Broodje bakpauw voor mijquote:Op zondag 13 december 2009 13:22 schreef powerlite het volgende:
ga frituren
dubbele kipcorn met mayo voor mij graag
Mensen die Scrubs kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 13:26 schreef FL_Freak het volgende:
Straks van 5 tot 9 werken, en kijk nu scrubs![]()
* FL_Freak Verveelt niet'ish
De blok? Ik zou maar snel gaan leren als ik jou was.quote:Op zondag 13 december 2009 13:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Volgende week begint de blok voor mijn examens
Ohja, vanavond weer Draadstaal.quote:Op zondag 13 december 2009 13:22 schreef powerlite het volgende:
ga frituren
dubbele kipcorn met mayo voor mij graag
Nee man. Heerlijk een vrije dag waarbij je werkelijk niets hoeft te doen.quote:
Dit is dan ook stiekem "Ik-heb-geen-vrienden-wie-wil-mijn-vriendje/vriendinnetje-worden-topic"quote:
Hoezo?quote:Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
De blok? Ik zou maar snel gaan leren als ik jou was.
jij hebt echt geen leven he kankeruser.quote:
SPOTTEN MET KANKER MAG NIET!!quote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
jij hebt echt geen leven he kankeruser.
ACABquote:Op zondag 13 december 2009 13:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
SPOTTEN MET KANKER MAG NIET!!
DIT GA IK MELDEN BIJ DE KANKERPOLITIE!!!!!!!
juist! 11 van die homo's in korte broekjes achter de bal aanrennen, en als ze hem eindelijk te pakken hebben dan schoppen ze hem weer weg, snap je toch niks vanquote:
korte broekjes?? wij ben jij voor mietje met je thermo ondergoed.quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef babipangang het volgende:
[..]
juist! 11 van die homo's in korte broekjes achter de bal aanrennen, en als ze hem eindelijk te pakken hebben dan schoppen ze hem weer weg, snap je toch niks van
quote:Op zondag 13 december 2009 13:58 schreef babipangang het volgende:
[..]
juist! 11 van die homo's in korte broekjes achter de bal aanrennen, en als ze hem eindelijk te pakken hebben dan schoppen ze hem weer weg, snap je toch niks van
1. Ik zit op FOKquote:Op zondag 13 december 2009 13:56 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
jij hebt echt geen leven he kankeruser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |