Dankuquote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Jordy, donder eens een eind op.
De laatste keer dat jij iets nuttigs gepost hebt is heel lang geleden.
Jij had hier altijd een grote mond, tot je ging meeten en 3 woorden gezegd hebt.
Ik vermaak me wel. Eigenlijk.quote:
Pak die mstr, pak hem!quote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
ooeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Pik je dat Jordy?! Pik je dat?!
Wat een verweerquote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Donder jij eens een eind op, ga je oorbel zoeken ofzo.
Overigens heb ik genoeg gezegd.
Ik ben geen autist hoorquote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Mensen die al last van autisme hebben op FOK! zijn waarschijnlijk niet een stuk beter IRL.
Wat is er mee? Je wilt hem lenen?quote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik kan me weinig van je herinneren eerlijk gezegdquote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Het was toereikend genoeg, voldoende, het was wel welletjes. STOP!quote:genoeg (telw): bij de vleet, in overvloed, toereikend, voldoend, voldoende, welletjes, zat
genoeg (tw): stop
genoeg (bw): genoegzaam
wehehequote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Jordy, donder eens een eind op.
De laatste keer dat jij iets nuttigs gepost hebt is heel lang geleden.
Jij had hier altijd een grote mond, tot je ging meeten en 3 woorden gezegd hebt.
Herkenbaar geloof ikquote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Pinkerton het volgende:
Ik ben in real life blijkbaar behoorlijk irritant. Komt omdat ik veel, heul veel praat
Daar heb ik geen last van.quote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Pinkerton het volgende:
Ik ben in real life blijkbaar behoorlijk irritant. Komt omdat ik veel, heul veel praat
quote:
Sterke comebackquote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |