WIESOquote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is één der nieuwe NL kampioenen
De grootste van Nederland jaquote:
Dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ow grapje. Ik moet eens beter leren lezen.
Ik weet.quote:Op zondag 13 december 2009 12:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De grootste van Nederland ja!
[..]
Dat dusen je mag daar geen oh grapje op zeggen, dat is stom
!
Het is echt een nare uitspraak van meisjes aan het wordenquote:
Gisteren NKIR gehad.quote:
Gelukkig zeg ik verder niet zo vaak domme dingen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is echt een nare uitspraak van meisjes aan het worden!
Echt zo:
Zij: Een koe is toch hetzelfde als een paard?
Jij:![]()
![]()
Zij: Ooh hihi GRAPJE natuurlijk niet.
Dan denk ik:dat was helemaal geen grapje je zei gewoon iets doms.
Dat is helemaal irritant jaquote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig zeg ik verder niet zo vaak domme dingen.
Alleen wat bij mij in de 2e en 3e wel zo was dat er van die meisjes waren die expres heel domme dingen zeiden voor aandacht.Nou konden ze natuurlijk echt heel dom zijn, maar het werd erger en bovendien haalden ze gewone cijfers die je niet haalt als je echt zulke denkfouten maakt.
Wel een goede tekst.quote:Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Stelletjes die het ww van elkaars fokaccount weten.
Oh, maar dat is niet midden in een les bijv. dat iedereen je aan gaat kijken van wtf ben jij dom dan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is helemaal irritant ja![]()
! Al doe ik me ook wel eens dommer voor als ik praat met niet echt intelligente mensen
!
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 december 2009 12:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar dat is niet midden in een les bijv. dat iedereen je aan gaat kijken van wtf ben jij dom dan.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Stelletjes die het ww van elkaars fokaccount weten.
Alleen mijn ww? Oké beter dan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
. Als het uitgaat krijgt de hele KLB-SC jouw ww in een pm, dat begrijp je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |