Appelbeignets FTW!..quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef EJ403 het volgende:
Je moet ook voor de eigengemaakte appelbeignets gaan
Ehm, nee. Een klont deeg met een zooitje olie erin, wat is daar lekker aan?quote:Op zondag 13 december 2009 13:42 schreef Saaaaab het volgende:
Wat is dit verdorie? Oliebollen zijn lekker.
Het maakt niet uit wat er door zit als het goed smaakt toch?quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ehm, nee. Een klont deeg met een zooitje olie erin, wat is daar lekker aan?
Dat doet het wat mij betreft niet.quote:Op zondag 13 december 2009 13:44 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat er door zit als het goed smaakt toch?Uitzonderingen met ingewanden e.d. daargelaten.
Heb je uberhaupt wel eens een fatsoenlijk oliebol gegeten?quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Haha ze worden ook steeds slechterquote:
Ja hoor. Ik heb er gewoon niets mee.quote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel eens een fatsoenlijk oliebol gegeten?
Rietsie bie, Rietsie ba, Rietsie boem!quote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha ze worden ook steeds slechter![]()
Dit is nog erger dan die gronniger met zijn kroketen.
Die smaken meestal naar aids.quote:Op zondag 13 december 2009 13:41 schreef EJ403 het volgende:
Je moet ook voor de eigengemaakte appelbeignets gaan
-[Crosspost]-quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef EJ403 het volgende:
Poll: Oliebollen vs AppelbeignetsOliebol Appelbeignet rot op met die zooi. <_<
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het smaakt naar lijm zeggen ze.quote:Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hoe weet jij in godsnaam hoe Aids smaakt?
Plus poedersuiker en boterquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Soort appelringen omringd door deegquote:Op zondag 13 december 2009 14:51 schreef Jahr00n het volgende:
Wat zijn appelbeignets dan?
Gewoon appelflappen toch.
Ja dat zijn appelflappen. Appelbeignets zijn vast weer voor onder de rivieren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Soort appelringen omringd door deeg
Uit zijn neus vreten gok ik.quote:Op zondag 13 december 2009 13:59 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hoe weet jij in godsnaam hoe Aids smaakt?
En true... daar heb je toch weer een punt.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:48 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Lijkt me dat je het eerst moet proeven voordat je weet of je het lust.
Uitslag bij deze al ongeldig verklaard. Een poll met een <_< smiley erin neem je toch niet serieus?quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef EJ403 het volgende:
Poll: Oliebollen vs AppelbeignetsOliebol Appelbeignet rot op met die zooi. <_<
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Appelflappen zijn bladerdeeg, beignets niet, dat is volgens mij gewoon oliebollendeeg, of in ieder geval doughnut-achtig.quote:Op zondag 13 december 2009 14:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ja dat zijn appelflappen. Appelbeignets zijn vast weer voor onder de rivieren.
Ik ben meer van de hardequote:Op zondag 13 december 2009 21:00 schreef Joooo-pi het volgende:
Jammergenoeg varieert de kwaliteit van oliebollen altijd sterk![]()
van die vette, waar je het vet uit kunt knijpen
van die kleffe
van die bikkelharde dingen
en je hebt lekkere oliebollen
Jij moet echt eens hartige oliebollen proberen. Die zijn met uitgebakken spekjes, en als ik me niet vergis oregano. Echt heerlijkquote:Op zondag 13 december 2009 13:40 schreef jongegast het volgende:
Normaal eet ik nooit oliebollen, maar toevallig weer eens eentje gegeten. Had ik niet moeten doen. BAH!
Oliebollen, dat is gewoon deeg in de vorm van een bol:'). ZO saai! Ik snap ook echt niet hoe mensen dit lekker kunnen vinden. Helemaal geen smaak, je moet er echt bakken poedersuiker op doen.
Klacht: Oliebollen zijn niet lekker
Spekjes in Oliebollen,nog nooit van gehoord..quote:Op zondag 13 december 2009 21:36 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Jij moet echt eens hartige oliebollen proberen. Die zijn met uitgebakken spekjes, en als ik me niet vergis oregano. Echt heerlijk
van die harde uitsteekselsquote:
Geloof me, die zijn echt heerlijk. M'n ouders bakken ze elk jaarquote:Op zondag 13 december 2009 21:37 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Spekjes in Oliebollen,nog nooit van gehoord..
Dit jaar dan maar eens proberen...quote:Op zondag 13 december 2009 21:41 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Geloof me, die zijn echt heerlijk. M'n ouders bakken ze elk jaar
Ja, dan maakt de poedersuiker met de boter het lekker. Maar die oliebollen op zich blijven zwaar ruk.quote:Op zondag 13 december 2009 14:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Plus poedersuiker en boter![]()
Probleem is dat ik er nooit meer dan 3 op kan anders ga ik over mn nek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |