Ohjee, das niet goed!quote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
bleh volgens mij begin ik een beetje ziek te worden
begin ineens veel te hoesten, en soms als ik praat zit ineens mijn keel vol slijm waardoor ik klink als iemand die 400 jaar rooktquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als ik iedereen waarvan ik verwacht dat ze niet echt ziek zijn of als het me niet goed uitkomt onbetaald verlof zou geven dan kon ik iedere week naar de rechter. En Bamba ik bedoel dus niet dat jij niet echt ziek bent hé
quote:Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoi!![]()
We hebben een 'katten vernielen kerstbomen' topique aangemaakt.
En iedereen heeft het SS pakje!![]()
En hoe is het met jou?
Oh datquote:Op zondag 13 december 2009 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
begin ineens veel te hoesten, en soms als ik praat zit ineens mijn keel vol slijm waardoor ik klink als iemand die 400 jaar rookt
en ik ben een beetje duizelig en moet fok uitvergroten op mijn scherm om de boel te kunnen lezen
quote:Op zondag 13 december 2009 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
begin ineens veel te hoesten, en soms als ik praat zit ineens mijn keel vol slijm waardoor ik klink als iemand die 400 jaar rookt
en ik ben een beetje duizelig en moet fok uitvergroten op mijn scherm om de boel te kunnen lezen
kijk en dat vind ik een hele goedequote:Op zondag 13 december 2009 20:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
. Hier, ga maar lekker in bed liggen en een warm kruikje erbij. Zal je goed doen!
Jammer. Waar doe je je foto's dan normaliter uploaden als dat thuis niet kan?quote:Op zondag 13 december 2009 20:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Op dit moment zit/lig ik met laptop in bed en het pakje 2 trappen naar beneden en daarbij kan ik hier geen foto's op uploaden. Morgen heb ik oudergesprekken dus laat thuis vandaar dinsdag.
heb net een pizza op, met moeite, heb eigenlijk geen hongerquote:Op zondag 13 december 2009 20:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh datdat heb ik ook wel eens gehad.
Zeiden ze op mn werk: hey oude vent, wanneer stop je met roken?
Maar tis niet leuk. Lekker keelsnoepjes vreten enzo, maar duizeligheid is niet zo goed! Heb je wel genoeg gegeten enzo?
Thuis blijven, ziek personeel is nog ellendiger.quote:Op zondag 13 december 2009 20:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me ook niet echt ziek. Alleen heb ik veel last van migraine aanvallen, ivm de dalende suikers en weet ik dat, als ik ga werken dat nog erger wordt, aangezien ik dan heel veel beweging heb en dus dalen de suikers dan nóg meer.
schat als je je niet goed voelt is fruit en groente veel beter dan een pizzaquote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb net een pizza op, met moeite, heb eigenlijk geen honger
Op de computer beneden en niet op de laptop.quote:Op zondag 13 december 2009 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jammer. Waar doe je je foto's dan normaliter uploaden als dat thuis niet kan?
(en weer ben ik te laat met mijn PB. Nationale spuit 11 dag hier.)
dank jequote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef Barbaaf het volgende:
Mooie foto's Yns en Goodbye. Hoe dicht bij die dieren ben je nu gekomen?
Het verhaaltje gaat weer lekker zie ik
Dat klinkt niet lekker. Beterschap en misschien vandaag op tijd naar bed?quote:Op zondag 13 december 2009 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, dus je kunt niet werken vant je bent ziek. Thuis is het redelijk onder controle te houden mét medicatie waar je op ingesteld moet worden zodat het op je werk ook onder controle is te houden.quote:Op zondag 13 december 2009 20:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Ik voel me ook niet echt ziek. Alleen heb ik veel last van migraine aanvallen, ivm de dalende suikers en weet ik dat, als ik ga werken dat nog erger wordt, aangezien ik dan heel veel beweging heb en dus dalen de suikers dan nóg meer.
Ook koorts of niet?quote:Op zondag 13 december 2009 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb net een pizza op, met moeite, heb eigenlijk geen honger
Owkee.quote:Op zondag 13 december 2009 20:40 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Op de computer beneden en niet op de laptop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
denk inderdaad dat ik het vandaag niet laat zal maken, voel nu ook al hoofdpijn opkomenquote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker. Beterschap en misschien vandaag op tijd naar bed?![]()
Snel de computer uitzetten danquote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk inderdaad dat ik het vandaag niet laat zal maken, voel nu ook al hoofdpijn opkomen
Luister naar Tante Greys. Pc werk is echt niet goed nu.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk inderdaad dat ik het vandaag niet laat zal maken, voel nu ook al hoofdpijn opkomen
quote:Op zondag 13 december 2009 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet lekker. Beterschap en misschien vandaag op tijd naar bed?![]()
[..]
Ja, dus je kunt niet werken vant je bent ziek. Thuis is het redelijk onder controle te houden mét medicatie waar je op ingesteld moet worden zodat het op je werk ook onder controle is te houden.
Maar als je gaat werken dan schaad je op dit moment je gezondheid.
Je bent ziek! (en dat bedoel ik op de meest vriendelijke manier)
quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Owkee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |