Dan zie je hem gewoon heel vaak omdat je zo veel faptquote:Op zondag 13 december 2009 17:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik wil dat hij zijn handtekening op mijn piemel tatoeëertOp die manier is hij er op elk moment bij in mijn leven
!
Je liet me bijna stikken in mn etenquote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Was ons nog niet opgevallen dat je emotioneel instabiel bent
Je straalt het zelfs op een forum uit.
quote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef KingGone het volgende:
Ohjee. Declub is weer van stal gehaald.
Win-win situatiequote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En dan denk je constant aan 'm tijdens het fappen, wat een oplossing
Of plastquote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Dan zie je hem gewoon heel vaak omdat je zo veel fapt
Jordy, donder eens een eind op.quote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef KingGone het volgende:
Wat lievquote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Voorzichtig, ik wil je nog langer kunnen laten genieten
De stoerste club van FOK!quote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef KingGone het volgende:
Hoi plas en poep?quote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Jordy, donder eens een eind op.
De laatste keer dat jij iets nuttigs gepost hebt is heel lang geleden.
Jij had hier altijd een grote mond, tot je ging meeten en 3 woorden gezegd hebt.
Goed idee.quote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat liev![]()
Ik zal eerst mijn mond leeg eten voordat ik de SC lees
BURN!quote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij had hier altijd een grote mond, tot je ging meeten en 3 woorden gezegd hebt.
Ik denk dat ik juist heel erg zal meevallen op de meetquote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Hihi is geen woord, so in fact: 2 woorden en 1 onwennig hinnikje.quote:
Ergggg moeilijk...quote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist heel erg zal meevallen op de meetIk kan me moeilijk uitdrukken op fora en in het echt val ik volgens iedereen altijd heel erg mee.
ooeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Mensen die al last van autisme hebben op FOK! zijn waarschijnlijk niet een stuk beter IRL.quote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik denk dat ik juist heel erg zal meevallen op de meetIk kan me moeilijk uitdrukken op fora en in het echt val ik volgens iedereen altijd heel erg mee.
Donder jij eens een eind op, ga je oorbel zoeken ofzo.quote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |