De linkerhelft van je pic zijn allemaal allochtonenquote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef thloreg het volgende:
Loop je door de stad zie je zo een stand waar ze gratis blikjes Fanta weggeven blijkt dat werkelijk
uit alle hoeken en gaten dat winkelend publiek toestroomt om maar geen miniscuul klein blikje
Fanta te hoeven missen.
[ afbeelding ]
Klacht? Winkelend publiek dat normaal stands waar je drank kan kopen mijdt maar oh wee als
het maar even gratis is, dan weet men wel de weg te vinden. PAUPERS!
Nee joh.. het zijn nieuwe Nederlanders, dus ook Nederlanders.quote:Op zondag 13 december 2009 15:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De linkerhelft van je pic zijn allemaal allochtonen
Ik heb het over de mensen die al in Nederland woonden voor 2009.quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee joh.. het zijn nieuwe Nederlanders, dus ook Nederlanders.
En dát kan je zien op de foto? Held.quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb het over de mensen die al in Nederland woonden voor 2009.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie vier blanke mensen op die foto.
Ik moet eens vaker de stad inquote:Op zondag 13 december 2009 15:31 schreef moonmovies het volgende:
Oh, Monster stond trouwens laatst in Eindhoven, en die gaven van die halve liter blikken weg.
Koop een bril.quote:Op zondag 13 december 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Brabanders staan dan ook boven Hollanders.quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef moonmovies het volgende:
Die stonden laatst in Eindhoven, geen haan die er naar kraaide.
Ja want regenwater is gratis he.quote:Op zondag 13 december 2009 15:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Brabanders staan dan ook boven Hollanders.
qftquote:Op zondag 13 december 2009 15:35 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Brabanders staan dan ook boven Hollanders.
Dat komt omdat je 'fanta' associeert met 'FANTAstisch grote olifantenlul'.quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef Barendsz het volgende:
Ik denk bij fanta altijd aan een olifant
Bwhehehequote:
Is dat daar Arnold ? Daar linksboven die kale opa ?quote:
Hij staat nog steeds te wachten bij dat kraampje.quote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef Rekkie het volgende:
Gelukkig is TS ook zo actief in zijn eigen topic
Dat dus, en nog bejaarden ookquote:Op zondag 13 december 2009 15:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Hoezo een feit. Kun je dat ergens mee onderbouwen?quote:Op zondag 13 december 2009 16:46 schreef L.no het volgende:
Mensen die het afschuiven naar buitenlanders terwijl het een feit is dat veel Nederlanders gierig zijn.
Over het algemeen is dat wel bekend eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Hoezo een feit. Kun je dat ergens mee onderbouwen?
Ohw over het algemeen is het ook wel bekend dat allochtonen crimineler zijn en ontzettend lui. Mijn feit.quote:Op zondag 13 december 2009 16:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat wel bekend eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |