Tegenwoordig zou ik van dat laatste ook niet zeker meer zijn. Bejaarde vrouwen schijnen tegenwoordig ook recht te hebben op een orgasme.quote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef Anthraxx het volgende:
Huishoudbeurs? Dat is toch gewoon de Kamasutrabeurs maar dan zonder dildo's en vibo's?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:10 schreef Anthraxx het volgende:
Hoewel ik voor Nectarientje overal naar toe ga uiteraard.
Een paar jaar huwelijk resulteert in dit soort uitspraken?quote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou ik van dat laatste ook niet zeker meer zijn. Bejaarde vrouwen schijnen tegenwoordig ook recht te hebben op een orgasme.
Dat mag je zelf uitvinden!quote:Op zondag 13 december 2009 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
Een paar jaar huwelijk resulteert in dit soort uitspraken?
We maken allemaal wel eens een foutjequote:
omfgquote:Op zondag 13 december 2009 13:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
(alvast sorry AirwiN)
Kijk hier eens: http://www.applepiepussy.com/
Bedankt! door al die kleurtjes in 1x wakkerquote:Op zondag 13 december 2009 13:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
(alvast sorry AirwiN)
Hoe kom je toch altijd op zulke sites uit?quote:Op zondag 13 december 2009 13:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
(alvast sorry AirwiN)
Er gebeurt genoeg onderhoud 's ochtends en 's avonds. Misschien alleen een probleem bij houten achtbanen. En verven enzo gebeurt nu al gewoon tussendoor.quote:Op zondag 13 december 2009 09:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]Alhoewel ik me afvraag hoe ze dat met onderhoud gaan doen
Nou het was meer dat mijn handen nog nat waren van alle schoonmaak enzo, en toen terug naar de parkeerplaats lopen werden ze wel koud. Tijdens het werk zijn handschoenen niet echt nodig...quote:Op zondag 13 december 2009 11:09 schreef Thrust het volgende:
[..]
dat is niet fijn tintelende handen van de kou, mag je helemaal geen handschoenen aan?
En? Hebben ze er vibo's en dildo's?quote:
Want herrie helpt?quote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De kerkklokken luiden 'voor het klimaat'![]()
Al een kwartier lang
Het is een teken van goede wil oid.quote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Want herrie helpt?
Arme jij.
Welkom terug, (zegt de half dooie)quote:Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef nectarientje het volgende:
zo, ik ben ook weer in het land der levenden. Heb zin in een fijn filmpje vanavond. Deken, drankje, katten
Is dit de nieuwe running gag?quote:Op zondag 13 december 2009 17:26 schreef vorginiaiv het volgende:
Een paar jaar huwelijk resulteert in dit soort uitspraken?
frequent? hij is net aangemeld..quote:
In je koude slaapkamer?quote:Op zondag 13 december 2009 19:31 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben het nog niet eens met mezelf over de film.. het zou ook zomaar mn bed met een boek kunnen worden ipv de bank met een film
Ik heb een zalig warm dekbedquote:
Ja, maar dan steek je je neus en handen boven de dekens en dan vriezen die er afquote:Op zondag 13 december 2009 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een zalig warm dekbeden sokken aan
Vandaag weer ruim 8km gelopen. Mooie oefeningquote:Op zondag 13 december 2009 19:36 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een zalig warm dekbeden sokken aan
jaquote:Op zondag 13 december 2009 19:40 schreef MissMSX het volgende:
Ja, maar dan steek je je neus en handen boven de dekens en dan vriezen die er af
Ik heb echt al tijden niet meer gewandeld, maar als ik geen 10 km ongetraind kan lopen hoef ik niet eens te overwegen de 4daagse te doen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:41 schreef MissMSX het volgende:
Vandaag weer ruim 8km gelopen. Mooie oefening
Lijkt me heel onhandig zonder neus en handenquote:Op zondag 13 december 2009 19:45 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja
En die beurzen, tja.. we worden allemaal een dagje ouder he. Vertrutting slaat toe
"Chatten en daten met alleenstaande mama's" nu.quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Huishoudbeurs... Negenmaandenbeurs... wat gaat er mis in dit topic?
Er hadden nog wel een paar km's achteraan gekund, maar ik had nog spierpijn in mijn scheenbenen van de wandeling van vandeweek en ik moest heel nodig pissenquote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb echt al tijden niet meer gewandeld, maar als ik geen 10 km ongetraind kan lopen hoef ik niet eens te overwegen de 4daagse te doen.
Nog even en het topic krijgt een schopje richting OUD.quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Huishoudbeurs... Negenmaandenbeurs... wat gaat er mis in dit topic?
quote:lichttechniek beurs
Uw stand 100% in orde Maak een vrijblijvende afspraak!
www.onyx-entertainment.nl/Beurzen
Hoe slim ben jij ?
Test Hier je IQ met de leukste IQtest van Nederland !
www.dommezel.com
Babyhartje Luisteren
Luister thuis naar je ongeboren baby. Veel keuze en gratis gel !
www.babybeats.nl
Crea Weekend Rijswijk
bezoek de goedkoopste hobbybeurs 5, 6 & 7 februari 2010
www.exporijswijk.nl
Je was altijd zo lekker rustig en meegaand.quote:Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef MissMSX het volgende:
Verder heb ik in jaren niet zoveel energie gehad als de laatste weken. Ik ga dus echt nooit meer stoppen met die ijzertabletten!
quote:Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef MissMSX het volgende:
Verder heb ik in jaren niet zoveel energie gehad als de laatste weken. Ik ga dus echt nooit meer stoppen met die ijzertabletten!
Daarom ga ik nu ook weer langzaamaan opbouwenquote:Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef CherryLips het volgende:
ik vond de 15 km afgelopen september nog moeilijker dan de 25 km van twee jaar geledenzo hard is mijn conditie achteruit gegaan.
Google weet alles!quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
Nog even en het topic krijgt een schopje richting OUD.
Heb je nou al die link hierboven uitgecheckt?quote:Op zondag 13 december 2009 19:44 schreef MissMSX het volgende:
Benieuwd wanneer er reclame voor de Uitvaartbeurs komt. Dit topic is hardstikke dood
Holy crap! Dan mag je me ophangenquote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nog even en het topic krijgt een schopje richting OUD.
Rauwe spinazie is wel goed jaquote:Op zondag 13 december 2009 19:52 schreef nectarientje het volgende:
[..]of je komt heel veel spinazie eten bij mij
dan lekker aan de tabletten blijvenquote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef MissMSX het volgende:
Rauwe spinazie is wel goed ja
Maar verder is ijzerrijk eten echt een druppel op de gloeiende plaat bij mij
Ja, maar ik begrijp niet wat ik ermee moetquote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je nou al die link hierboven uitgecheckt?
Ik vroeg me de laatste tijd al af wat ik steeds hoorde bij jequote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef nectarientje het volgende:
Fijn rammelen in OUDik zou er zo tussen passen
quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik vroeg me de laatste tijd al af wat ik steeds hoorde bij je
Ja, die is inderdaad te smerig voor woorden.quote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dan lekker aan de tabletten blijvenStuk beter te doen dan Roosvicee Ferro
Google is dan ook je vriend.quote:
Hopelijk neem je het mij niet kwalijk als ik dat aan iemand anders overlaat.quote:
Zullen we samen rammelen dan?quote:
O?? Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef nectarientje het volgende:
Fijn rammelen in OUDik zou er zo tussen passen
neenee, maar ik rammel nogalquote:
Owh, maar da's dan weer niet zo mijn dingquote:Op zondag 13 december 2009 19:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Google is dan ook je vriend.![]()
[..]
Hopelijk neem je het mij niet kwalijk als ik dat aan iemand anders overlaat.
Als je echt ijzertekort hebt, proef je niet dat Roosvicee Ferro naar ijzer smaaktquote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dan lekker aan de tabletten blijvenStuk beter te doen dan Roosvicee Ferro
Want dan ben je ineens ook je smaakpapillen kwijt?quote:Op zondag 13 december 2009 20:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je echt ijzertekort hebt, proef je niet dat Roosvicee Ferro naar ijzer smaakt.
er staat toffe oorbellen opquote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar ik begrijp niet wat ik ermee moet
Rammel je mee? Dan hebben we alleen nog een triangeljosti nodig en kunnen we met kerst in het winkelcentrum muziek gaan staan makenquote:Op zondag 13 december 2009 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*schudt trientje nog eens extra*
Ik heb al toffe oorbellenquote:
Ik kan er niets aan doenquote:
ik ben de triangeljosti ander wel!quote:Op zondag 13 december 2009 20:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rammel je mee? Dan hebben we alleen nog een triangeljosti nodig en kunnen we met kerst in het winkelcentrum muziek gaan staan maken
Zullen we TD vragen?quote:Op zondag 13 december 2009 20:03 schreef MissMSX het volgende:
Rammel je mee? Dan hebben we alleen nog een triangeljosti nodig en kunnen we met kerst in het winkelcentrum muziek gaan staan maken
Dankje.quote:Op zondag 13 december 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
@Bengeltje
Ik vind je ava mooi zo
Je bent dus op vaderjacht?quote:
Je had op z'n minst wel 'bedankt burdie, lief dat je bij die meuk aan me dacht' kunnen zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |