De linkerhelft van je pic zijn allemaal allochtonenquote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef thloreg het volgende:
Loop je door de stad zie je zo een stand waar ze gratis blikjes Fanta weggeven blijkt dat werkelijk
uit alle hoeken en gaten dat winkelend publiek toestroomt om maar geen miniscuul klein blikje
Fanta te hoeven missen.
[ afbeelding ]
Klacht? Winkelend publiek dat normaal stands waar je drank kan kopen mijdt maar oh wee als
het maar even gratis is, dan weet men wel de weg te vinden. PAUPERS!
Nee joh.. het zijn nieuwe Nederlanders, dus ook Nederlanders.quote:Op zondag 13 december 2009 15:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De linkerhelft van je pic zijn allemaal allochtonen
Ik heb het over de mensen die al in Nederland woonden voor 2009.quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee joh.. het zijn nieuwe Nederlanders, dus ook Nederlanders.
En dát kan je zien op de foto? Held.quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het over de mensen die al in Nederland woonden voor 2009.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie vier blanke mensen op die foto.
Ik moet eens vaker de stad inquote:Op zondag 13 december 2009 15:31 schreef moonmovies het volgende:
Oh, Monster stond trouwens laatst in Eindhoven, en die gaven van die halve liter blikken weg.
Koop een bril.quote:Op zondag 13 december 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Brabanders staan dan ook boven Hollanders.quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef moonmovies het volgende:
Die stonden laatst in Eindhoven, geen haan die er naar kraaide.
Ja want regenwater is gratis he.quote:Op zondag 13 december 2009 15:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Brabanders staan dan ook boven Hollanders.
qftquote:Op zondag 13 december 2009 15:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Brabanders staan dan ook boven Hollanders.
Dat komt omdat je 'fanta' associeert met 'FANTAstisch grote olifantenlul'.quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef Barendsz het volgende:
Ik denk bij fanta altijd aan een olifant
Bwhehehequote:
Is dat daar Arnold ? Daar linksboven die kale opa ?quote:
Hij staat nog steeds te wachten bij dat kraampje.quote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef Rekkie het volgende:
Gelukkig is TS ook zo actief in zijn eigen topic
Dat dus, en nog bejaarden ookquote:Op zondag 13 december 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoezo een feit. Kun je dat ergens mee onderbouwen?quote:Op zondag 13 december 2009 16:46 schreef L.no het volgende:
Mensen die het afschuiven naar buitenlanders terwijl het een feit is dat veel Nederlanders gierig zijn.
Over het algemeen is dat wel bekend eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Hoezo een feit. Kun je dat ergens mee onderbouwen?
Ohw over het algemeen is het ook wel bekend dat allochtonen crimineler zijn en ontzettend lui. Mijn feit.quote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat wel bekend eigenlijk.
Vooroordelen is een bitch eh.quote:Op zondag 13 december 2009 16:57 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Ohw over het algemeen is het ook wel bekend dat allochtonen crimineler zijn en ontzettend lui. Mijn feit.
Gelukkig maar, want het is complete onzin.quote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
[..]
En nee, ik ga dat niet onderbouwen Je hoeft me niet te geloven.
Inderdaad, TS die in Rotterdam woont, en dan met gladgestreken gezicht en snor durft te beweren dat Hollanders dit alleen maar dedenquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 16:46 schreef L.no het volgende:
Mensen die het afschuiven naar buitenlanders terwijl het een feit is dat veel Nederlanders gierig zijn.
quote:
Good for you.quote:Op zondag 13 december 2009 17:06 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want het is complete onzin.
Ontken ik dat ik het niet doe? Sóms ligt er een kern in.quote:
Zit je nou te trollen, of ben je gewoon blind? Op de foto van TS zie je toch duidelijk dat het voornamelijk allochtonen zijn die een bliekje fannta komen halen.quote:Op zondag 13 december 2009 16:46 schreef L.no het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 17:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Ontken ik dat ik het niet doe? Sóms ligt er een kern in.
Ik zie meer blanken hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen, of ben je gewoon blind? Op de foto van TS zie je toch duidelijk dat het voornamelijk allochtonen zijn die een bliekje fannta komen halen.
Geen last van, maar ik woon niet in de randstad.quote:Op zondag 13 december 2009 17:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!
Maar waarom zijn winkels als Wibra, Zeeman en Aldi dan altijd helemaal gevuld met hoofddoeken?
Waar baseer je je opmerking dan op dat Hollanders zo gierig zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen last van, maar ik woon niet in de randstad.
Ik zeg dat veel zo zijn, niet allemaal.quote:Op zondag 13 december 2009 17:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar baseer je je opmerking dan op dat Hollanders zo gierig zijn?
En als ik je uit ervaring vertel dat veel Marokkanen kankervervelend zijn, mag dat dan ook? Of ben ik dan een racist?quote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg dat veel zo zijn, niet allemaal.
Uit ervaring btw.
Hoe doen jullie het ander op basseren? Kan jij het verschil goed zien tussen een Engelsman en een Nederlander? Trouwens, zelfs als je gekleurd bent, kan je nog een Nederlander zijn, maar dat zie je toch niet op de foto's, want ze persoonlijk kennen gaat moeilijk via een foto.quote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want alle allochtonen zijn kleurlingen?
Jij vervloekt ze, dus ik vind je meer triest dan een racist. Je mag doen wat je wilt. I don't care.quote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En als ik je uit ervaring vertel dat veel Marokkanen kankervervelend zijn, mag dat dan ook? Of ben ik dan een racist?
Als jij een Turk, Chinees of Marokkaan, Surinamer, Indo of autochtone Nederlander niet van elkaar kan onderscheiden moet je mischien een keer een bril kopen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoe doen jullie het ander op basseren? Kan jij het verschil goed zien tussen een Engelsman en een Nederlander? Trouwens, zelfs als je gekleurd bent, kan je nog een Nederlander zijn, maar dat zie je toch niet op de foto's, want ze persoonlijk kennen gaat moeilijk via een foto.
Dus ik vind het sowieso raar dat men het afschuift dat er meer buitenlanders zijn.
Ik vervloek niemand hoor. Gewoon eigen ervaring. Waarom is dat dan triest, en jouw 'ervaring' dat veel Nederlanders gierig zijn niet?quote:Op zondag 13 december 2009 17:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij vervloekt ze, dus ik vind je meer triest dan een racist. Je mag doen wat je wilt. I don't care.
Fail.quote:Op zondag 13 december 2009 17:23 schreef L.no het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 13 december 2009 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als jij een Turk, Chinees of Marokkaan, Surinamer, Indo of autochtone Nederlander niet van elkaar kan onderscheiden moet je mischien een keer een bril kopen.
[/quotee]Je snapt mijn punt totáál niet. Maakt verder niet uit hoor
Preciesquote:
Ach, mensen met kanker schelden is tegenwoordig normaal. Sorry.quote:Op zondag 13 december 2009 17:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vervloek niemand hoor. Gewoon eigen ervaring. Waarom is dat dan triest, en jouw 'ervaring' dat veel Nederlanders gierig zijn niet?
Oh sorry, ik had niet door dat je daarover viel. Dan maak ik ervan dat het mijn ervaring is dat veel Marokkanen vervelend zijn. Is het dan wel goed?quote:Op zondag 13 december 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, mensen met kanker schelden is tegenwoordig normaal. Sorry.
Ik voel me ook helemaal niet aangesproken, dat is het punt helemaal niet. Ik ben zelf niet eens 100% Nederlands. En ik bedoel in mijn voorbeeld ook niet alle Marokkanen. Wat ik me afvraag is; waarom is het triest om te zeggen dat mijn ervaring is dat veel Marokkanen vervelend zijn, maar is het niet triest om te zeggen dat jouw ervaring is dat veel Nederlanders gierig zijn?quote:Hoevaak moet ik zeggen dat ik niet alle Nederlanders bedoel? Je hoeft je niet persé aangesproken te voelen hoor.
Een familie is niet hetzelfde als een cultuur.quote:Je hebt nou eenmaal dat bepaalde culturen soms de zelfde dingen doen. Heb ik ook met mijn familie. Kan toch?
Die hadden ze vroeger toch in de reclame?quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef Barendsz het volgende:
Ik denk bij fanta altijd aan een olifant
Dat doe je nu zelf ookquote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
[..]
En nee, ik ga dat niet onderbouwen Je hoeft me niet te geloven.
En waarom gaan men hier sowieso mensen in groepen zetten.
Nu vind ik je niet triest ja. En ja, dat mag je gerust vinden, want dat is jouw mening. Of ik er mee eens ben is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 17:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik had niet door dat je daarover viel. Dan maak ik ervan dat het mijn ervaring is dat veel Marokkanen vervelend zijn. Is het dan wel goed?
De enige wat ik triest vond ik dat je ze kankervervelend vond, that's it.quote:Ik voel me ook helemaal niet aangesproken, dat is het punt helemaal niet. Ik ben zelf niet eens 100% Nederlands. En ik bedoel in mijn voorbeeld ook niet alle Marokkanen. Wat ik me afvraag is; waarom is het triest om te zeggen dat mijn ervaring is dat veel Marokkanen vervelend zijn, maar is het niet triest om te zeggen dat jouw ervaring is dat veel Nederlanders gierig zijn?
Mijn familie is antiliaans, vandaar dat ik het zo zei.quote:Een familie is niet hetzelfde als een cultuur.
Inderdaadquote:Op zondag 13 december 2009 17:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, mensen met kanker schelden is tegenwoordig normaal. Sorry.
Hoevaak moet ik zeggen dat ik niet alle Nederlanders bedoel? Je hoeft je niet persé aangesproken te voelen hoor.
Je hebt nou eenmaal dat bepaalde culturen soms de zelfde dingen doen. Heb ik ook met mijn familie. Kan toch?
t zijn 2 verschillende dingen. Ik heb het daar over iets anders.quote:
Dus wat je wil zeggen is; je wil niet dat mensen in groepen worden geplaatst, maar je vindt wel dat veel Nederlanders gierig zijn?quote:Op zondag 13 december 2009 17:40 schreef L.no het volgende:
[..]
t zijn 2 verschillende dingen. Ik heb het daar over iets anders.
Men zit bij de foto mensen te onderscheiden wat ik onlogisch vind. Later zit ik te denken dat ze meer een smoesje zoeken om het af te schuiven. Hoeft niet zo te zijn though.
Al dat gezeik?quote:Op zondag 13 december 2009 17:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Al dat gezeik van je net ging om het woord kanker?
Er wordt beweerd dat Nederlanders gierig zijn enzo, terwijl er duidelijk een mix is van Nederlanders en allochtonen. Dat afgeven op de Nederlanders is dus volledig onnodig.quote:Op zondag 13 december 2009 17:40 schreef L.no het volgende:
[..]
t zijn 2 verschillende dingen. Ik heb het daar over iets anders.
Men zit bij de foto mensen te onderscheiden wat ik onlogisch vind. Later zit ik te denken dat ze meer een smoesje zoeken om het af te schuiven. Hoeft niet zo te zijn though.
Nee, dat wil ik niet zeggen.quote:Op zondag 13 december 2009 17:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dus wat je wil zeggen is; je wil niet dat mensen in groepen worden geplaatst, maar je vindt wel dat veel Nederlanders gierig zijn?
UNTERMENSCH!quote:Op zondag 13 december 2009 17:45 schreef RickoKun het volgende:
IK VIND DI T TOPIC RACISTISCH EN ONMENSELIJK IK MOET HUILEN!!!!!!
Ik zie serieus meer Nederlanders.quote:Op zondag 13 december 2009 17:42 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Er wordt beweerd dat Nederlanders gierig zijn enzo, terwijl er duidelijk een mix is van Nederlanders en allochtonen. Dat afgeven op de Nederlanders is dus volledig onnodig.
Je zou dat moeten zien imo en je verder niet druk moeten maken.
quote:Op zondag 13 december 2009 17:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En als ik je uit ervaring vertel dat veel Marokkanen kankervervelend zijn, mag dat dan ook? Of ben ik dan een racist?
Nope.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 18:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ik snap dit hele topic niet.
1 Een bedrijf biedt iets gratis aan.
2 Mensen nemen dat af.
3 Iedereen blij
Dat is toch gvd de bedoeling er van.
Hoezo nope? Dat doe je wel.quote:Op zondag 13 december 2009 17:55 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope.
Dat ik vooroordeel, dat klopt weer wel en dat is niet zo netjes van me. Maar met dat foto-gebeuren is wat anders joh.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
En waarom gaan men hier sowieso mensen in groepen zetten.
quote:Op zondag 13 december 2009 16:46 schreef L.no het volgende:
terwijl het een feit is dat veel Nederlanders gierig zijn.
Hilarischer vind ik de winkels die jarenlang opheffingsverkoop hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 16:36 schreef Florian_ het volgende:
Ook altijd grappig als het bij een winkel met opheffingsuitverkoop gigantisch druk is, terwijl er eerst nooit iemand kwam.
Over de foto's..quote:Op zondag 13 december 2009 18:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hoezo nope? Dat doe je wel.
[..]
[..]
Bel je nog prepaid? je lijkt wel gek! Ik heb een klein fortuin bespaart op mijn belkosten. Sterker nog, Ik heb 100 weeskinderen uit Afrika gered van een wisse dood door een abbo te nemen!quote:Op maandag 14 december 2009 10:33 schreef L.no het volgende:
Laatst werd ik gebeld door een telefoonbedrijf. Het schijnt dat een prepaid veel duurder was dan een abbo en wilde aansmeren dat ik dat ook dus ga nemen. Ik weigerde, maar ze bleven door met zeiken MAAR HET IS TOCH GOEDKOPER?!?! In zo'n houding dat ik gek ben dat ik het niet doe.
Ja, fucktard, I couldn't give a fuck. Als ik dat wil doen, dan doe ik het wel zelf, thank you very much.
Wtf is Monster? Een halver liter blik KingKong ofzo?quote:Op zondag 13 december 2009 15:31 schreef moonmovies het volgende:
Oh, Monster stond trouwens laatst in Eindhoven, en die gaven van die halve liter blikken weg.
Energy-drink. Deelden ze regelmatig uit bij mij op school (Erasmus)quote:Op maandag 14 december 2009 11:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Wtf is Monster? Een halver liter blik KingKong ofzo?
Oh ja? Dan moet ik eens wat beter om mij heen kijken als ik door de gebouwen loopquote:Op maandag 14 december 2009 18:22 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Energy-drink. Deelden ze regelmatig uit bij mij op school (Erasmus)
quote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Bel je nog prepaid? je lijkt wel gek! Ik heb een klein fortuin bespaart op mijn belkosten. Sterker nog, Ik heb 100 weeskinderen uit Afrika gered van een wisse dood door een abbo te nemen!
Deelden hequote:Op maandag 14 december 2009 18:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja? Dan moet ik eens wat beter om mij heen kijken als ik door de gebouwen loop.
quote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Bel je nog prepaid? je lijkt wel gek! Ik heb een klein fortuin bespaart op mijn belkosten. Sterker nog, Ik heb 100 weeskinderen uit Afrika gered van een wisse dood door een abbo te nemen!
Ook een leuk voorbeeld.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:31 schreef muiterij het volgende:
Ochtendkrant krijgt hier altijd wat, een huis aan huis bezorger krijgt geen cent.
Laatst ook, belwinkelverkoper die mij een abbonement aan wou smeren want het was goedkoper als prepaid. Ik keek hem bijna zo aan:quote:Op maandag 14 december 2009 10:57 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Omdat het een achterlijk principe is waarom moet ik thuis gestoord worden door iemand die ze werk gewoon doet. Laat die bezorgers maar klagen bij hun werkgever dat ze een kerstpakket willen en laat mij gewoon met rust.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:00 schreef L.no het volgende:
Krantenloopster met kerstkaartjes speelt met mijn gevoelens.
[..]
Ook een leuk voorbeeld.Een euro is zelfs teveel.
Fooi geven hoeft niet, maar wat is 1 euro/50 cent nou.
Gaat het om de principe ofzo? I don't get it.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De linkerhelft van je pic zijn allemaal allochtonen
Beetje van de rechterhelft ook btw.
Ik zie meer allochtonen
Zou jij de krantenbezorgen wel betalen en de folderbezorger niet? Als je geen van beide wilt betalen, dan boeit het ook niet hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:10 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Omdat het een achterlijk principe is waarom moet ik thuis gestoord worden door iemand die ze werk gewoon doet. Laat die bezorgers maar klagen bij hun werkgever dat ze een kerstpakket willen en laat mij gewoon met rust.
Probeer je nu te impliceren dat nederlanders gierig zijn ofzo?
Ligt niet aan het soort krantje maar aan de persoon, mooie vrouwen krijgen fooi en kunnen zichzelf even opwarmen bij me. lileke vrouwen en manenn krijgen niksquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Zou jij de krantenbezorgen wel betalen en de folderbezorger niet? Als je geen van beide wilt betalen, dan boeit het ook niet hoor.
Nope, wel de aandeel die er zo over denkt.
Jij hoeft je totaal niet aangesproken te voelen dus.quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:18 schreef tommyuitsesamstraat het volgende:
[..]
Ligt niet aan het soort krantje maar aan de persoon, mooie vrouwen krijgen fooi en kunnen zichzelf even opwarmen bij me. lileke vrouwen en manenn krijgen niks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |