Juffie toch.quote:
Te ver?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef SeaOfLove het volgende:
arme CFvolgend week zondag gaat t het niet wordn btw
Ik hoorde dat deel 1 echt slecht was als je geen tiener bent. En deel 2...achquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja, die twighlight moontoestand. Met véél kinderen in de zaal. Ik vond de hoofdrolspeler niet echt mooi, soort platte boxersneusAls het nou Johnny Depp was geweest (maar gelukkig is ie niet in deze film getrapt)........
Het zijn boeken begrijp ik met veel liefhebbers, net als de boeken van HPotter.
Wat ik dan wel weer erg leuk vind zijn die gekleurde vampierlenzen![]()
Ik heb wel antibiotica gekregen, er is een soort staafje in mijn kies gepropt met antibiotica. Althans dat zei die tandarts. Maandag weer eigen tandarts bellen. Maandag alquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
isa combi van alcohol en oxazepam? ik weet, heel slecht en als de ontsteking zo diep zit helpt dat ook niet. waarom geen anti-biotica gekregen? bluez die film wil ik ook zien, eerst deel 1 kijken maar dushier chill avondje met milou gehad, melba toastjes met boursin en filet americain enzo.... lekker kneuterig
Sterkte met Thijs en ja onze Steer is de Masuka van CULquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
zo weer 4 afleveringen Dexter er doorheen gejast!Bijna door seizoen 1 heen nu, nog 2 afleveringen..
Moest steeds aan Steer denken bij de laatste aflevering.. Masuka was lekker op dreef
Nu lekker naar bed. Morgen hopelijk naar mijn broertje om zijn 18e te vieren als Thijs zich tenminste een beetje beter voeltDie is nu niet echt lekker en ik voel me nog iets te slap in mijn eentje 2x 180km te rijden... Naja, meestal valt het mee met hem en blijft het bij een beetje kwakkelen..
Anyway slaap lekker en zo allemaal!![]()
Wij gaan nu alweer beginnen aan aflevering 4 van seizoen 4.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
zo weer 4 afleveringen Dexter er doorheen gejast!Bijna door seizoen 1 heen nu, nog 2 afleveringen..
Moest steeds aan Steer denken bij de laatste aflevering.. Masuka was lekker op dreef
Ik heb het gelezen en zet 'm op de bestellijst, thanks!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:42 schreef DarkElf het volgende:
tvp
net julie vs. julia gezien , vervelend kind die julie maar meryl als julia vond ik echt wel funny
nu zo naar bed, ik ben zo moe...![]()
oh en dude, als je t leest, ja dat boek is het
Goed dat je het zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 10:33 schreef borisz het volgende:
Mogge
*checkt alle bustijden en treintijden er is een hoop omgegooid.
quote:
Jawel.. maar ben het nu na 1,5 week wel zat en ik baal dat ik de 18e verjaardag van mijn broertje moet missen..quote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef kaasplankje het volgende:
Wat een leed hier allemaalBalen Sunny naja, lekker thuis uitrusten is ook oké toch?
![]()
Waar stop jij die thermometer in?quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:nu heb ik 35.4
Nou ja.. rustig aan doen vandaag dus..
Nee ik weet nog niet wat ik wil gaan maken. Moet wel een beetje gemakkelijk zijn op het moment zelf ivm de drukte tijdens het eten en zo. Tips zijn welkom![]()
Gewoon onder de tong.. heb ik wel vaker als ik niet lekker ben hoor, ondertemperatuur.. mijn 'normale' temperatuur is ook aan de lage kant.quote:Op zondag 13 december 2009 14:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Waar stop jij die thermometer in?![]()
Taartbuffet durf ik niet, mijn stiefmoeder is koningin taartenmakenquote:Enne, als je taartbuffet oid maakt kan je alles vooraf maken. Het is ook wel handig om te weten wat er vooraf geserveerd word. Dan kan je het er een beetje op afstemmen.
Je kan m beter in je poepert steken toch? Dat is veel nauwkeuriger zei mn moeder altijdquote:Op zondag 13 december 2009 14:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gewoon onder de tong.. heb ik wel vaker als ik niet lekker ben hoor, ondertemperatuur.. mijn 'normale' temperatuur is ook aan de lage kant.
Choco scoort altijd goed, enne wrom durf je dat niet?quote:Taartbuffet durf ik niet, mijn stiefmoeder is koningin taartenmaken![]()
Maar ik zat wel aan iets van een kerstcake met chocomousse en slagroom of zo iets te denken. Verschillende elementen die ik tevoren kan maken en dan ter plekke tot een mooi dessert samen voeg. Maar ik ben er nog niet uit iig.
We krijgen er voor geloof ik kalkoen met cranberrysaus en verder weet ik niet wat iedereen maakt (we doen allemaal wat). Wel redelijk traditioneel dus vind ik het leuk om daar ook een beetje op aan te sluiten.
quote:Op zondag 13 december 2009 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:nu heb ik 35.4
Nou ja.. rustig aan doen vandaag dus..
Nee ik weet nog niet wat ik wil gaan maken. Moet wel een beetje gemakkelijk zijn op het moment zelf ivm de drukte tijdens het eten en zo. Tips zijn welkom![]()
Ohja op verzoek:
[ afbeelding ]
Huisje links komt dus nog aan de ren gekoppeld rechts voor. Er liggen al veel keuteltjes dus volgens mij vinden ze het leuk in de ren![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 14:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je kan m beter in je poepert steken toch? Dat is veel nauwkeuriger zei mn moeder altijd![]()
Dat laatste.. mijn broertje werkt ook nog eens bij een banketbakker en ik maak eigenlijk nooit taarten.. ik waag me er dus maar niet aanquote:Choco scoort altijd goed, enne wrom durf je dat niet?Omdat je haar dan mss van de troon steekt of ben je bang om af te gaan?
Wow echt?? Vond mijn uitleg nogal omslachtig namelijkquote:Op zondag 13 december 2009 15:02 schreef Duderella het volgende:
Ja ik snap het! Dank! (Ik ben ruimtelijk nogal eh... gecaptihand, zullen we maar zeggen).
quote:Op zondag 13 december 2009 15:11 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Isa: nog een dagje volhouden!! (je gaat morgen toch wel weer naar de tandarts??)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Dat wilde ik net zeggen: volgens mij gebeurt dat bij elke tandarts...quote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik weet wel dat je er meestal niets aan kan doen als het infecteert, maar tochHet voelt zo dubbel.
Uiteindelijk heeft het toch wel geholpen straks?quote:Op zondag 13 december 2009 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit eerder te denken 'moet ik dit nu ook betalen?'
Ik heb een spalkje achter mijn boventanden en die knapt nog wel eens los, maar vastzetten moet ik gewoon betalen hoorquote:Op zondag 13 december 2009 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit eerder te denken 'moet ik dit nu ook betalen?'
je mag mij niet stovenquote:Op zondag 13 december 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang moet je je vlees stoven?Is het walvis?
Heel lang, zei men in het stoofpottopicquote:Op zondag 13 december 2009 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Hoelang moet je je vlees stoven?Is het walvis?
Volgens mij is het aardig accuraat hoor.. Maar het kan beter ja dat is waar. Ik zat er aan te denken zo'n oording te kopen, maar vind het zo zonde omdat deze het verder nog prima doet.. Misschien toch maar eens doen, bewaar ik deze voor als Sam een keer getempt moet worden..quote:Op zondag 13 december 2009 16:25 schreef SeaOfLove het volgende:
oh sun volgens mij heeft t weinig nut dat ding in je mond te steken en is nou niet bepaald betrouwbaar, begrijp die temperatuurverschillen nu wel bij je. waarom koop je dan geen oorthermometer?
morgen bij mij?quote:Op zondag 13 december 2009 17:05 schreef Duderella het volgende:
Beneden is alles gestofzuigd en de trap is geboend en de kroonluchter gepoetst (wat een werk!) en alle deuren en plinten zijn afgesopt en alle meubelen zijn van de kant geweest om het stof de kattenspeeltjes eronderuit te stofzuigen.
Maar eerst moet de vloer nog gezeept, want daar begon het allemaal mee natuurlijk.![]()
Nee, ik ben bang voor sunchaser, woeh!quote:
Ja het is alweer een week geleden dat je de keukenkasten hebt uitgeboend toch?quote:Op zondag 13 december 2009 17:22 schreef SeaOfLove het volgende:
Dude![]()
Had idd zo een post van mij kunnen zijn als ik zo'n aanval heb. dat wordt sowieso wel weereens tijd.
En zo hoort 't ook, een propere woning is een goede basis voor een opgeruimd humeurquote:Op zondag 13 december 2009 17:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja het is alweer een week geleden dat je de keukenkasten hebt uitgeboend toch?
Die dachten ook: dat doen wij sneller!quote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef Duderella het volgende:
Zaten de konijnen me vanaf het blommenperkje op een afstandje aan te kijken van![]()
![]()
Uurtje of 3 's nachts alle ramen zemen was wel mijn toppuntquote:Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef Duderella het volgende:
Ik had een tijd dat ik standaard om half zes wakker werd (op vrije dagen) (dat is voor mijn absúrd!). Was toevallig in het voorjaar.
Heb ik mijn hele Haagse tuintje middels een oud aardappelschilmesje, op mijn knieën, millimeter voor millimeter, ontdaan van onkruid tussen de grindtegels.
Zaten de konijnen me vanaf het blommenperkje op een afstandje aan te kijken van![]()
![]()
Een mens doet rare dingen, als hij wakker is.
lol!quote:Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Die dachten ook: dat doen wij sneller!
Bij mij werkt dat altijd tegenstrijding! Tegen de tijd dat het huis dan eindelijk proper is, is mijn humeur down the drain!quote:Op zondag 13 december 2009 18:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
En zo hoort 't ook, een propere woning is een goede basis voor een opgeruimd humeur
Als we standaard vrolijk werden van schoonmaken dan was het overal een stuk netterquote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Duderella het volgende:
Bij mij werkt dat altijd tegenstrijding! Tegen de tijd dat het huis dan eindelijk proper is, is mijn humeur down the drain!
Déden ze dat maar!quote:Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die dachten ook: dat doen wij sneller!
Same herequote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Duderella het volgende:
Bij mij werkt dat altijd tegenstrijding! Tegen de tijd dat het huis dan eindelijk proper is, is mijn humeur down the drain!
quote:Op zondag 13 december 2009 18:29 schreef Duderella het volgende:
(En de Afrikaantjes van de buren, naar wie ze een ondergronds Vietconijn-stelsel hadden gebouwd).
quote:Op zondag 13 december 2009 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uurtje of 3 's nachts alle ramen zemen was wel mijn toppunt
Echt gebeurd: Ik had ook een balkonnetje aan dat huis en kon mooi het buurtje overkijken.quote:
ik heb geen ijsklontjes in huisquote:Op zondag 13 december 2009 17:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang voor sunchaser, woeh!
Jij hebt er nooit last van?quote:Op zondag 13 december 2009 18:35 schreef golfer het volgende:
Heeft dat met hormonen ofzo te maken, die nachtelijke aanvallen van schoonmaakwoede?
quote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Echt gebeurd: Ik had ook een balkonnetje aan dat huis en kon mooi het buurtje overkijken.
Zie ik bij de buurman iets héél vreemds: een zorgvuldig geplant Afrikaantje (netjes op een rij langs de border!), floepte zo de grond in! Als een duveltje ín een doosje, zeg maar.
En aan de andere kant van de schutting kwam ma Nijn tevreden kauwend boven.
Dan moet je gewoon iets regelmatiger frequenter poetsenquote:Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Typisch vrouwending als je 't mij vraagt, mn zus verbouwde vroeger ook haar hele kamer 's nachtsquote:Op zondag 13 december 2009 18:35 schreef golfer het volgende:
Heeft dat met hormonen ofzo te maken, die nachtelijke aanvallen van schoonmaakwoede?
's Nachts slaap je. Of neuk je. Kamers verbouwen 's nachtsquote:Op zondag 13 december 2009 18:46 schreef kaasplankje het volgende:
Typisch vrouwending als je 't mij vraagt, mn zus verbouwde vroeger ook haar hele kamer 's nachts
Daar betaal ik iemand voor. Doet wonderen mirakels voor je humeur luimen.quote:Op zondag 13 december 2009 18:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon iets regelmatiger frequenter poetsen
Dan moet je daar wel voldoende toereikend betaalmiddelen solvabiliteit voor hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 19:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Daar betaal ik iemand voor. Doet wonderen mirakels voor je humeur luimen.
Dank je voor de afgelopen 5 minuten hikken, tranen over wangen en proberen aan TARA voor te lezen die er geen hout van snaptequote:Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Echt gebeurd: Ik had ook een balkonnetje aan dat huis en kon mooi het buurtje overkijken.
Zie ik bij de buurman iets héél vreemds: een zorgvuldig geplant Afrikaantje (netjes op een rij langs de border!), floepte zo de grond in! Als een duveltje ín een doosje, zeg maar.
En aan de andere kant van de schutting kwam ma Nijn tevreden kauwend boven.
Dat is juist. Het geld is hier gelukkig courant! Anderszins had ik flink dienen contempleren aangaande mogelijke soluties. Want een poetsvrouw neemt hier toch een prominente positie in, in de piramide van vrind Maslow. Ik zou er wát gaarne een primaire drift voor inleveren!quote:Op zondag 13 december 2009 22:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan moet je daar wel voldoende toereikend betaalmiddelen solvabiliteit voor hebben
Amai, hier dus nog even niet. Ik ben nu net klaar met de omzet van vorige maand en 't is nét dat beetje minder dan ik had bevroedquote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is juist. Het geld is hier gelukkig courant! Anderszins had ik flink dienen contempleren aangaande mogelijke soluties. Want een poetsvrouw neemt hier toch een prominente positie in, in de piramide van vrind Maslow. Ik zou er wát gaarne een primaire drift voor inleveren!
gewoon lekker in dat gevoelletje blijvenquote:Op zondag 13 december 2009 22:31 schreef Duderella het volgende:
Ik luisterde de afgelopen uren Shaffy en nu De Groot. My god, wie trekt me de seventies uit en terug naar het hier en nu?![]()
Ik wil er eigenlijk best blijven.![]()
Och èrm!quote:Op zondag 13 december 2009 22:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Amai, hier dus nog even niet. Ik ben nu net klaar met de omzet van vorige maand en 't is nét dat beetje minder dan ik had bevroed't is hier vooralsnog schuifkaas met de feestdagen
Thanks.quote:Op zondag 13 december 2009 23:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gewoon lekker in dat gevoelletje blijvenik geef je wat van mijn culinaire kneuterigheid van de afgelopen 2 dagen: gevulde eitjes, toast met filet americain en blokjes kaas... gewoon om dat gevoel wat te versterken
Jeugdsentiment voor de ouwe hippie uit die tijd. Wat stonken die Afghaanse jassen als ze nat waren geregend..quote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef Duderella het volgende:
Thanks.![]()
Ik moet vooral aan Afghanistanjassen (? Kent iemand dat nog?) en fliederfladderjurken (met lovertjes en borduursels) denken, van mijn zussen (ik had alles in mini). En mijn moeder die álmaar thee zette.Onder een muts (die thee). En veel mensen met lang haar in de tuin. Met wie mijn vader over politiek praatte. En dan was mijn broer altijd voor 'De VVD' en dan had je de poppen aan het dansen bij ons thuis. En dan zette mijn moeder maar weer thee (mopperend op mijn broer, de kapitalistische vlerk). Om de gemoederen te bedaren. En ze bleef toch van mijn broer houden, ondanks De VVD. Want ze haakte een Reggae-etui voor hem (rood-geel-groen) en mijn vader zette er de rits in, dus die was kennelijk ook ruimhartig.
Ja, het was een mooie tijd.
Gevulde eieren aten we niet. Volgens mij bakten mijn zussen en hun vrienden op nachtelijke uren ontelbare scharreleieren, waarvoor ik altijd mocht opstaan. Met ontbijtspek erin.![]()
Ja hequote:Op zondag 13 december 2009 23:25 schreef Duderella het volgende:
Ik moet vooral aan Afghanistanjassen (? Kent iemand dat nog?) en fliederfladderjurken (met lovertjes en borduursels) denken, van mijn zussen (ik had alles in mini). En mijn moeder die álmaar thee zette.Onder een muts (die thee). En veel mensen met lang haar in de tuin. Met wie mijn vader over politiek praatte. En dan was mijn broer altijd voor 'De VVD' en dan had je de poppen aan het dansen bij ons thuis. En dan zette mijn moeder maar weer thee (mopperend op mijn broer, de kapitalistische vlerk). Om de gemoederen te bedaren. En ze bleef toch van mijn broer houden, ondanks De VVD. Want ze haakte een Reggae-etui voor hem (rood-geel-groen) en mijn vader zette er de rits in, dus die was kennelijk ook ruimhartig.
Ja, het was een mooie tijd.
Godjezusja. Naar natte honden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeugdsentiment voor de ouwe hippie uit die tijd. Wat stonken die Afghaanse jassen als ze nat waren geregend..
Jij hebt de leeftijd van mijn één na oudste zus, schat ik. Mijn ouders zijnwaren van '32. Maar jij hebt de (post)hippie-tijd dan toch gewoon meegemaakt, of niet?quote:Op zondag 13 december 2009 23:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja he
Afgaanse jassen, ik was nét iets te jong om die tijd van je ouders echt bewust mee te maken, maar ik had wel weer oudere broers en zussen. Ik voelde me een kleine neohippie [ afbeelding ]
Maar je kon er wel lekker meisjes mee versieren op je Puch met easy-rider stuur. En nog zonder helmplicht.quote:
Ja ik snap het. Ik zat je met mijn ouders te vergelijken en was de 'post-in-de-zin-van-neo' vergeten, sorry.quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Yep, posthippietijd , dat zeg ik, neo = toch post? ik ben van 59.
Ik lees net bij Aschwin dat er in appelpitten blauwzuur zit
Ja dat deed mijn oudste zus inderdaad!quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je kon er wel lekker meisjes mee versieren op je Puch met easy-rider stuur. En nog zonder helmplicht.
Ja ik was de jongste. Ik weet niet of het super was. Ik stond erbij en keek ernaar, als nakomertje, naar die hippies. Het was een gezellige boel. Maar als nakomer is de vlam uitgedoofd tegen de tijd dat je zelf klaar bent voor de grote ideologische strijd.quote:Op zondag 13 december 2009 23:56 schreef SeaOfLove het volgende:
dude wat super zo'n jeugd! jij was zeker de jongste? mijn moesje was denk ik t meest hippie door zich te laten profileren als feministe. ik was nog maar een kleuter en ik zong al feministische strijdliederen op het speelpleintjeIn huis hier ook foto's van mijn vader van 16jarige nerd tot hippie tot brave opa. ik was net te jong om er wat van mee te krijgen at the moment, maar er zijn herinneringen en de verhalen later. oh en sommige bewijsstukken zoals kleding die je vroeger aangetrokken werd, lolz
Veel plezier steer.quote:Op maandag 14 december 2009 02:34 schreef Stereotomy het volgende:
Groeten uit Bratislava
Vandaag dagje Wenen gedaan met de trein, geweldig, net terug.
Morgen laatste dagje
Oei, dat blijft lastig te krijgen in Nederland. Het liefst heb je een leuke set met kleine flesjes, maar wellicht een maatje groter dan de echte miniaturen. Dan heb je tenminste wat, maar 20cl flesjes zijn in NL niet te krijgen.. Of je wilt een set samengestelde miniaturen maar dat bestaat bij mijn weten ook niet in NL en dan zou je het zelf moeten doen. Kan, maar je weet natuurlijk niet waar te beginnen, lastig lastig.quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef borisz het volgende:
Sunny/Golfer/ andere whisky gekken. Hebben jullie nog leuke whisky tips(hopelijk met internetlink) als in starterssetjes?
van lopen krijg je het vanzelf warmquote:Op maandag 14 december 2009 09:41 schreef SeaOfLove het volgende:
succes borisz! en DE, jij bikkel....het is echt koud buiten
sneeuwquote:Op maandag 14 december 2009 10:19 schreef SeaOfLove het volgende:
het gaat als t goed is wel sneeuwenMilou had t er al over dat ze sneeuwballen zou gaan gooien naar mammie
quote:
een framboos?quote:Op maandag 14 december 2009 12:36 schreef freecell het volgende:
Lekker DE
Ik loop ook nooit in de zomerDat kan ik ook helemaal niet, dan val ik gewoon om, haha
Welk jaargetijde zitten we? Net een framboos geoogst, heerlijk zoet!
Bratislava is tofquote:
quote:
6 januari.quote:nou afwachten dan maar borisz wanneer weet je de uitslag?
2 Fantasy boeken (Wetten der magie deel 2 en het vervolg op Eragon)quote:Op maandag 14 december 2009 14:29 schreef DarkElf het volgende:
klinkt goed sun, wat voor laarzen en wat voor boeken?
Mooie laarzen!quote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
2 Fantasy boeken (Wetten der magie deel 2 en het vervolg op Eragon)
En laarzen die erg lijken op deze:
[ afbeelding ]
Alleen dan met een riem+gesp van boven (wijdere schacht) Had deze overigens ook gepast, maar de schacht was me net ff te krap.
Het stomme is dat ik ongeveer dit model vorig jaar ook gekocht heb maar toen zwartEn ik ben nog steeds op zoek naar een 2e paar schoenen waar ik ook mee naar mijn werk kan (ergo: met lagere hak..) maar die vind ik maar niet
tnxquote:Op maandag 14 december 2009 15:28 schreef Q.E.D. het volgende:
DarkElf, je winter-avatar is echt mega-tof.![]()
Haha die reactie had ik dus ook bij de laarzen..quote:Op maandag 14 december 2009 14:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooie laarzen!![]()
En de Wetten van Magie zijn leuke boeken
Nee ingevroren na het vangen. Zo'n kerstkreeft van de Appie.quote:
Ik ben ook echt helemaal blijquote:
mooie laarzenquote:Op maandag 14 december 2009 14:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
2 Fantasy boeken (Wetten der magie deel 2 en het vervolg op Eragon)
En laarzen die erg lijken op deze:
[ afbeelding ]
Alleen dan met een riem+gesp van boven (wijdere schacht) Had deze overigens ook gepast, maar de schacht was me net ff te krap.
Het stomme is dat ik ongeveer dit model vorig jaar ook gekocht heb maar toen zwartEn ik ben nog steeds op zoek naar een 2e paar schoenen waar ik ook mee naar mijn werk kan (ergo: met lagere hak..) maar die vind ik maar niet
quote:Op maandag 14 december 2009 15:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tnxvind ik zelf ook.
(tnx to a fokker voor t maken)
Bofkontquote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Kom je op een gewone, koude, donkere maandagavond thuis, krijg je een heerlijke halve kreeft als binnenkomer![]()
oohquote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Kom je op een gewone, koude, donkere maandagavond thuis, krijg je een heerlijke halve kreeft als binnenkomer![]()
quote:Op maandag 14 december 2009 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind schoenen kopen echt een crime.. ik moet er toevallig tegenaan lopen, als ik ga zoeken dan kan ik dat doen tot ik een ons weeg (brengt me op een ideequote:Op maandag 14 december 2009 18:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
mooie laarzenenne ik kan dus ook al maanden niet slagen voor goeie zwarte half hoge schoenen voor mijn werk
zijn er gewoon bijna niet.. en als ze er zijn zijn ze iets van 160 euro dat vind ik dan weer iets te.
Gewoon naar de Appie gaan. Voor 9,99 heb je een hele diepvrieskerstkreeft die je alleen maar even hoeft te koken en eventueel daarna te gratineren (zoals ik vandaag gedaan heb). Is echt de moeite waard. Kan eigenlijk ook niet echt mislukken als je de instructies op de verpakking en op de AH-site volgt.quote:Op maandag 14 december 2009 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Kreeft.. ik heb dat ooit als 7 jarig meisje een keer gegeten in New York, of eigenlijk net daar buiten, in zo'n echt seafood restaurant ergens aan een pier na een dag vliegeren op het strand![]()
Ben nu erg bang dat het zo tegen valt..
Volgens mij heb ik die nog niet zien liggen in ons dorpse appiequote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon naar de Appie gaan. Voor 9,99 heb je een hele diepvrieskerstkreeft die je alleen maar even hoeft te koken en eventueel daarna te gratineren (zoals ik vandaag gedaan heb). Is echt de moeite waard. Kan eigenlijk ook niet echt mislukken als je de instructies op de verpakking en op de AH-site volgt.
Een beetje teleurstellend om eerlijk te zijn. HIj heeft er naar gekeken en dat was het ook wel. Voor de pijnvrije methode was een wortelkanaalbehandeling de optie, maar hij wilde het eerst even afwachten. Pijn moet afnemen (en dat doet het ook wel, maar weer: medicatie of neemt het echt af?) Ik heb nu een nieuwe afsraak en dan wordt de antibiotica verwijderd en de kies weer herstelt.quote:
ja het liefst wil je natuurlijk dat ze het meteen oplossen want pijn is zo klote... maar tis logisch idd dat je het even de tijd moet geven.. hoop dat je je snel beter voeltquote:Op maandag 14 december 2009 19:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een beetje teleurstellend om eerlijk te zijn. HIj heeft er naar gekeken en dat was het ook wel. Voor de pijnvrije methode was een wortelkanaalbehandeling de optie, maar hij wilde het eerst even afwachten. Pijn moet afnemen (en dat doet het ook wel, maar weer: medicatie of neemt het echt af?) Ik heb nu een nieuwe afsraak en dan wordt de antibiotica verwijderd en de kies weer herstelt.
dat bedoelde ik dusquote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Hij zei ook dat een ontstoken gebied slecht te verdoven was, dus afwachten maar.
Dat ding zag er idd goed uitquote:Op maandag 14 december 2009 19:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon naar de Appie gaan. Voor 9,99 heb je een hele diepvrieskerstkreeft die je alleen maar even hoeft te koken en eventueel daarna te gratineren (zoals ik vandaag gedaan heb). Is echt de moeite waard. Kan eigenlijk ook niet echt mislukken als je de instructies op de verpakking en op de AH-site volgt.
Broedkip.quote:Op maandag 14 december 2009 22:40 schreef freecell het volgende:
Dom gevoel voor humor ik, maar dit vind ik echt heel grappig
[ afbeelding ]
Vanavond loempia gehadHadden we allebei ineens heel veel zin in
quote:Op maandag 14 december 2009 21:02 schreef borisz het volgende:
Vrolijke kerst ook namens Bellefleur
[ afbeelding ]
Beetje matige foto.
doe je goed en over een jaar of 20 sta je in de playboyquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef Duderella het volgende:
Ik had zo'n geluksmoment vandaag. Ik pas weer in maat 36/small en moet soms XS tegenwoordig en dat levert zo'n leuke wereld aan jurkjes en rokjes op, realiseerde ik me vandaag. Zo heerlijk dat ik 15 kilo kwijt ben.
Ik heb me voorgenomen dat ik een ravissant lekkere veertiger ga worden, en ik heb nog twee jaar.Gaat goed.
Ik heb nog flink wat bokbier. Jammer dat ik morgen moet studeren.quote:
Dat is wel opeens een streven ja!quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doe je goed en over een jaar of 20 sta je in de playboy
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is wel opeens een streven ja!
Ik zou er geen 'nee' tegen zeggen.quote:
echt!? ik zou even overslaan, hoe mooi mijn figuur ook mag zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik zou er geen 'nee' tegen zeggen.
Ik doe maat (48/)50 op mijn 50e, dus ik loop ook lekker ravissant ? meequote:Op dinsdag 15 december 2009 01:06 schreef Duderella het volgende:
Ik had zo'n geluksmoment vandaag. Ik pas weer in maat 36/small en moet soms XS tegenwoordig en dat levert zo'n leuke wereld aan jurkjes en rokjes op, realiseerde ik me vandaag. Zo heerlijk dat ik 15 kilo kwijt ben.
Ik heb me voorgenomen dat ik een ravissant lekkere veertiger ga worden, en ik heb nog twee jaar.Gaat goed.
Hoiquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:49 schreef MissHobje het volgende:
Woei nog allemaal wakkere mensen hier
ik zou zeggen afvallenquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik doe maat (48/)50 op mijn 50e, dus ik loop ook lekker ravissant ? mee
maar lekker Dude, als je een streef hebt en het is gelukt
Of gewoon werkendquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:51 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hoi
Allemaal werkeloos/studerend/vakantie etc. je kent het wel.![]()
ah toch nog een reactie, je zou denken dat de cullers wel iets zouden wetenquote:Op maandag 14 december 2009 23:03 schreef ColdFeet het volgende:
DE, ik heb bergen recepten voor caramelsaus, maar ik vergeet altijd welke ik de lekkerste vondIets butterscotch-igs?
Yayquote:Op dinsdag 15 december 2009 08:34 schreef SeaOfLove het volgende:
een record hier, 7.45uur eruit en milou op tijd beneden voor de taxi, was weggevouwen en nieuwe was erinbluez ik kom later nog ff op jouw en mijn posts terug.
Uhm, dat was van 94 KG naar 64 ongeveer geloof ikquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:10 schreef SeaOfLove het volgende:
btw FC wat een prestatie van 48 naar 38hoeveel kilo is dat wel niet, tjeemienee
Ik dacht, moet hier maar weer eens kijkenquote:Op dinsdag 15 december 2009 10:31 schreef SeaOfLove het volgende:
weer wat geleerd! justmattie ben je verdwaald![]()
Haha, herkenbaar! In mijn zwaarste periode meed ik camera's als de pestquote:Op dinsdag 15 december 2009 09:42 schreef freecell het volgende:
Daar heb ik ook wel een tijdje over gedaan hoorEn niet altijd op de gezondste manier
En ik was ff aan het zoeken naar foto's, maar ik kan dus geen 90+ foto's vinden en volgens mij zijn ze er ook helemaal niet
jawel, 's morgens vanaf 4 tot 11. Hij is bakker.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:22 schreef Bluezz het volgende:
Pff FC wat een ***
Werkt hij niet of zo?
Wat een kutberoep is dat, en ja ik weet er alles vanquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:27 schreef freecell het volgende:
[..]
jawel, 's morgens vanaf 4 tot 11. Hij is bakker.
Dat geeft ook het probleem dat hij vindt dat wij 's avonds na half 8 geen bezoek meer mogen hebben, want die lopen door het trappenhuis en dan slaapt hij.
En dan krijgt hij nieuwe buren. Een drieling met ADHD van 2 jaarquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef DarkElf het volgende:
wat een eikel... diep ademhalen FC, nog 4 weken
is hij niet helemaal lekker ofzo?quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:27 schreef freecell het volgende:
[..]
jawel, 's morgens vanaf 4 tot 11. Hij is bakker.
Dat geeft ook het probleem dat hij vindt dat wij 's avonds na half 8 geen bezoek meer mogen hebben, want die lopen door het trappenhuis en dan slaapt hij.
Hij krijgt al een flatneurose als de nieuwe bewoners NIET hun schoenen uitdoen als ze thuis zijnquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan krijgt hij nieuwe buren. Een drieling met ADHD van 2 jaar![]()
Dat dus. 't Is bijna gedaan, je krijgt straks een fijn huis zonder onderbuurman, en met een tuin voor je kleine druktemakerquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:26 schreef DarkElf het volgende:
wat een eikel... diep ademhalen FC, nog 4 weken
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:40 schreef freecell het volgende:
Hij krijgt al een flatneurose als de nieuwe bewoners NIET hun schoenen uitdoen als ze thuis zijn
TARA hoopt dat het een hele dikke vrouw met hele kleine naaldhakjes wordt
Ik geloof dat jullie niet aan de criteria voldoenquote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:46 schreef Duderella het volgende:
Ik wens je buurman een gezellige, grote, drukke Surinaamse familie toe als buren. Met veel muziek, kookluchtjes en véél visite.
Wat een lieve wens! Ik wens mee! Klinkt als een leuke en gezellig drukke familiequote:Op dinsdag 15 december 2009 13:46 schreef Duderella het volgende:
Ik wens je buurman een gezellige, grote, drukke Surinaamse familie toe als buren. Met veel muziek, kookluchtjes en véél visite.
en een jochie met een scooter die met zijn scootervriendjes lekker heen en weer rijdt de hele middag en avondquote:Op dinsdag 15 december 2009 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een lieve wens! Ik wens mee! Klinkt als een leuke en gezellig drukke familieWel met veel kinderen in alle leeftijden hoor! Graag incl. tiener. En peuter.
Ja idd, dat maakt het soms behoorlijk lastig ( ik werd net mijn bed uit gedreund door keiharde vage music en dan had ik nog wel mijn oordoppen inquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het ook wel eens rot al die geluiden die mensen maken overdag als ik nachtdienst had, maar ja.... de meeste mensen zijn gewoon wákker overdag
Hobby's: Drummen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
en een jochie met een scooter die met zijn scootervriendjes lekker heen en weer rijdt de hele middag en avond
of een beginnende saxofoon speler, die steeds hetzelfde oefent en steeds dezelfde fouten maakt... daar wordt je echt knettergek van kan ik je vertellenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn broer drumde vroegah. Helemaal bovenin het huis, achterop de zolderkamer die helemaal beplakt was met eierdozen. Maar als ie echt uit zijn plaatje ging en het ronde raampje stond op een kier, bleven de mensen die het huis passeerden echt wel ff naar boven staan kijken
Hij heeft nu een 2e huis in Zweden, vrijstaand in the middle of nowhere, en daar staat zijn drumstel nu ook![]()
Hoezee!
Politie bellen? AMK? BLijf van mijn lijf huis?quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:48 schreef SeaOfLove het volgende:
redelijk bijgelezen.... FC daar ben je blij mee dan, ik gun hem mijn bovenburen, er gaat niks boven een vrouw en kinderen die mishandelt wordende bovenbuurman heeft naast mij ook een paar andere vrouwen bedreigd/uitgescholden. Hij is zo eng! helaas valt er niks tegen hem te beginnen
ik heb al zo vaak de politie gebeld....het helpt niet. de andere vrouwen die hier bedreigd zijn hebben ook de wijkbeheerder ingelicht, wie weet als er echt iets goed mis gaat dat de politie dan ingrijpt? heb ook regelmatig vrienden die op bezoek waren naar boven gestuurd, en die zijn allemaal heel erg groot en breed en zelfs die krijgen een grote bek (op die momenten kan hij opeens wel normaal nederlands spreken, als de politie komt is er een tolk nodig)quote:Op dinsdag 15 december 2009 18:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Politie bellen? AMK? BLijf van mijn lijf huis?
ik had het opgegeven dus maar nu ik weet dat anderen ook last van hem hebben ga ik gewoon weer door. En dat te bedenken dat hier een behoorlijke crimineel woont te oordelen aan de tattoo traantjes in zijn gezicht en het feit dat hij soms maanden weg isquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:23 schreef MissHobje het volgende:
Ken het hoor SOl , ik laat alles registreren bij de woningbouw en de politie, en het begint te helpen, maar je moet wel blijven volhouden helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik heb een baaldagje!Ah meisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:41 schreef freecell het volgende:
Maar kon je dan niet met kaas naar dat concert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Kaas werkt tot 18.00 uur in Rotterdam, om nog eerst te douchen en te eten en dán nog in Paradiso dat concert halen, is zulk vreselijk haastwerk. Hoewel ik er erg veel zin in had, was ik het gister ineens zat en hoefde het niet meer. En nu zit ik als een stekker te balen thuis omdat ik ook wel met mn moeder had kunnen gaan ofzoquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:41 schreef freecell het volgende:
Maar kon je dan niet met kaas naar dat concert?
Ik spreek nog steeds met ex af omdat ik m erg aardig vind. Normaliterquote:Op dinsdag 15 december 2009 19:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Leingoed gehandeld! en het voelt alleen maar extra kut omdat je ongesteld bent. Waarom spreek je nog steeds met je ex af btw en had je die kaartjes niet besteld met kaas?
Shit happens. De enige zekerheid die je hebt is dat je dood gaat, alleen wanneer en hoe heb je meestal geen controle over. *knuf*quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben in tranen, kan t even zo snel niet kwijt, maar Sint is vanavond overleden krijg ik net te horen. sorry FC en CF en andere gelovigen.... ik zeg nu keihard GVD!
en hij dacht dat hij alleen maar een zware griep had.... vieze vuile kutkanker! hij was pas 49. geen sinterklaas voor ons volgend jaar...quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Shit happens. De enige zekerheid die je hebt is dat je dood gaat, alleen wanneer en hoe heb je meestal geen controle over. *knuf*
quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben in tranen, kan t even zo snel niet kwijt, maar Sint is vanavond overleden krijg ik net te horen. sorry FC en CF en andere gelovigen.... ik zeg nu keihard GVD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |