 16 december 2009 13:42 schreef Stuurloos het volgende:
Ai ai.. hopelijk hoef ik zo niet te krabben
Het is nergens warm? Het is zomer op het gehele zuidelijk halfrond!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:54 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben chago omdat ik geen kerstvakantie heb.. maar heb eind januari een weekje niets. Dus zit nu te kijken of ik dan niet op vakantie kan, vind dat ik dat wel verdiend heb. Maar ik wil naar een warm land en het is nergens warm behalve op Curacao maar dat is dan weer zo ver weg + gelijk zo duur
.
20+ vind ik pas enigszins warm te noemen. Alhoewel, gevoelsmatig zal 15+ graden ook wel beter aanvoelen dan die kutkou hierquote:Op woensdag 16 december 2009 13:56 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Het is nergens warm? Het is zomer op het gehele zuidelijk halfrond!
Dan kijk je alleen naar het aantal graden er is zoveel meer. Als het in Nederland 30 graden is ben je aan het doodgaan terwijl je in Spanje heerlijk aan het strand ligt met 30 graden.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:57 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
20+ vind ik pas enigszins warm te noemen. Alhoewel, gevoelsmatig zal 15+ graden ook wel beter aanvoelen dan die kutkou hier.
Suggesties, dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 13:59 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dan kijk je alleen naar het aantal graden er is zoveel meer. Als het in Nederland 30 graden is ben je aan het doodgaan terwijl je in Spanje heerlijk aan het strand ligt met 30 graden.
Hier ook al hoor, ook heel heel licht, maar het is sneeuw...quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef Crazy-M het volgende:
De eerste lichte sneeuw val heb ik al gezien in Eindhoven (licht, heel licht)
inderdaad!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee dat doen de mensen die alleen kunnen rijden als het mooi weer is, en toch gaan rijden tijdens slecht weer.
Lekker, kende niet alle nummers, maar toch wel een feest der herkenningquote:Op woensdag 16 december 2009 16:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
inderdaad!
wat vond je nog van cd'tje?
Zolang zal het toch echt niet duren:quote:Op woensdag 16 december 2009 16:17 schreef aardappel het volgende:
laat die sneeuw en vorst nog maar ff wachten tot 25/26 dec...
van de NOS sitequote:Door sneeuwval verwacht de ANWB vandaag en morgen vroeg in de ochtend veel problemen op de Nederlandse wegen.
In het noorden van het land is het vanmiddag begonnen met sneeuwen.
15 centimeter
De weerdiensten verwachten dat het vannacht overal gaat sneeuwen en dat er in het midden van het land tot 15 centimeter kan vallen. Dat zal volgens de ANWB vrijwel zeker tot een ochtendspits met lange files leiden.
Op 5 januari was de laatste spits in de sneeuw en stond er 520 kilometer file op de Nederlandse wegen
Inzepen kan met douchegel ook wel, wanneer heb je vrij? Ik bied me aan.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:14 schreef styliste het volgende:
Schneeeeeeuw! Ik wil schneeeeuw! Dikke pakken goeie plak sneeuw! Eindelijk weer eens iemand flink inzepen!
Mooiquote:Op woensdag 16 december 2009 16:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Lekker, kende niet alle nummers, maar toch wel een feest der herkenning
Ja dat domme "smog" gelul daar! Echt gestoord.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
Wat is het toch heerlijk naar huis tuffen om 18:30 vanuit eindhoven
Cruise op 130 en lekker gaan.
Tilburg ff 80
Haha en om 20.00 uur thuisquote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
Wat is het toch heerlijk naar huis tuffen om 18:30 vanuit eindhoven
Cruise op 130 en lekker gaan.
Tilburg ff 80
jah inderdaad, om 19:00quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja dat domme "smog" gelul daar! Echt gestoord.
nee, 19:00quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Haha en om 20.00 uur thuisof dat toch niet?
Heb ze nog nooit zien controleren. Maar vandaag iets gekregen op werk dat ik die boetes ook niet meer ga krijgen! http://www.alertegps.nl/flitsmelder-alerteGPS-G520.html Whieeee!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, om 19:00
smog dingen aan. dacht van rij maar 80, ze staan er iets te vaak naar mn zin
handige shitquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit zien controleren. Maar vandaag iets gekregen op werk dat ik die boetes ook niet meer ga krijgen! http://www.alertegps.nl/flitsmelder-alerteGPS-G520.html Whieeee!
niet verboden ?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit zien controleren. Maar vandaag iets gekregen op werk dat ik die boetes ook niet meer ga krijgen! http://www.alertegps.nl/flitsmelder-alerteGPS-G520.html Whieeee!
'quote:
jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef existenz het volgende:
Dat klinkt smerig. Ik hoop dat piere er bier bij heeft
Nope, reageert op GPS positie en flitsers doorgegeven via flitspaal.nl en door mensen zelf! dus geen detectie!quote:
Verse spinaziequote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
'
Smaakte de spinazie/aardappelen/cordon bleu combo?
Ik ben geen gordon blue en aardappelen fan, vind dat wat "lafjes"quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
jij hebt er duidelijk geen verstand van
stuur maar!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Is er iemand die een vragenlijst (nu) zou willen invullen over Sociale Situaties?
Het is voor een onderzoek wat ik doe met groepsgenoten.
surequote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Is er iemand die een vragenlijst (nu) zou willen invullen over Sociale Situaties?
kom maar opquote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
donequote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Willen jullie dan even je mailadres in een PM zetten?
Waar druk? Op de weg? In de kroeg?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
goeden avond
zal morgen echt druk worden ?
wegquote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Waar druk? Op de weg? In de kroeg?
jah hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Ja, ideale snel-wegschrok-maaltijdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
'
Smaakte de spinazie/aardappelen/cordon bleu combo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |