Jij schiet ook altijd meteen zo lekker in de verdediging.quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
Er is nog altijd een verschil tussen slijmen en ergens over eens zijn.
En Altijd is een groot woordJe lijkt me ex wel. ging ook van soms altijd "ALTIJD" maken.
Remember the economie discussie!?
Dat is nergens voor nodig hoorquote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg, jullie willen alle twee een wit voetje halen gezien hoe jullie om dr "vechten"
Je beschuldigd me valsquote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij schiet ook altijd meteen zo lekker in de verdediging.
'Ja maar...'quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je beschuldigd me vals!
Dan heb ik daar al het recht toe
Da's je goed recht!quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Je beschuldigd me vals!
Dan heb ik daar al het recht toe
Ik zeg, we leggen gewoon twee zwaarden neer en laten ze het uitvechten tot de dood.quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omg, jullie willen alle twee een wit voetje halen gezien hoe jullie om dr "vechten"
Dat dat nergens voor nodig is weet ik. Je hebt verdomme een x3ro in je SC, hoe wil je daar van winnenquote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is nergens voor nodig hoor
Maar frustraties moet je nou eenmaal uiten.
Kan mij die hele x3ro wat schelenquote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat dat nergens voor nodig is weet ik. Je hebt verdomme een x3ro in je SC, hoe wil je daar van winnen
Zeer veel zelfsquote:
Ik had er bij willen zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |