abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75628368
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
Nubar lanceert op 01.01.2010 de Prisms collection!

[ afbeelding ]

Holo's!

Edit: swatches staan hier: http://beautyxpose.com/20(...)tion-in-january.html
OMG
Ik vind ze geweldig en wil ze allemaal
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_75628374
ik heb yoga-ta get this blue van opi met daar overheen snowglobe van GC net gedaan....
Weet het ook nog niet of ik er echt blij mee ben....
  maandag 14 december 2009 @ 21:18:03 #228
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75628596
Heb dus Trophy wife gelakt maar vond het te subtiel. Dus met hema paars shimmer er overheen gestempeld maar nu is het nog steeds veel te subtiel
Ik neem niet eens de moeite om topcoat te lakken, ik laat het 1 dagje zo en doe morgenavond wel weer iets anders
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 14 december 2009 @ 21:21:27 #229
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_75628766
Ooh jee, allemaal niet blij met de resultaten? Ik heb momenteel Ocean op van Gosh, aparte kleur metallic groen. En Morgenavond alles eraf, want woensdagavond ga ik m'n nagels laten doennnn .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_75628793
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef mmascha het volgende:
Wrom nie? Witte sneeuwpoppen erop lijkt me nog wel geinig.

Ik dacht een wit glitterlakje te kopen bij de Hema. Ook geen succes. Dekt voor geen meter.
Nou ik heb dus op iedere nagel een ander plaatje

Duim: maffe sneeuwpop
Wijsvinger: kerstman
Middelvinger: blije sneeuwpop
Ringvinger: bellen
Pink: Merry Christmas/candycane

pi_75628850
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Ooh jee, allemaal niet blij met de resultaten? Ik heb momenteel Ocean op van Gosh, aparte kleur metallic groen. En Morgenavond alles eraf, want woensdagavond ga ik m'n nagels laten doennnn .
Die is echt gaaf! Die heb ik vorige week gescored bij de 1+1 gratis
  maandag 14 december 2009 @ 21:33:20 #232
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_75629354
quote:

[ afbeelding ]

Holo's!

Vooral Treasure, Brilliant en Absolute
Heb vrijdag een lakje van essentials opgedaan morgen maar er af halen het ziet er nu niet meer uit
pi_75629479
[klaagpost]
Mijn handen zijn zo droog dat ze scheuren, terwijl ik ze nu iedere dag 1 of 2 keer insmeer met Opi Avoplex en op de extra droge plekken smeer ik handcreme van derlon. Dat helpt wel wat, maar mijn huid doet verrekte zeer! Ik heb hier altijd al last van in de winter, maar het lijkt nu nog wel erger te zijn dan vorig jaar

* stug doorgaat met smeren *

Oh en mijn scraper is krom! Kan dat eigenlijk wel? Ennieweejs, hij scrapet niet goed meer en laat restjes stempellak liggen Ik heb een nieuwe nodig
[/klaagpost]
  maandag 14 december 2009 @ 21:46:16 #234
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75629937
Sally Hansen handcreme, oranje tube is echt extreem vet.
Ik smeer zelf met vaseline IC hand&nail. En heb die Sally Hansen dus ook maar gebruik hem niet omdat ie te lang vet blijft. Ruikt naar sinaasappel
  maandag 14 december 2009 @ 21:49:51 #235
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_75630112
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou ik heb dus op iedere nagel een ander plaatje

Duim: maffe sneeuwpop
Wijsvinger: kerstman
Middelvinger: blije sneeuwpop
Ringvinger: bellen
Pink: Merry Christmas/candycane

Dat ziet er dus niet uit? Jammer. Zo wilde ik er met kerst bijlopen. Ik ga morgen maar eens stempelen.
Wat een narigheid verder Daph! Hoe is het met je rug trouwens?
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_75630121
Vaseline intensive rescue en Hand&nail vind ik niet fijn, die zijn niet vet genoeg. Daar blijf ik mee smeren
pi_75630190
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[klaagpost]
Mijn handen zijn zo droog dat ze scheuren, terwijl ik ze nu iedere dag 1 of 2 keer insmeer met Opi Avoplex en op de extra droge plekken smeer ik handcreme van derlon. Dat helpt wel wat, maar mijn huid doet verrekte zeer! Ik heb hier altijd al last van in de winter, maar het lijkt nu nog wel erger te zijn dan vorig jaar

* stug doorgaat met smeren *

Oh en mijn scraper is krom! Kan dat eigenlijk wel? Ennieweejs, hij scrapet niet goed meer en laat restjes stempellak liggen Ik heb een nieuwe nodig
[/klaagpost]
Ik heb ook erg droge handen op het moment, idd gewoon lekker smeren.

En als scraper gebruik ik oude bank pasjes, werkt perfect en geen krassen op de plates! Je hoeft dus niet weer een bestelling voor minimaal 20$ te plaatsen omdat het verzenden dan gratis is....
pi_75630202
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef mmascha het volgende:

[..]

Dat ziet er dus niet uit? Jammer. Zo wilde ik er met kerst bijlopen. Ik ga morgen maar eens stempelen.
Wat een narigheid verder Daph! Hoe is het met je rug trouwens?
Nou ik denk dat het er op een andere kleur wel uitziet, maar ik heb het op Prince Charming gedaan en dat vind ik niet zo'n succes

Gaat wel okee, vandaag weinig last gehad maar ik had cursus en toen zat ik dus bijna twee uur op een stoel zonder op te staan.. Jeez dat deed zeer! Vrijdag weer naar de fysio. Komt vast allemaal goed Lief dat je het vraagt
  maandag 14 december 2009 @ 21:52:00 #239
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75630219
Voor mijn handen zijn ze prima opzich, heb ook nooit droge handen. Ik smeer puur om iets meer van het velletjes pulken af te blijven.
Maar die Sally Hansen ken je ook?
pi_75630243
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef bernies het volgende:

[..]

Ik heb ook erg droge handen op het moment, idd gewoon lekker smeren.

En als scraper gebruik ik oude bank pasjes, werkt perfect en geen krassen op de plates! Je hoeft dus niet weer een bestelling voor minimaal 20$ te plaatsen omdat het verzenden dan gratis is....
Oh dat is wel een slimme.. Ik heb alleen geen oude bankpasjes of klantenkaarten die ik niet gebruik
  maandag 14 december 2009 @ 21:53:23 #241
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75630291
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Oh dat is wel een slimme.. Ik heb alleen geen oude bankpasjes of klantenkaarten die ik niet gebruik
Via ebay.com kwam ik verschillende shops tegen die schrapers en stempels verkochten voor hooguit 4 dollar en gratis shipping
pi_75630327
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor mijn handen zijn ze prima opzich, heb ook nooit droge handen. Ik smeer puur om iets meer van het velletjes pulken af te blijven.
Maar die Sally Hansen ken je ook?
Nee die ken ik nog niet (althans, niet geprobeerd), kan ik die ook gewoon bij de drogist krijgen?

Ik heb:
Vaseline intensive rescue
Vaseline Hand & Nail
Derlon handcreme
OPI Avoplex hand & nailcream ( )
Lush Helping hands
Lush Handy gurugu

(en voor de nagelriemen nog een hele bups zoals avoplex cuticle treatment en Lush lemony flutter - mijn nagelriemen zijn wel mooi )
  maandag 14 december 2009 @ 22:01:03 #243
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75630661
Weet niet of je Sally Hansen bij de drogist kunt krijgen...Ik heb mijn huidige tube uit Amerika maar ik vind het dus niet echt wat omdat het voor mij te vet is. Meen wel dat het in NL te krijgen is, heb ooit toen ik bij een drogist werkte een workshop gehad van een Sally Hansen agent oid
pi_75630979
Hm als het net zo duur is als de basecoat die ik bij Kruidvat zag dan hoeft het voor mij niet [/krent] Maar bedankt voor het meedenken! Ik zal eens kijken als ik weer bij Kruidvat ben (van de week ergens, moet nog kerstkadootjes hebben endezo)

Ik smeer gewoon verder hoor, maar het wordt een beetje een lang ritueel zo voor ik ga slapen
Insmeren met OPI/Insmeren met Derlon/nagelriemen doen met lemony flutter of cuticle treatment (en alles in laten trekken natuurlijk)
  maandag 14 december 2009 @ 22:16:59 #245
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_75631441
Ik ben ernstig fan van Hand+ Hand- en Nagelcreme van de Hema
Smeert lekker, trekt lekker snel in, niet te snel uitgewerkt; ik heb nog geen prettigere gevonden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 december 2009 @ 22:18:31 #246
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_75631528
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Hm als het net zo duur is als de basecoat die ik bij Kruidvat zag dan hoeft het voor mij niet [/krent] Maar bedankt voor het meedenken! Ik zal eens kijken als ik weer bij Kruidvat ben (van de week ergens, moet nog kerstkadootjes hebben endezo)

Ik smeer gewoon verder hoor, maar het wordt een beetje een lang ritueel zo voor ik ga slapen
Insmeren met OPI/Insmeren met Derlon/nagelriemen doen met lemony flutter of cuticle treatment (en alles in laten trekken natuurlijk)
Geen idee waar je woont of wat verzenden kost maar eventueel mag je mijn tube wel hebben. Is een kwart uit denk ik. Of is dat heel gek?
pi_75631680
quote:

[ afbeelding ]

Holo's!

aaah!
must.have.now.
waar bestel je dat?
*rent rond*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75631926
Volgens mij vind ik de CG holo's mooier dan die Nubar Prisms ,
Maar ik vind die swatches ook niet zo duidelijk.
pi_75631945
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

aaah!
must.have.now.
waar bestel je dat?
*rent rond*
Is nog niet te bestellen, maar vanaf 1 januari kun je dat denk ik wel bij Sparkling*nails bestellen - aangezien wij buiten de VS wonen en dus niet bij de site van Nubar zelf kunnen bestellen

Net als dat we niet op de site van Diamond Cosmetics kunnen bestellen waar de lakken $ 2 kosten en er veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer keuze is dan bij boozy - de lak waar ik om gevraagd had die ze zouden bestellen, is er nog steeds niet
pi_75631990
quote:
Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens mij vind ik de CG holo's mooier dan die Nubar Prisms ,
Maar ik vind die swatches ook niet zo duidelijk.
Hoef je niet voor te blozen hoor

Ik vind alleen die rode leuk eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')