Haha en om 20.00 uur thuisquote:Op woensdag 16 december 2009 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
Wat is het toch heerlijk naar huis tuffen om 18:30 vanuit eindhoven
Cruise op 130 en lekker gaan.
Tilburg ff 80
jah inderdaad, om 19:00quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ja dat domme "smog" gelul daar! Echt gestoord.
nee, 19:00quote:Op woensdag 16 december 2009 20:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Haha en om 20.00 uur thuisof dat toch niet?
Heb ze nog nooit zien controleren. Maar vandaag iets gekregen op werk dat ik die boetes ook niet meer ga krijgen! http://www.alertegps.nl/flitsmelder-alerteGPS-G520.html Whieeee!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, om 19:00
smog dingen aan. dacht van rij maar 80, ze staan er iets te vaak naar mn zin
handige shitquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit zien controleren. Maar vandaag iets gekregen op werk dat ik die boetes ook niet meer ga krijgen! http://www.alertegps.nl/flitsmelder-alerteGPS-G520.html Whieeee!
niet verboden ?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit zien controleren. Maar vandaag iets gekregen op werk dat ik die boetes ook niet meer ga krijgen! http://www.alertegps.nl/flitsmelder-alerteGPS-G520.html Whieeee!
'quote:
jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op woensdag 16 december 2009 21:05 schreef existenz het volgende:
Dat klinkt smerig. Ik hoop dat piere er bier bij heeft
Nope, reageert op GPS positie en flitsers doorgegeven via flitspaal.nl en door mensen zelf! dus geen detectie!quote:
Verse spinaziequote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
'
Smaakte de spinazie/aardappelen/cordon bleu combo?
Ik ben geen gordon blue en aardappelen fan, vind dat wat "lafjes"quote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
jij hebt er duidelijk geen verstand van
stuur maar!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Is er iemand die een vragenlijst (nu) zou willen invullen over Sociale Situaties?
Het is voor een onderzoek wat ik doe met groepsgenoten.
surequote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Is er iemand die een vragenlijst (nu) zou willen invullen over Sociale Situaties?
kom maar opquote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
donequote:Op woensdag 16 december 2009 21:37 schreef automatic_ het volgende:
Willen jullie dan even je mailadres in een PM zetten?
Waar druk? Op de weg? In de kroeg?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
goeden avond
zal morgen echt druk worden ?
wegquote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Waar druk? Op de weg? In de kroeg?
jah hoorquote:Op woensdag 16 december 2009 21:23 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Ja, ideale snel-wegschrok-maaltijdquote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
'
Smaakte de spinazie/aardappelen/cordon bleu combo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |