Donderdag/vrijdag wel kans op wat sneeuw maar niet veel iig, en na het weekend gaan we alweer naar 5/10 graden zoals het er nu uitzietquote:Op maandag 14 december 2009 14:12 schreef kahaarin het volgende:
Wanneer gaat het nu sneeuwen? Ik heb wel zin in een winter wonderland.
Als je dit ziet dan is er weinig kans op echte sneeuwbuien maar de sites die sommigen aanhalen zijn veel positiever, is dit nu een voorspelling die nog niet gedaan kan worden omdat het nog alle kanten uit kan of wordt het echt kwakkelen?
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Groningen!quote:Op maandag 14 december 2009 16:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij kan het alle kanten nog op en afhankelijk van waar je woont krijg je kwakkelweer![]()
Beste kansen volgens mij nog altijd voor oost en noordEind deze week hopelijk meer
Kijk, dit bedoel ik nou, volgens mij kan niemand er gewoon een zinnig woord over zeggen omdat het nog niet duidelijk is wat die lage druk gebieden gaan doen, toch?quote:Op maandag 14 december 2009 17:06 schreef Woogy het volgende:
[..]
Donderdag/vrijdag wel kans op wat sneeuw maar niet veel iig, en na het weekend gaan we alweer naar 5/10 graden zoals het er nu uitziet
Klopt hoewel de laatste modellen wel weer beter zijn geworden in verhouding tot de vorige dagen. In die modellen is wat meer kou voorspelt.quote:Op maandag 14 december 2009 17:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Groningen!Noord-Oost ftw!
![]()
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou, volgens mij kan niemand er gewoon een zinnig woord over zeggen omdat het nog niet duidelijk is wat die lage druk gebieden gaan doen, toch?
Mooi, dat is positief, nu nog sneeuw erbij.quote:Op maandag 14 december 2009 17:26 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Klopt hoewel de laatste modellen wel weer beter zijn geworden in verhouding tot de vorige dagen. In die modellen is wat meer kou voorspelt.
Erwin Krol zegt net dat het vannacht -7 wordt en vanaf donderdag wat sneeuw.quote:Op maandag 14 december 2009 18:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi, dat is positief, nu nog sneeuw erbij.
Ah -6,5 nou we zullen zienquote:Op maandag 14 december 2009 18:19 schreef horned_reaper het volgende:
Woensdag nacht strenge vorst !![]()
[ afbeelding ]
* Sj0rSz gaat wollen sokken zoekenquote:
Flats geven nogal een bult stralingswarmte af he !quote:Op maandag 14 december 2009 18:54 schreef junkiexp het volgende:
Mijn weerstation geeft -0.5 aan momenteel (Rotterdam centrum, hoekje Coolsingel)
De sensoren hangen op het dakterras op 16 meter hoogte, is die graad die ik mis daaraan te wijten ?
Maar tot hoever gaat dat ?quote:Op maandag 14 december 2009 19:11 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Flats geven nogal een bult stralingswarmte af he !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |