ik ben de triangeljosti ander wel!quote:Op zondag 13 december 2009 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rammel je mee? Dan hebben we alleen nog een triangeljosti nodig en kunnen we met kerst in het winkelcentrum muziek gaan staan maken
Zullen we TD vragen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:03 schreef MissMSX het volgende:
Rammel je mee? Dan hebben we alleen nog een triangeljosti nodig en kunnen we met kerst in het winkelcentrum muziek gaan staan maken
Dankje.quote:Op zondag 13 december 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
@Bengeltje
Ik vind je ava mooi zo
Je bent dus op vaderjacht?quote:
Je had op z'n minst wel 'bedankt burdie, lief dat je bij die meuk aan me dacht' kunnen zeggenquote:
OKquote:Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben de triangeljosti ander wel!
Ik zie net dat TD mee mag rammelenquote:
Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 20:05 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je had op z'n minst wel 'bedankt burdie, lief dat je bij die meuk aan me dacht' kunnen zeggen.
Nou, zonder gekheid, Ik heb hier wel eens discussies over met vriendinnen en ik merk dat hoe ouder ik word, hoe kritischer ik naar mannen kijk. Was vroeger een leuk koppie met wat inhoud genoeg, stel ik nu toch wel meer eisen omdat het allemaal wat serieuzer lijkt te zijn.quote:
Je klinkt alsof je aan de verkeerde kant van de 30 bent beland, maar volgens mij ben je nog jonger dan ikquote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nou, zonder gekheid, Ik heb hier wel eens discussies over met vriendinnen en ik merk dat hoe ouder ik word, hoe kritischer ik naar mannen kijk. Was vroeger een leuk koppie met wat inhoud genoeg, stel ik nu toch wel meer eisen omdat het allemaal wat serieuzer lijkt te zijn.
Het moet gewoon een beest in bed zijn. Puntquote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nou, zonder gekheid, Ik heb hier wel eens discussies over met vriendinnen en ik merk dat hoe ouder ik word, hoe kritischer ik naar mannen kijk. Was vroeger een leuk koppie met wat inhoud genoeg, stel ik nu toch wel meer eisen omdat het allemaal wat serieuzer lijkt te zijn.
Maar ook een lieve papaquote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het moet gewoon een beest in bed zijn. Punt
Dat heb meer dan alleen, rammelende eierstokken te maken, je heb wat meer meegemaakt waardoor je al anders tegen dingen aan kijktquote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja maar Rouvoet en z'n vrienden hebben die 30-grens naar beneden geschroeft. je bent nu al afgeschreven als je niet voor je 25e minstens 4 kinderen hebt gebaardquote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je klinkt alsof je aan de verkeerde kant van de 30 bent beland, maar volgens mij ben je nog jonger dan ik.
Een luipaard is ook een beestquote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het moet gewoon een beest in bed zijn. Punt
Ik hou niet van vrienden die alles beter weten dan ik.quote:
Over twee weken 28quote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef Burdie het volgende:
Je klinkt alsof je aan de verkeerde kant van de 30 bent beland, maar volgens mij ben je nog jonger dan ik.
* MissMSX sleurt Air mee naar bedquote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook een lieve papa![]()
Leuke gozers met kindjes
quote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja maar Rouvoet en z'n vrienden hebben die 30-grens naar beneden geschroeft. je bent nu al afgeschreven als je niet voor je 25e minstens 4 kinderen hebt gebaard
Wat weet jij nou van rammelende eierstokken?quote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dat heb meer dan alleen, rammelende eierstokken te maken, je heb wat meer meegemaakt waardoor je al anders tegen dingen aan kijkt
Sinds wanneer trek jij je iets aan van wat Rouvoet zegt?quote:Op zondag 13 december 2009 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja maar Rouvoet en z'n vrienden hebben die 30-grens naar beneden geschroeft. je bent nu al afgeschreven als je niet voor je 25e minstens 4 kinderen hebt gebaard
Wie wil er nu een leeghoofd. Heb liever een vent waar je ook wat mee kan dan alleen naar kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Is er een verkeerde kant van de 30??quote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gigolo met luipaardslipquote:
ja shit.. ik hoor er ook al niet meer bijquote:
2 zusters, hoop nichtjes need i say morequote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van rammelende eierstokken?
En dan ineens staat hij voor je neusquote:Op zondag 13 december 2009 20:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Over twee weken 28En ik ben niet wanhopig aan de tiktaktiktak maar ik weet wel heel zeker wat ik wel en niet wil (iig iets waar ik over uit ben, nu de rest nog
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |