Dat.quote:Op zondag 13 december 2009 09:40 schreef Runselpink het volgende:
TS, waarom ga je je vriendin niet slaan dan? Zij is toch fout?
Hoeveel betalen ze, zo gemiddeld?quote:Op zondag 13 december 2009 03:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die van mij hoef ik nooit de deur uit te schoppen, na het betalen zijn ze blij de kelder uit te mogen
Ik moest lachen.quote:Op zondag 13 december 2009 03:02 schreef Captain_Hero het volgende:
[..]
Michielos, half Bruce Lee, half paard, half rustig.
Dit zou zo een aflevering uit Bottom kunnen zijnquote:Op zondag 13 december 2009 03:22 schreef Drinky het volgende:
Ik weet nu wat er aan de hand is.
Michielos kwam er achter dat hij gevoelens had voor jongens toen hij zich in de gaybar bevond. Zijn vriendin snapte niet waarom hij haar naar de gaybar had gebracht, maar vermoedde dat hij gay was, dus neukte zij een homoseksuele(die op dat moment even hetero werd) neger terwijl Michielos naar de wc was om neuqsex te hebben met een schriele knurftige homo met een bril.
Eenmaal teruggekomen zag hij zijn vriendin met sperma op haar gezicht en hij wist dat zij wist dat hij gay was. Michielos was zijn vriendin kwijt en 10cm omvang aan zijn kringspier rijker, maar om het niet aan de buitenwereld te tonen(want vrienden heeft hij niet haha) sloeg hij zichzelf in elkaar en maakte hij dit topic aan.
Het lag zo voor de hand, dat ik daar niet eerder op was gekomen
Samenvatting: TS is homo
Ik ook.quote:Op zondag 13 december 2009 11:48 schreef Aestivate het volgende:
Ik vind dit verhaal plausibeler:
Romantisch WC moment verstoord.
Serieus reageren op een Michielos topic.quote:Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef Elixabete het volgende:
je slaat die gozer op zijn bek terwijl je hoertje de fout in gaat ?
royal sadness
quote:Op zondag 13 december 2009 02:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, fles op kop geslagen en vol op zijn gezicht ingetimmerd. Die andere shit gebruik ik morgen wel.
TS?quote:Man in hoofd gestoken bij club
Uitgegeven: 13 december 2009 13:10
Laatst gewijzigd: 13 december 2009 13:10
AMSTERDAM - Een 20-jarig personeelslid van een club in Amsterdam-West is in de nacht van vrijdag op zaterdag in zijn hoofd gestoken.
© NU.nlDe man is buiten levensgevaar en weer aanspreekbaar, meldt een politiewoordvoerder. Er is nog niemand aangehouden.
Het incident gebeurde rond 03.00 uur bij Club 8 in stadsdeel De Baarsjes, waar ook een poolcafé in is gevestigd. Rond 02.55 uur werd een groepje jongens de club uitgezet.
Een van de jongens trok vervolgens een mes en stak het personeelslid in zijn hoofd. Onbekend is of het om de portier gaat. De man is met het mes in zijn hoofd naar een ziekenhuis vervoerd.
Wat ben jij een enorme kankeruser zeg, voor iemand van 50 gedraag je je echt enorm kinderlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef buzz1291 het volgende:
20 inch..... Nou ik kan je verzekeren dat alle Thai
Thai poppen al genoeg moeite hebben met 7,5 inch.Dus naast je geestelijke probleem heb je ook nog een lichamelijke afwijking?
Jij had toch een ban gekregen? Kankeruserquote:Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef Elixabete het volgende:
je slaat die gozer op zijn bek terwijl je hoertje de fout in gaat ?
royal sadness
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |