Inderdaad. Silva is misschien de betere striker, maar GSP moet op de grond toch wel domineren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat als GSP hem continue op zijn rug weet te krijgen? Als iemand dat kan dan is hij het. BJ heeft echt de beste takedown defense van de hele divisie en de divisie boven hem en nog kon hij GSP niet tegenhouden.
Goed punt, al neem ik aan dat Silva zich hier op voor kan bereiden. Daarbij lijkt het mij sowieso lastiger om een takedown te scoren bij een grotere tegenstander.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wat als GSP hem continue op zijn rug weet te krijgen? Als iemand dat kan dan is hij het. BJ heeft echt de beste takedown defense van de hele divisie en de divisie boven hem en nog kon hij GSP niet tegenhouden.
De handschoenen die ze nu dragen zijn ter bescherming van hun eigen handen he, niet het hoofd van de tegenstander. Ze braken hun handen te vaakquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Haha. Gister allemaal UFC matches gekeken uit 1993. Toen het allemaal begon. Voor het eerst een 8 hoekige ring. En nog echt elke sport tegen elke sport. Sumo worstelaars van 200 kg tegen karateka's van 90 kg. Lekker bare knuckle en op de grond op elkaars hoofd stampen en ellebogen.
Ja, dat snap ik. Maar wel grappig om dat zo te zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De handschoenen die ze nu dragen zijn ter bescherming van hun eigen handen he, niet het hoofd van de tegenstander. Ze braken hun handen te vaak
Was wel bizar om te zien idd. Ook met al die outfits zoals karatepakken e.d.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:21 schreef Paxlie het volgende:
Die trap vol in de smoel van die sumo-dude blijft ook geniaal
Operatie gehad aan zijn elleboogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Belfort was expected to face Anderson Silva for the UFC Middleweight Championship at UFC 108. However, Silva's manager, Ed Soares, announced that Silva would not be fully recovered from his injury by that time, so the fight would be postponed.
Belfort was expected to face Silva on February 6, 2010 at UFC 109. The fight was later cancelled, however, due to Silva's recovery from surgery.![]()
Silva-Belfort is now expected to headline UFC 112 on April 10, 2010.![]()
( maar heb ik wat gemist?Bij welke happening heeft Silva een injury opgelopen? )
quote:Kyle Bradley (14-7 MMA, 1-3 UFC) cut from the UFC after his loss to Rafael Dos Anjos.
Die nederlanders ook altijd.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:21 schreef Paxlie het volgende:
Die trap vol in de smoel van die sumo-dude blijft ook geniaal
Tof!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:31 schreef GSP het volgende:
Een New Yorkse gouverneur is bezig met het indienen van een wet die het mogelijk maakt om dit kalenderjaar MMA evenementen in Madison square garden mogelijk te maken.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Tof!
Next stop, Amsterdam Arena!
Ik zou er wel een zure smaak in m'n mond aan hebben overgehouden om met zulke idioten op de foto te gaan. Totaal geen respectquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:12 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Het is Fedor Emelianenko![]()
Hier zie je een filmpje van een sessie met wat 'fans'. Ik weet zeker dat er een aantal mensen bijzitten die tot die tijd nog nooit van hem gehoord hadden. Check vooral die vrouw op 5:52. Bah![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |