Je hebt er oog voor.quote:
Wauw!quote:Op zondag 13 december 2009 19:32 schreef Goodbye het volgende:
Geen fotografische hoogstandjes, maar vakantiekiekjes van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alles behalve de neushoorn. We zijn nog speciaal naar de Rhino Sanctuary geweest in Tsavo West, maar helaas daar ook geen een gespot. Er zijn er nog maar zo weinig..quote:Op zondag 13 december 2009 19:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wauw!
Herinneringen.![]()
Heb je alles van The Big Five gezien?
quote:Op zondag 13 december 2009 19:37 schreef tombolafan het volgende:
ik kan de foto's niet zien...
![]()
Morgen misschien...
Sorry hequote:Op zondag 13 december 2009 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
En die poepstreepverhalen zijn altijd lekker als je net een bord boerenkool hebt weggewerkt
Ja, lief hè?quote:Op zondag 13 december 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
Goodbye, wat geweldig!![]()
Ik ben jaloers! Wauw! En ik vind alle foto's mooi hoor!
Dat baby olifantje!
Heb je nog een foto (eventjes, in een spoiler ofzo, als je wilt) van hoe bruin je bent?
heb je de grote versie? dan wil ik wel ff prutsen voor jequote:Op zondag 13 december 2009 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, lief hè?Nog even zien of ik een manier kan vinden om die auto weg te halen uit die foto, zo stom dat die juist daar stond!
![]()
En ik heb helemaal geen foto van hoe bruin ik ben!Onze eigen camera was kapot gegaan op vakantie en we hebben er voor de safari daar maar één gekocht, dus ik heb voornamelijk safari foto's..
klote-verbinding... allemaal kruisjes...quote:
Ach da's jammer. Maar vier van de vijf is ook een goede score. jij hebt in ieder geval actievere leeuwen gezien dan ik.quote:Op zondag 13 december 2009 19:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alles behalve de neushoorn. We zijn nog speciaal naar de Rhino Sanctuary geweest in Tsavo West, maar helaas daar ook geen een gespot. Er zijn er nog maar zo weinig..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Studeer ze!quote:Op zondag 13 december 2009 19:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga even off, focus op studeren nu...![]()
Tot morgen!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 13 december 2009 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoelt dat whiplash (vrij vertaald) zweepslag betekent, en zwepen --> SM --> verhaal
mannen he...
Ik snap nu.quote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Whiplash = zweepslag (vert.) = SM in onze roman.
Oh, dat zou gaaf zijn!quote:Op zondag 13 december 2009 19:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je de grote versie? dan wil ik wel ff prutsen voor je
Hoezo?quote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Dat 'Op zoek naar Mary Poppins' op Ned. 1... weet iemand of dat de eerste aflevering is of dat het al langer bezig is?
Volgens mij heb ik vorige week ook al een aankondiging gezien.quote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Dat 'Op zoek naar Mary Poppins' op Ned. 1... weet iemand of dat de eerste aflevering is of dat het al langer bezig is?
Ja, sorry, spuit 11 vandaag.quote:
Omdat ik hoop dat ik nog geen afleveringen gemist hebquote:
Heer G zit al uren met koptelefoon op '24' te kijken, dus ik kan makkelijk Mary Poppins kijkenquote:Ik heb Op zoek naar Evita altijd gevolgdEn dit wil ik ook wel weer kijken, maar dat doe ik op uitzendinggemist, anders kwel ik mijn liefje
tweede afleveringquote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Greys het volgende:
Ja ik ook, al vond ik de Joseph variant toch beduidend minder. Er zijn meer vrouwen die goed kunnen zingen over het algemeenquote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat ik nog geen afleveringen gemist heb
Ik vind dat soort programma's altijd superleuk!
[..]
Heer G zit al uren met koptelefoon op '24' te kijken, dus ik kan makkelijk Mary Poppins kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |