Kijk! Dan is het mooi dat jij er nu bij bent.quote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat het een hardnekige spammert is die zich al een week iedere dag aanmeld
nachtcrew heeft er vaak last van
Wie weet trek je het dan aan.quote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb eergister burrito's gemaakt, zou het daardoor komen
Ohquote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HAHAHA jaquote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Bamba het volgende:
Echt, die kat van mij he....Die heeft toch zo'n zwaar leven. Hij ligt al de hele avond op, naast of bijna in me te maffen. Net draait 'ie zich lekker op z'n rug en rekt zich even uit en gaat weer verder maffen.
Als 'ie morgenvroeg hier in de SC komt en Ola zegt dan weten we het zeker, Mexicaanse Griepquote:
omdat hij zich steeds onder andere namen aanmeld, alleen de spamlink in zijn profiel blijft hetzelfdequote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oh. Waarom is 'ie nog niet geband dan?
Trusten!quote:
Geil.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat hij zich steeds onder andere namen aanmeld, alleen de spamlink in zijn profiel blijft hetzelfde
en laatst postte hij ook allemaal internet en 06 abbo advertenties
Mooi he?quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAHA jaWij hebben er ook zo 1. Even uitrekken, naar z'n waterbak lopen om wat te drinken en terug naar z'n stoel om daar weer te gaan slapen
![]()
Geweldig! Wat een leven.
Satsu zit mij heel verwijtend aan te kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HAHAHA jaWij hebben er ook zo 1. Even uitrekken, naar z'n waterbak lopen om wat te drinken en terug naar z'n stoel om daar weer te gaan slapen
![]()
Geweldig! Wat een leven.
Hij gaat ook zo lekker willekeurig door alle active topics heen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat hij zich steeds onder andere namen aanmeld, alleen de spamlink in zijn profiel blijft hetzelfde
Het is maar wat je nuttig tijdsverdrijf vindquote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lol! Geweldigquote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mooi he?. Gizmo zou het liefste in me kruipen als 'ie dat kon. En als het even niet uitkomt en ik hem op de bank zet, blijft 'ie maar terugkomen
. Hij heeft dat ook alleen maar bij mij, bij m'n vriend ligt 'ie niet zo vaak. En het liefste ligt 'ie nog in je armen als een baby'tje
quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Satsu zit mij heel verwijtend aan te kijken.
Alleen maar omdat HIJ vertrok uit zijn tentje en IK van die gelegenheid gebruik maakte mijn benen te strekken en even te luchten. Poeh! Tis heet onder zo'n dekentje.
en toen masseerde hij zachtjes haar tepels en riep " WIL JE EEN GOEDKOOP 06 ABBONNEMENT!?"quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het is maar wat je nuttig tijdsverdrijf vind. Ik denk dat 'ie gewoon graag in het verhaal van Nies en Tombola wilt
.
Gizmoquote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mooi he?. Gizmo zou het liefste in me kruipen als 'ie dat kon. En als het even niet uitkomt en ik hem op de bank zet, blijft 'ie maar terugkomen
. Hij heeft dat ook alleen maar bij mij, bij m'n vriend ligt 'ie niet zo vaak. En het liefste ligt 'ie nog in je armen als een baby'tje
Komt idd nog wel hoor! Gizmo was vanaf het begin af aan heel afhankelijk eigenlijk. Een echt kroelkatjequote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lol! Geweldigawww!
Mijne is (nog) niet zo aanhankelijk, maar wij hebben 'm pas 1,5 maand. Slapen vindt ie iig heerlijk, en ik gok dat ie na een jaar al heel veel meer aanhankelijker isPatience is a virtue!
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toen masseerde hij zachtjes haar tepels en riep " WIL JE EEN GOEDKOOP 06 ABBONNEMENT!?"
quote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik kon het niet meer aanzien... Tentje is weer ingericht, 2 seconden later dook Satsu eronder en ligt te ronken in zijn huisje.
Damn. Echt geil.quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toen masseerde hij zachtjes haar tepels en riep " WIL JE EEN GOEDKOOP 06 ABBONNEMENT!?"
quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat spamt ie dan? Behalve zichzelf?quote:Op zondag 13 december 2009 21:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |