Ik zou alleen Bruised en Stormy niet nemen. De rest is echtquote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scrangie
[ afbeelding ]
Stormy
[ afbeelding ]
Teal
[ afbeelding ]
Bruised
[ afbeelding ]
Recycle
[ afbeelding ]
Purple Haze
En uiteraard ben ik nog in dubio over een aantal, ik vind de glitters zó gaaf maar ik zit nu al op 6 flesjes, en under the stars ook, maar weet dus niet of ik er nog een van deze bij doe:
[ afbeelding ]
Under the stars
[ afbeelding ]
Locavore
[ afbeelding ]
Frugalista
[ afbeelding ]
Look rich, be cheap
(de glitters in volgorde van welke ik het leukst vind)
oeh, wat heb je besteld?quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef Burdie het volgende:
Zo, ik heb twee bestellingen gedaan.
Eentje bij TransDesign, en eentje bij OCNailart.com.
Ben benieuwd hoe snel ze shippen.
Gewoon afblijven...quote:Op maandag 14 december 2009 00:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, wat heb je besteld?
ik voel op 1 van m'n vingers een klein randje, is dat gewoon dat de acryl niet helemaal netjes tot achteraan is gesmeerd?
ja toch?
Oblivion hoe kan het eigenlijk dat nagellak veel langer blijft zitten op gel od acryl nagels?quote:Op maandag 14 december 2009 07:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon afblijven...![]()
De rede waarom ik zo daarop hamer is heel simpel; Als je gaat zitten pulken, dan komen de zijkanten los, en als die loslaten en jij hebt dat niet in de gaten, omdat je donkere nagellak op hebt en er komt vocht onder je nagels wat daar niet meer weg kan, krijg je dus donker groene schimmel.
MOLT heet dat.
Een zeer onaangename verrassing en zeer besmettelijk.
Gewoon afblijven dus.
Merk jij nou dat je nagels los komen te zitten en kan kantelen, dus bij de nagelriemen los, gelijk terug gaan, okay?
Oh, dat is heel simpel.quote:Op maandag 14 december 2009 08:25 schreef bernies het volgende:
[..]
Oblivion hoe kan het eigenlijk dat nagellak veel langer blijft zitten op gel od acryl nagels?
Ik had ocnailart binnen een week, TD meestal ook met een weekje.quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef Burdie het volgende:
Zo, ik heb twee bestellingen gedaan.
Eentje bij TransDesign, en eentje bij OCNailart.com.
Ben benieuwd hoe snel ze shippen.
Misschien dat ene setje van Herome?quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef DarkElf het volgende:
hoi ik heb een vraagje, mijn nagels doe ik nu tegenwoordig altijd in french manicure maar weet iemand een setje daarvoor met lak die echt blijft zitten? heb nu van essence maar die chipt enorm snelen ik wil graag iets hebben wat bij elkaar, wit streepje en de topcoat, toch echt wel een paar dagen goed blijft zitten..
tips anyone?
ja die heb ik ook gezien maar, krent als ik benquote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef Nieners het volgende:
[..]
Misschien dat ene setje van Herome?
Ik heb nu ook Essence op, ben benieuwd hoe lang hij het uithoudt met mij.
een dag of 2-3 (gisteren lopen sjouwen met verhuisdozen en dat was niet goed voor ze dus nu haal ik t er maar af) maar dat moet langer kunnen denk ik... misschien als ik betere kwaliteit lak heb maar ik weet niet welke dat isquote:Op maandag 14 december 2009 09:49 schreef moussy het volgende:
Maar hoe lang zit het bij jou keurig netjes op je nagels?
Soms wil het wel eens helpen als je na een dag nog een laagje topcoat er overheen smeert
ik heb een tijdje alleen maar french gedragen en gebruikte toen dat Herome setje, bleef bij mij 4 à 5 dagen mooi zitten..quote:Op maandag 14 december 2009 09:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die heb ik ook gezien maar, krent als ik ben, die kost 20 euro dus vroeg mij af of er ervaring mee is
(of misschien zelfs andere tips!)
okquote:Op maandag 14 december 2009 07:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon afblijven...![]()
De rede waarom ik zo daarop hamer is heel simpel; Als je gaat zitten pulken, dan komen de zijkanten los, en als die loslaten en jij hebt dat niet in de gaten, omdat je donkere nagellak op hebt en er komt vocht onder je nagels wat daar niet meer weg kan, krijg je dus donker groene schimmel.
MOLT heet dat.
Een zeer onaangename verrassing en zeer besmettelijk.
Gewoon afblijven dus.
Merk jij nou dat je nagels los komen te zitten en kan kantelen, dus bij de nagelriemen los, gelijk terug gaan, okay?
Als je altijd een french doet en iets wilt wat lang blijft zitten zou ik toch eens rond gaan kijken naar een goede nagelstyliste voor gel/acryl. Dat kan ook gewoon op korte nagels en dan hoef je er maar eens in die drie a vier weken iets aan te laten doen. Geen gedoe meer met beschadigde nagels doordat je aan het klussen of koken bent geweest en als je een goede hebt ziet het er heel natuurlijk uit.quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef DarkElf het volgende:
hoi ik heb een vraagje, mijn nagels doe ik nu tegenwoordig altijd in french manicure maar weet iemand een setje daarvoor met lak die echt blijft zitten? heb nu van essence maar die chipt enorm snelen ik wil graag iets hebben wat bij elkaar, wit streepje en de topcoat, toch echt wel een paar dagen goed blijft zitten..
tips anyone?
quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie hebben me aangestokener is ook nog wat konad onderweg
2 bestellingen bij TD en de konad bij OCNquote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wow waar heb je dat allemaal besteld?
tis een idee idd maar heb ooit eens nepnagels gehad (geen idee welke) en ik vond het echt vervelend zitten en ze vielen erafquote:Op maandag 14 december 2009 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je altijd een french doet en iets wilt wat lang blijft zitten zou ik toch eens rond gaan kijken naar een goede nagelstyliste voor gel/acryl. Dat kan ook gewoon op korte nagels en dan hoef je er maar eens in die drie a vier weken iets aan te laten doen. Geen gedoe meer met beschadigde nagels doordat je aan het klussen of koken bent geweest en als je een goede hebt ziet het er heel natuurlijk uit.
Woooowquote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie hebben me aangestokener is ook nog wat konad onderweg
en zo'n setje van Herome is net zo duur als een bezoekje aan de nagelmevrouw..quote:Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis een idee idd maar heb ooit eens nepnagels gehad (geen idee welke) en ik vond het echt vervelend zitten en ze vielen erafdus wrs was de nagelmevrouw niet zo heel goed
ja das ook nog een waar idd.quote:Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
en zo'n setje van Herome is net zo duur als een bezoekje aan de nagelmevrouw..
En met het Herome setje doe je wel wat langer dan 3 weken ws
c-c-courage van CGquote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woooow! Dat is een fikse uitbreiding haha.
Welke is de linkse op de derde rij van boven?
Daar kom je wel achter als je een laagje over je eigen nagels laat zetten,ik heb ook mooie nagels van mezelf maar dan met een acryl laagje,wil echt nooit meer zonderquote:Op maandag 14 december 2009 12:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja das ook nog een waar idd.
Bovendien, ik heb nu mooie nagels, waarom zou ik er neppers op laten zetten?
foto? (ben benieuwd hoe t eruit ziet)quote:Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef Guess. het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als je een laagje over je eigen nagels laat zetten,ik heb ook mooie nagels van mezelf maar dan met een acryl laagje,wil echt nooit meer zonder
Nee, wat is het?quote:Op maandag 14 december 2009 13:53 schreef lookinforyou het volgende:
Kent iemand van jullie soak off gel voor over de eigen nagel?
Volgens mij een China Glaze, hij isquote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef DarkElf het volgende:
iemand had hier laatst een foto laten zien van nagels gelakt met chanelesque oid? (lekker vaag wrs met al die lakjes van jullie, sorry) welke was dat?
Misschien was ik dat:quote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef DarkElf het volgende:
iemand had hier laatst een foto laten zien van nagels gelakt met chanelesque oid? (lekker vaag wrs met al die lakjes van jullie, sorry) welke was dat?
die ja, die is nice! (schrijf ik eens op, je weet nooit of ik zoiets tegenkom)quote:Op maandag 14 december 2009 15:26 schreef Nieners het volgende:
[..]
Misschien was ik dat:
[ afbeelding ]
Het is idd China Glaze.
Laatst was dat Herome setje voor 15 euro in de aanbieding bij Kruidvat omdat het uit het assortiment zou gaan, ms bij jou in de buurt ook?.
Dat wilde ik ook vragenquote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woooow! Dat is een fikse uitbreiding haha.
Welke is de linkse op de derde rij van boven?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |