zit nu met mijn ogen dicht op de bank met een kussen achter mijn rug, en soms f5 ik eventjes de scquote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Snel de computer uitzetten dan
Niet dat ik je weg wil hebben, maar met hoofdpijn is naar zo'n scherm turen (en turen doe je, dat zei je net al dat je het groter moest zetten) echt het laatste dat goed voor je is.
quote:Op zondag 13 december 2009 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]Dat wist ik dus niet. Het kwam een beetje raar bij mij (en Ynske) over dat je geen foto wilde maken vandaag. Als je meteen gezegd had dat je niet lekker was, had ik het begrepen. Maar dat zie je niet af aan iemands posts op het beeldscherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder logisch!
Beterschap!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 13 december 2009 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
d tuurlijk mag je er iets van zeggen maar mijn pakketje is niet heel erg bijzonder
quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Dat vond ik eigenlijk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder logisch!
Beterschap!. Maar misschien bedoelt ze het anders, dat kan natuurlijk!
And so the lion fell in love with the lamb
Maar misschien zonder hoofdpijn en dan maak je eens mee hoe de ochtendploeg functioneert.quote:Op zondag 13 december 2009 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zit nu met mijn ogen dicht op de bank met een kussen achter mijn rug, en soms f5 ik eventjes de sc
als ik heel vroeg naar bed ga dan slaap ik niet en word ik ineens om half zes 's ochtends waker ofzo
Bijzonder ingepakt bedoel ik geen aparte versieringen en dat is maar goed ook met onze katten. en daarbij is de helft van het papier er door de post vanaf en dat vond ik al zonde vandaar dat ik het veilig opgeborgen had.quote:Op zondag 13 december 2009 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]sorry hoor, maar hiermee stoot je de verzender lekker even mee voor zijn/haar hoofd
en bedankt
quote:Op zondag 13 december 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar misschien zonder hoofdpijn en dan maak je eens mee hoe de ochtendploeg functioneert.![]()
In bed liggen zonder te kunnen slapen is ook niks leuk. Heb je een bad? Lang weken is ook slaapverwekkend. En anders wil een douche nog eens helpen. Of een glaasje *rillll* warme melk.
bad ja, maar ik ben te lang om daar lekker in te zitten / liggenquote:Op zondag 13 december 2009 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar misschien zonder hoofdpijn en dan maak je eens mee hoe de ochtendploeg functioneert.![]()
In bed liggen zonder te kunnen slapen is ook niks leuk. Heb je een bad? Lang weken is ook slaapverwekkend. En anders wil een douche nog eens helpen. Of een glaasje *rillll* warme melk.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bad ja, maar ik ben te lang om daar lekker in te zitten / liggen
misschien moet ik maar even LIF gaan doorlezen ofzo![]()
slaap ik meteen
Oh gelukkig, dan kwam het anders overquote:Op zondag 13 december 2009 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bijzonder ingepakt bedoel ik geen aparte versieringen en dat is maar goed ook met onze katten. en daarbij is de helft van het papier er door de post vanaf en dat vond ik al zonde vandaar dat ik het veilig opgeborgen had.
Ik wil niemand beledigen
Oh oke dan, ik zag al een reus voor mequote:Op zondag 13 december 2009 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet echt extreem lang ofzo, ergens tusen de 185 en de 190 in
quote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
slaap ik meteen
quote:Op zondag 13 december 2009 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
slaap ik meteen
Alstie maar geen sombrero opheeft!quote:Op zondag 13 december 2009 21:04 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar serieus, klinkt als een opkomende griep. Even afwachten of je tussen nu en een paar uur flinke koorts krijgt en je weet 't zeker
Ik ook nietquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed waarom je de OP quote?
omdat het een hardnekige spammert is die zich al een week iedere dag aanmeldquote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Lijkt me een spammert.quote:Op zondag 13 december 2009 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |