ff quoten, anders verwijdert TS het weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef larry_flynt het volgende:
Ik was dus van de week extra vroeg naar de sportschool gegaan. Lekker rustig enzo. Ik vind de douchjes daar namelijk altijd zeer fijn en ben liever gezegd liever daar dan hier.
Na fanatiek gewicht te hebben geheft liep ik de kleedruimte in. Hier hangt een spiegel waar ik mijn afgetraind lichaam in zag, waar ik toch een beetje opgewonden van raakte.
Omdat het zo rustig was dacht ik "Ik sla de hand eens aan mijzelf onder de douche er is toch niemand" Zo zegt zo gedaan. Ben ik klaar hoor ik opeens: "Zo was het lekker?!?!" Heeft er gewoon iemand de gehele tijd mee zitten kijken en wie weet wel mee zitten doen... Te vuilak!!! Hij had toch ook gewoon meteen kunnen zeggen dat hij daar zat?
![]()
Klacht: Mee mastruberende eikels!
Hoezo ik hou van gespierd en vind mijzelf erg knap...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:08 schreef Dawwa het volgende:
Opgewonden raken van je eigen lichaam, homo
Waarom zou ik het verwijderen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:08 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ff quoten, anders verwijdert TS het weer
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik kan het origineel niet vinden, iemand een link?
Homo!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hoezo ik hou van gespierd en vind mijzelf erg knap...
Nee want vrouwen vinden mij ook knap. Ik ben zo knap dat zelfs de meest hetro mannen verliefd op mij worden.quote:
Viespeuk in de sportschoolquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik kan het origineel niet vinden, iemand een link?
nee dat kon ik ook niet....quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Ik weet niet of die leuk is. Het is in ieder geval niet dat ik moest lachen
Kleine wereld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:14 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Wat? Dat meot die klootzak dan zijn!
Er was niemand dacht ik. Het was nog vroeg in de ochtend...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef Pixie. het volgende:
waarom mastrubeer je zowiezo in een sportschool & weet dat er mensen zijn
En dan achteraf lope janke
hahaha zowiezoquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Er was niemand dacht ik. Het was nog vroeg in de ochtend...
Tsja dacht dat ik alleen was. Moet toch iets doen onder de douche...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:18 schreef Pixie. het volgende:
[..]
hahaha zowiezo
eigen schuld dus niet zo janke
kennelijk vond je het toch wel geil in het openbaar
anders zou je het niet doen toch
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Tsja dacht dat ik alleen was. Moet toch iets doen onder de douche...
Wat dacht je van jezelf inzepen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:19 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Tsja dacht dat ik alleen was. Moet toch iets doen onder de douche...
Ja... Met mijn handen over mijn wasbuikje en steeds lager.... mmmmquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:24 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Wat dacht je van jezelf inzepen?
Hmmmmm ga door!quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:25 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja... Met mijn handen over mijn wasbuikje en steeds lager.... mmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:26 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hmmmmm ga door!Zit hier met mijn broek op mijn enkels!
Hoe voelt dat je afrukken op een jongen? Homo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kick je er wel stiekem op, anders had je dit topic niet geopend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:28 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hoe voelt dat je afrukken op een jongen? Homo!
Ik open dit topic uit woede en frustatie dat er gewoon een gast staat toe te kijken en pas als ik klaar ben zegt dat ik moet stoppen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:30 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Volgens mij kick je er wel stiekem op, anders had je dit topic niet geopend.
Haha nou dat gaat jou ten 1e geen flikker aanquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:21 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Wat? Net of jij nooit de hand aan jezelf slaat onder de douche?
waarom a je dat daar doen in de eerste plaats. je hoopte gewoon dat zoiets zou gebeurenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik open dit topic uit woede en frustatie dat er gewoon een gast staat toe te kijken en pas als ik klaar ben zegt dat ik moet stoppen....
Ik zou die gozer dan op zijn bek geslagen hebben en aan zijn handdoek opgehangen of opgesloten in zo'n locker.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:32 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik open dit topic uit woede en frustatie dat er gewoon een gast staat toe te kijken en pas als ik klaar ben zegt dat ik moet stoppen....
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |