tis nog steeds "feest" iedere vrijdagmiddag in de Clochard, en ik wed dat die kinderen die er tegenwoordig komen net zulke vreemde dingen uithalen als jij destijds.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
En dan natuurlijk Café Uit, De Clochard op vrijdagmiddag! Ow wat heb ik daar toch allemaal gedaanMarvin en Harry kijken me nog steeds vreemd aan!
Enige tent in Tilburg waar ik ooit geweigerd ben aan de deur....quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:49 schreef krioro het volgende:
The Talk was eigenlijk best een kuttent, maar omdat iedereen daar altijd was toch gezellig.
alleen voor de woensdagavonden, verder niet mijn tentquote:
ik ook, maar toen was ik 15 en werd er gecontroleerd op legitimatiequote:Op dinsdag 15 december 2009 22:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Enige tent in Tilburg waar ik ooit geweigerd ben aan de deur....
Ja dat bedoelde ik onder andere, ietwat 'vreemd' deurbeleid. Zelf kwam ik er wel altijd binnen, hoe pauper ik er ook uitzag.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Enige tent in Tilburg waar ik ooit geweigerd ben aan de deur....
Wat droeg je toen dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik onder andere, ietwat 'vreemd' deurbeleid. Zelf kwam ik er wel altijd binnen, hoe pauper ik er ook uitzag. [ afbeelding ]
Hier voor de mensen die van de classics houden: Rechtermuis en dan opslaan als! Staat alleen vanavond onlinequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:56 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Café Uit kwam ik nooit, maar Clochard en Yeti bar wel af en toe. Reminds me of the good old times. Ineens komen er oude nummers naar boven (o.a. DJ Jean - Love come home - plastic mix) en verlang ik weer naar vroeger..
Haha, nee dat klopt! Kom er soms nog wel eens op vrijdag binnengewandeld. Soms soort reunie met wat vrienden uit de horeca! Nu is het alleen geen blad bier, maar blad baco's! Denk ook wel dat ze daar nu nog wat fouter zijn, maar denk dat ik toch nog wel in de top 10 hoorquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:05 schreef Guard het volgende:
[..]
tis nog steeds "feest" iedere vrijdagmiddag in de Clochard, en ik wed dat die kinderen die er tegenwoordig komen net zulke vreemde dingen uithalen als jij destijds.
Wel knap dat Harry daar nog steeds rondloopt, want dat hoeft natuurlijk al lang niet meer...
Nou meestal gewoon semi-netjes hoor, maar er zijn ook avonden geweest dat ik met nikes en een petje daar gewoon naar binnen liep.quote:
Weigeren ze überhaupt wel iemand bij de Extase? Misschien als je een net overhemd draagt? =)quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:12 schreef Tegan het volgende:
Ik ben nog nooit geweigerd.
Ik kwam vroeger altijd op donderdag en heel soms vrijdag/zaterdag in Extase.
Hmm ja ik was met een man of 4, 5, en niemand kwam binnen, want *wijzend op mij* "jullie vriend is dronken"....quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik onder andere, ietwat 'vreemd' deurbeleid. Zelf kwam ik er wel altijd binnen, hoe pauper ik er ook uitzag. [ afbeelding ]
je moet niet zitten aan mn nikesquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou meestal gewoon semi-netjes hoor, maar er zijn ook avonden geweest dat ik met nikes en een petje daar gewoon naar binnen liep.
Ik bedoelde in het algemeen geweigerd wordenquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:19 schreef aardappel het volgende:
[..]
Weigeren ze überhaupt wel iemand bij de Extase? Misschien als je een net overhemd draagt? =)
nja, leuke tent hoor, op woensdagaaf...
ben benieuwdquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:14 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hier voor de mensen die van de classics houden: Rechtermuis en dan opslaan als! Staat alleen vanavond online!
Ja, overkwam een hele hoop mensen, hoe ze precies selecteerden snap ik nu nog niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Hmm ja ik was met een man of 4, 5, en niemand kwam binnen, want *wijzend op mij* "jullie vriend is dronken"....
Wij hoogst verbaasd, want mijn vrienden weten het verschil wel tussen een nuchtere en een aangeschoten dan wel dronken ik, en ik was dus gewoon nuchter. Na een welgemeend "als je ons niet binnen wil hebben, kun je dat ook gewoon zeggen hoor, een kutsmoesje hoeven we niet te horen" zijn we doorgelopen naar Extase, en hebben we daar een heerlijke avond gehad.
De Talk, daar zijn we sindsdien nooit meer geweest.
hehe ik welquote:Op dinsdag 15 december 2009 22:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, overkwam een hele hoop mensen, hoe ze precies selecteerden snap ik nu nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |