Klacht1: Zus die geen moeite wil doen om haar bad aan te zetten en dan een kutsmoes gebruiktquote:Denise zegt:
*goedemornge poepie
*wil je voor mij het badje aandoen
Apebeer zegt:
*morge lekkerding
*nee
Denise zegt:
*
*ik ben onegsteld
*komop
Apebeer zegt:
*dan kan je nog wel lopen:')
Denise zegt:
*moeilijk hoor
Was ik toch al niet van planquote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef Skylark. het volgende:
Wil je alsjeblieft geen foto's van haar posten?
Het klinkt idd wel erg overdreven.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:31 schreef Vandergeld het volgende:
Vrouwen die niet meer kunnen lopen omdat ze ongesteld zijn
Als ze niet je zus was, zou je haar doen? Cijfer 1-10.quote:
quote:
Dat is echt zo'n kutvraag hč...quote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ze niet je zus was, zou je haar doen? Cijfer 1-10.
Ik denk dat TS haar vannacht volledig heeft lopen uitwonen. Misschien heeft zijn vader haar daarna nog even gepakt....quote:Op zondag 13 december 2009 14:31 schreef Vandergeld het volgende:
Vrouwen die niet meer kunnen lopen omdat ze ongesteld zijn
Ik zocht een goede smiley, ze gebruikte de normale : ( smileyquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Rookert het volgende:
Commerciėle grote smileys uit betaalde MSN-pakketten![]()
Ik ken wel een lekkere Denise hoor. En als TS zijn naam met een R begint zou het zomaar z'n zus kunnen zijnquote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef Adames het volgende:
^joh
als je vrouwen boven de 50 pakt.
Maar verder wel gegrond, enige 2 denise's die ik ken wil je niet graag. ook niet zat.
Die zou ik ook echt niet willen zien....quote:Op zondag 13 december 2009 14:35 schreef Skylark. het volgende:
Het MSN-gesprek lijkt trouwens wel verdacht veel op mijn MSN-gesprekken met m'n zusje nee geen pics.
en in plaats van het bad vol laten lopen denk je, laat ik er een topic over openen?quote:Op zondag 13 december 2009 14:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Klacht1: Zus die geen moeite wil doen om haar bad aan te zetten en dan een kutsmoes gebruikt
Klacht2: Zus praat tegen mij via msn
Hij is getraumatiseerd door de bloeddruipende punani van zijn zusje. Mag die jongen even zijn hart luchten, ja?quote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
en in plaats van het bad vol laten lopen denk je, laat ik er een topic over openen?
Nee mijn naam begint niet met een rquote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken wel een lekkere Denise hoor. En als TS zijn naam met een R begint zou het zomaar z'n zus kunnen zijn
Ja jeweetzelluf.quote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
en in plaats van het bad vol laten lopen denk je, laat ik er een topic over openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |