Maar ik wil niet alleen sterven.quote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij wilt ook eerst met je pa rijden, de meeste zijn juist blij dat er niemand meer mee hoeft te rijden
Automaat is nog veel makkelijker rijdenquote:Op zondag 13 december 2009 15:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar ik wil niet alleen sterven.
Nee, oké.Euhm.
Liever gewoon 1x ja omdat ik die auto niet ken. En omdat het een automaat is.
Automaatquote:Op zondag 13 december 2009 15:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar ik wil niet alleen sterven.
Nee, oké.Euhm.
Liever gewoon 1x ja omdat ik die auto niet ken. En omdat het een automaat is.
Automaat is kutquote:Op zondag 13 december 2009 15:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Automaat is nog veel makkelijker rijden
Ja, maar het is wel anders.quote:Op zondag 13 december 2009 15:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Hup, stop eens met slijmen.quote:Op zondag 13 december 2009 15:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Laat lau lekker doen waar ze zin in heeft
Wat boeit het jullie nou wanneer ze der rijbewijs ophaalt?
Of hoe ze wilt rijden zonder instructeur.
DANKJE.quote:Op zondag 13 december 2009 15:19 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Laat lau lekker doen waar ze zin in heeft
Wat boeit het jullie nou wanneer ze der rijbewijs ophaalt?
Of hoe ze wilt rijden zonder instructeur.
Autorijden in principe ook, ben aan de andere kant wel blij dat er iemand naast me zat.quote:Op zondag 13 december 2009 15:19 schreef mstr het volgende:
[..]
Kwestie van even over nadenkenquote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Automaat
Bind trouwens je linkervoet goed vast, want als je denkt te koppelen wordt het een heel onplezierig ritje
quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Automaat
Bind trouwens je linkervoet goed vast, want als je denkt te koppelen wordt het een heel onplezierig ritje
Ja, daar ben ik dus heel erg bang voor.quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Automaat
Maar jij bent ook gewoon een josti.quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Automaat is kutik had een keer rijles, toen moesten we een automaat ophalen omdat degene na mij in een automaat reed.
Ik:"Kan deze uitvallen?"
Instructeur:"Als je dat lukt, vind ik het knap."
En ik liet hem uitvallenschijnbaar zat een knop nog half ingedrukt ofzo.
Nee, niks slijmen.quote:
Gewoon je linkervoet tegen de stoel aan liggen, dan komt het goed.quote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus heel erg bang voor.
Nee, maar jij komt altijd bij Lau slijmen als zij een keer een andere mening heeft, beetje vermoeiend is dat.quote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nee, niks slijmen.
Alsof het in het boekje staat welke stappen iemand moet nemen nadat het rijbewijs is gehaald.
Gewoon ff realiseren waar je in rijdt. Bij mij is het ook nog nooit fout gegaan met het overstappen, en ik heb bij een autobedrijf gewerkt dus dat moest best regelmatigquote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus heel erg bang voor.
Ik heb mn linker voet sowieso altijd half onder de stoel gevouwen wanneer je niet meer hoeft te schakelen. Vind ik lekker zittenquote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon je linkervoet tegen de stoel aan liggen, dan komt het goed.
quote:Op zondag 13 december 2009 15:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar jij komt altijd bij Lau slijmen als zij een keer een andere mening heeft, beetje vermoeiend is dat.
Ik ookquote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik heb mn linker voet sowieso altijd half onder de stoel gevouwen wanneer je niet meer hoeft te schakelen. Vind ik lekker zitten
Omg, jullie willen alle twee een wit voetje halen gezien hoe jullie om dr "vechten"quote:Op zondag 13 december 2009 15:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar jij komt altijd bij Lau slijmen als zij een keer een andere mening heeft, beetje vermoeiend is dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |