abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75564360
Tienerkutjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_75564389
Ja, die twighlight moontoestand. Met véél kinderen in de zaal. Ik vond de hoofdrolspeler niet echt mooi, soort platte boxersneus Als het nou Johnny Depp was geweest (maar gelukkig is ie niet in deze film getrapt)........
Het zijn boeken begrijp ik met veel liefhebbers, net als de boeken van HPotter.

Wat ik dan wel weer erg leuk vind zijn die gekleurde vampierlenzen
pi_75564395
nou dat wordt dus zeker dvd
pi_75564450
Nog steeds aan het nakijken
pi_75564584
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef ColdFeet het volgende:
Nog steeds aan het nakijken
Juffie toch.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 december 2009 @ 23:28:45 #7
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75564676
Deze zaterdagavond doen we rustig aan met de tentamens voor de boeg .
[/nerdmodus]
Volgende week is het weer feest .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_75564769
arme CF volgend week zondag gaat t het niet wordn btw
pi_75565022
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
arme CF volgend week zondag gaat t het niet wordn btw
Te ver?
Ik kom in januari wel weer eens een weekendje naar Delft, denk ik.

En ik ga zo punten tellen met een wijntje erbij
pi_75565102
tvp

net julie vs. julia gezien , vervelend kind die julie maar meryl als julia vond ik echt wel funny

nu zo naar bed, ik ben zo moe...

oh en dude, als je t leest, ja dat boek is het

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75565617
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die twighlight moontoestand. Met véél kinderen in de zaal. Ik vond de hoofdrolspeler niet echt mooi, soort platte boxersneus Als het nou Johnny Depp was geweest (maar gelukkig is ie niet in deze film getrapt)........
Het zijn boeken begrijp ik met veel liefhebbers, net als de boeken van HPotter.

Wat ik dan wel weer erg leuk vind zijn die gekleurde vampierlenzen
Ik hoorde dat deel 1 echt slecht was als je geen tiener bent. En deel 2...ach Als de avond maar gezellig was, Bluezz!
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
isa combi van alcohol en oxazepam? ik weet, heel slecht en als de ontsteking zo diep zit helpt dat ook niet. waarom geen anti-biotica gekregen? bluez die film wil ik ook zien, eerst deel 1 kijken maar dus hier chill avondje met milou gehad, melba toastjes met boursin en filet americain enzo.... lekker kneuterig
Ik heb wel antibiotica gekregen, er is een soort staafje in mijn kies gepropt met antibiotica. Althans dat zei die tandarts. Maandag weer eigen tandarts bellen. Maandag al Da's over meer dan 24 uur!!!
Ik wil ook toastjes Wel goed voor de lijn dit. Alhoewel, hoeveel alcohol zal er in rum zitten?

CF een knuffel. Wat een werk toch altijd Nou, petje af hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75565642
zo weer 4 afleveringen Dexter er doorheen gejast! Bijna door seizoen 1 heen nu, nog 2 afleveringen..
Moest steeds aan Steer denken bij de laatste aflevering.. Masuka was lekker op dreef

Nu lekker naar bed. Morgen hopelijk naar mijn broertje om zijn 18e te vieren als Thijs zich tenminste een beetje beter voelt Die is nu niet echt lekker en ik voel me nog iets te slap in mijn eentje 2x 180km te rijden... Naja, meestal valt het mee met hem en blijft het bij een beetje kwakkelen..

Anyway slaap lekker en zo allemaal!
pi_75565710
ws zijn we zondag niet meer in belgië dus vandaar.... baalbaal, had zin om jullie weereens te zien en ff bij te kleppen ookal was t maar kort.
pi_75566234
inspector morse kijken nu en dan te bed. truste allemaal
pi_75566302
oh en isa ik hoop dat je de nacht een beetje doorkomt
pi_75566790
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
zo weer 4 afleveringen Dexter er doorheen gejast! Bijna door seizoen 1 heen nu, nog 2 afleveringen..
Moest steeds aan Steer denken bij de laatste aflevering.. Masuka was lekker op dreef

Nu lekker naar bed. Morgen hopelijk naar mijn broertje om zijn 18e te vieren als Thijs zich tenminste een beetje beter voelt Die is nu niet echt lekker en ik voel me nog iets te slap in mijn eentje 2x 180km te rijden... Naja, meestal valt het mee met hem en blijft het bij een beetje kwakkelen..

Anyway slaap lekker en zo allemaal!
Sterkte met Thijs en ja onze Steer is de Masuka van CUL

Helpt Isa hopen dat het beter gaat
  zondag 13 december 2009 @ 00:40:54 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_75567080
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:

Wij gaan nu alweer beginnen aan aflevering 4 van seizoen 4.
En ja, als je Steer een beetje IRL kent is het natuurlijk helemaal niet Masuka, maar de Steer op internet lijkt wel op hem.
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 13 december 2009 @ 10:20:02 #18
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75570824
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef DarkElf het volgende:
tvp

net julie vs. julia gezien , vervelend kind die julie maar meryl als julia vond ik echt wel funny

nu zo naar bed, ik ben zo moe...

oh en dude, als je t leest, ja dat boek is het

Ik heb het gelezen en zet 'm op de bestellijst, thanks!

Vandaag een saai dagje op de Parkplatz. Arty moet heul hard studeren voor zijn laatste tentamen woensdag en ik moet honderduuzend tentamens en portfolio's nakijken.
Van de weeromstuit ga ik zo eerst maar eens even de houten vloer in de zeep zetten (SOG SOG).
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 december 2009 @ 10:33:59 #19
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75570962
Mogge

*checkt alle bustijden en treintijden er is een hoop omgegooid.
  zondag 13 december 2009 @ 10:39:18 #20
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75571030
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef borisz het volgende:
Mogge

*checkt alle bustijden en treintijden er is een hoop omgegooid.
Goed dat je het zegt!

* Even kijken gaat.
  Moderator / Redactie Sport zondag 13 december 2009 @ 10:44:47 #21
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_75571091
Ook dit jaar is de aansluiting van de buslijnen 176 en 75 niet gefixed. Zo stom, ik zie mijn bus heel vaak wegtuffen als ik net op Haarlem CS aan kom. Ik moet weer gaan hopen dat de ene buschauffeur door blijft rijden en de andere nog even blijft wachten anders mag je een kwartier wachten.

Kwartier is nog te doen, maar het gaat om je steeds je volgende bus ziet wegrijden .
pi_75572375
lolz dat sucks idd big time borisz. vloer weer blinkend dude? ik doe ook aan sog vandaag alleen is t bij mij schoonmaak ontwijkend gedrag alhoewel zo toch maar ff een wasje draaien.... Isa hoe gaat t nu met je?
pi_75572798
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Sterkte met Thijs
hij ziet het niet zitten om zo'n eind te rijden (ruim 4 uur totaal). We kunnen dan ook niet snel weer weg, anders zijn we alleen maar aan het rijden geweest.. Ik twijfel nu of ik alleen durf..Denk dat het wel zal gaan op zich, maar twijfel nog een beetje.

Edit: oh.. laat maar.. heb weer een lichte verhoging.. heb dus maar afgebeld

[ Bericht 12% gewijzigd door Sunnythesun op 13-12-2009 12:45:44 ]
  zondag 13 december 2009 @ 13:23:08 #24
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75575056
Wat een leed hier allemaal Balen Sunny naja, lekker thuis uitrusten is ook oké toch?
pi_75576218
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een leed hier allemaal Balen Sunny naja, lekker thuis uitrusten is ook oké toch?
Jawel.. maar ben het nu na 1,5 week wel zat en ik baal dat ik de 18e verjaardag van mijn broertje moet missen..
Gelukkig gaan we er 1e kerstdag naar toe, lekker eten en we blijven slapen, dus dan halen we het wel weer in.

Moet alleen nu wel een dessert voor 10 man/vrouw verzinnen wat ik dan ga maken..
  zondag 13 december 2009 @ 14:07:11 #26
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75576742
Ja 't is nogal hardnekkig hé?

Dessert maken, das wel leuk, heb je al iets bedacht?
pi_75577065
nu heb ik 35.4 Nou ja.. rustig aan doen vandaag dus..

Nee ik weet nog niet wat ik wil gaan maken. Moet wel een beetje gemakkelijk zijn op het moment zelf ivm de drukte tijdens het eten en zo. Tips zijn welkom

Ohja op verzoek:

Huisje links komt dus nog aan de ren gekoppeld rechts voor. Er liggen al veel keuteltjes dus volgens mij vinden ze het leuk in de ren

En de boom

(komt toch nooit echt leuk over op de foto..)
  zondag 13 december 2009 @ 14:25:43 #28
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75577429
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:

Nee ik weet nog niet wat ik wil gaan maken. Moet wel een beetje gemakkelijk zijn op het moment zelf ivm de drukte tijdens het eten en zo. Tips zijn welkom

Waar stop jij die thermometer in?

Enne, als je taartbuffet oid maakt kan je alles vooraf maken. Het is ook wel handig om te weten wat er vooraf geserveerd word. Dan kan je het er een beetje op afstemmen.
pi_75577588
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Waar stop jij die thermometer in?
Gewoon onder de tong.. heb ik wel vaker als ik niet lekker ben hoor, ondertemperatuur.. mijn 'normale' temperatuur is ook aan de lage kant.
quote:
Enne, als je taartbuffet oid maakt kan je alles vooraf maken. Het is ook wel handig om te weten wat er vooraf geserveerd word. Dan kan je het er een beetje op afstemmen.
Taartbuffet durf ik niet, mijn stiefmoeder is koningin taartenmaken Maar ik zat wel aan iets van een kerstcake met chocomousse en slagroom of zo iets te denken. Verschillende elementen die ik tevoren kan maken en dan ter plekke tot een mooi dessert samen voeg. Maar ik ben er nog niet uit iig.
We krijgen er voor geloof ik kalkoen met cranberrysaus en verder weet ik niet wat iedereen maakt (we doen allemaal wat). Wel redelijk traditioneel dus vind ik het leuk om daar ook een beetje op aan te sluiten.
  zondag 13 december 2009 @ 14:44:36 #30
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75578057
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Gewoon onder de tong.. heb ik wel vaker als ik niet lekker ben hoor, ondertemperatuur.. mijn 'normale' temperatuur is ook aan de lage kant.
Je kan m beter in je poepert steken toch? Dat is veel nauwkeuriger zei mn moeder altijd
quote:
Taartbuffet durf ik niet, mijn stiefmoeder is koningin taartenmaken Maar ik zat wel aan iets van een kerstcake met chocomousse en slagroom of zo iets te denken. Verschillende elementen die ik tevoren kan maken en dan ter plekke tot een mooi dessert samen voeg. Maar ik ben er nog niet uit iig.
We krijgen er voor geloof ik kalkoen met cranberrysaus en verder weet ik niet wat iedereen maakt (we doen allemaal wat). Wel redelijk traditioneel dus vind ik het leuk om daar ook een beetje op aan te sluiten.
Choco scoort altijd goed, enne wrom durf je dat niet? Omdat je haar dan mss van de troon steekt of ben je bang om af te gaan?
  zondag 13 december 2009 @ 14:49:19 #31
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_75578205
Even naar de cross kijken op de belg
  zondag 13 december 2009 @ 14:49:54 #32
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75578228
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:

Ohja op verzoek:
[ afbeelding ]
Huisje links komt dus nog aan de ren gekoppeld rechts voor. Er liggen al veel keuteltjes dus volgens mij vinden ze het leuk in de ren

Maar hoe komen ze nu in de ren dan? Of heb je een gat in het gaas geknipt?
En hoe moet dat bijgeleverde huisje dan aan de ren vast? En welk huisje moet dan op pootjes?

Ik snap er niets van!
pi_75578425
quote:
Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Je kan m beter in je poepert steken toch? Dat is veel nauwkeuriger zei mn moeder altijd
liever onder de tong dank u..
quote:
Choco scoort altijd goed, enne wrom durf je dat niet? Omdat je haar dan mss van de troon steekt of ben je bang om af te gaan?
Dat laatste.. mijn broertje werkt ook nog eens bij een banketbakker en ik maak eigenlijk nooit taarten.. ik waag me er dus maar niet aan Denk nu aan bread&butter pudding..

@ Dude: In de ren is 1 deel open (kan dicht met een los deurtje maar dat heb ik dus niet gedaan) en het onderste deurtje van het hok staat open de ren in. Die 2 'gaten' staan dus tegen elkaar zeg maar.
Verder zitten er nog 2 deurtjes in het gaas. Dat zie je bijna niet maar in het 'vak' rechts voor zit er een. ook in het oorspronkelijke hok zitten er nog 2. Ik heb dus 4 plekken waar ik het gaashekje open kan doen en het kleine losse hokje tegen aan kan zetten. Kan ik afwisselen dus.
Het kleine hokje heeft een valdeurtje. Dat scharniert aan de onderkant, maar dat is dus iets te laag voor die deurtjes in het gaas. Vandaar dat het kleine hokje nog even opgehoogd moet worden zodat het valdeurtje over het randje van het gaasdeurtje valt en zo de konijnen naar binnen kunnen hoppen.
Snappie??
  zondag 13 december 2009 @ 15:02:07 #34
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_75578618
Ja ik snap het! Dank! (Ik ben ruimtelijk nogal eh... gecaptihand, zullen we maar zeggen).
pi_75578737
Wat geweldig veel ruimte zo voor de konijntjes en die kerstboom is lief
En beterschap nogt steeds Ja, na meer dan een week ben je het wel zat

Dude succes met het betere nakijkwerk en die vloer blinkt nu wel

Pijn hier redelijk houdbaar, maar dat zijn de pijnstillers weet ik uit ervaring.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75578892
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:02 schreef Duderella het volgende:
Ja ik snap het! Dank! (Ik ben ruimtelijk nogal eh... gecaptihand, zullen we maar zeggen).
Wow echt?? Vond mijn uitleg nogal omslachtig namelijk

@ Isa: nog een dagje volhouden!! (je gaat morgen toch wel weer naar de tandarts??)
pi_75578950
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:

@ Isa: nog een dagje volhouden!! (je gaat morgen toch wel weer naar de tandarts??)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75578980
hmmm nja misschien weet ie dan ook het beste hoe hij dat er weer uit kan krijgen
pi_75579192
Nou ja, ik weet wel dat je er meestal niets aan kan doen als het infecteert, maar toch Het voelt zo dubbel.
pi_75579283
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik weet wel dat je er meestal niets aan kan doen als het infecteert, maar toch Het voelt zo dubbel.
Dat wilde ik net zeggen: volgens mij gebeurt dat bij elke tandarts...
pi_75579316
Uhu snap ik.. zou de neiging hebben er wel wat van te zeggen..
pi_75579433
Ik zit eerder te denken 'moet ik dit nu ook betalen?'
pi_75579537
hehehe zo iets ja.. lang leve het cynisme

over cynisme gesproken: geloof dat we seizoen 1 van Dexter ff af gaan kijken

Hoop dat 3 en 4 ook snel op dvd komen.. Denk niet dat we lang over seizoen 2 gaan doen de komende kerstvakantie
pi_75579660
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Uiteindelijk heeft het toch wel geholpen straks?
Ik heb zo'n gruwelijke hekel aan kiespijn en alles..
Gelukkig al jaren niks aan de hand.. *klopt af*
Mag zelfs nog steeds al mijn verstandskiezen houden van de man..

Hier al een uurtje of vier/vijf aan het stoven and it's looking good
En het mag nog wat uurtjes.. straks kan ik het vlees niet meer terugvinden
pi_75579677
Hoelang moet je je vlees stoven? Is het walvis?
pi_75580304
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een spalkje achter mijn boventanden en die knapt nog wel eens los, maar vastzetten moet ik gewoon betalen hoor
pi_75580321
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
je mag mij niet stoven
pi_75580945
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:54 schreef freecell het volgende:

[..]

je mag mij niet stoven
lief boompje sun! en isa leeft nog
pi_75581028
quote:
Op zondag 13 december 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Heel lang, zei men in het stoofpottopic
pi_75581047
hier vanmiddag weer kneuterigheid ten top. lekker chill met milou dvd kijken van de muppets en om te snacken blokjes kaas, en ik had gevulde eieren gemaakt en schijfjes komkommer met laagje kruidenkaas erop. hoe retro is dat
pi_75581162
oh sun volgens mij heeft t weinig nut dat ding in je mond te steken en is nou niet bepaald betrouwbaar, begrijp die temperatuurverschillen nu wel bij je. waarom koop je dan geen oorthermometer?
pi_75581314
quote:
Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef SeaOfLove het volgende:
oh sun volgens mij heeft t weinig nut dat ding in je mond te steken en is nou niet bepaald betrouwbaar, begrijp die temperatuurverschillen nu wel bij je. waarom koop je dan geen oorthermometer?
Volgens mij is het aardig accuraat hoor.. Maar het kan beter ja dat is waar. Ik zat er aan te denken zo'n oording te kopen, maar vind het zo zonde omdat deze het verder nog prima doet.. Misschien toch maar eens doen, bewaar ik deze voor als Sam een keer getempt moet worden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')