http://nl.wikipedia.org/wiki/Overhaaste_generalisatiequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef 9611Niels het volgende:
Ik had laatst op zondag een mailtje gestuurd naar een Amerikaans bedrijf en ik kreeg een paar uur later een antwoord. Dus.
En de meeste andere landen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:16 schreef Dawwa het volgende:
Nederland loopt al jaren achter vooral vergeleken met de VS en Japan
Ik stuurde vandaag een e-mail naar mijn hostingprovider, had binnen 1 uur een bericht terug. Het kan wel in Nederland, als de bedrijven maar willen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef 9611Niels het volgende:
Ik had laatst op zondag een mailtje gestuurd naar een Amerikaans bedrijf en ik kreeg een paar uur later een antwoord. Dus.
Je mag best klagen over dingen die in Nederland gebeuren, maar waarom dan weer zeggen dat het typisch Nederlands is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef Splutje het volgende:
Wat een kut klacht, je gaat toch niet klagen over dingen die in een ander land dan je eigen klagen? We wonen in NL, wat interesseert het mij nou wat er in Zimbabwe gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je niet gelijk een foto van je tampeloeris sturen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:20 schreef Apebeer het volgende:
Ik stuurde vandaag een msnbericht naar een meisje van 12, en ik kreeg binnen een minuut antwoord:
"wat is dit"
"Ja, maar in arme negerlanden als Kenya, Suriname en Frankrijk zijn ze niet zo gehaast en is het leven veel beter blablabla hier zijn we veel te gehaast en weten we niet meer wat leven is het is daar veel beter zus en zo"quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:24 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
We lopen wel voor op wereldeconomien als Kenia en Togo
arme negerlanden als Frankrijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
"Ja, maar in arme negerlanden als Kenya, Suriname en Frankrijk zijn ze niet zo gehaast en is het leven veel beter blablabla hier zijn we veel te gehaast en weten we niet meer wat leven is het is daar veel beter zus en zo"
Ja wat bedoelt hij nu weer xDxD ?!?!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:31 schreef Dawwa het volgende:
[..]
arme negerlanden als Frankrijk
???
Maak daar maar Limburg vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:34 schreef Penisbaard het volgende:
xD ZO willekeurig hij zegt Frankrijk terwijl hij eigenlijk België bedoelt hij haalt expres landen door de war dat is de grap xD
HAhaha lekker anders, ik kan er geen genoeg van krijgen!!12! xDquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:34 schreef Penisbaard het volgende:
xD ZO willekeurig hij zegt Frankrijk terwijl hij eigenlijk België bedoelt hij haalt expres landen door de war dat is de grap xD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |