Sterkte man.quote:Op zaterdag 12 december 2009 22:32 schreef Bill_E het volgende:
mijn vriendin ...![]()
![]()
![]()
( en ja ik was hem wel altijd netjes...)
bron graagquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:52 schreef Lundegaard het volgende:
Vrouwen vinden pijpen per definitie niet vies. Dat is genetisch bepaald. Vrouwen houden van pijpen. Feit!
Een vrouw die liever niet pijpt, heeft waarschijnlijk een smerige vriend met een kaaslul.
ja, zeep is idd erg goed voor je edele deeltjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Matty___ het volgende:
ga samen douchen, dan kan ze hem zelf zo lang wassen tot ze vind dat die in haar mond mag
Ja, maar ik ga ook geen uren liggen beffen. Na een kwartier ben ik het ook wel zat.quote:Op zondag 13 december 2009 00:57 schreef ZodiaX het volgende:
M'n ex vond pijpen helemaal niet erg, als het maar niet te lang duurt.
Daarom gebruikte ze het altijd om me op te warmen, als het te lang duurt gaat ze zich vervelen en gaat haar geilheid omlaag.
Ik vond het prima. Ik hoef niet urenlang gepijpt te worden.
Jij?quote:Op maandag 14 december 2009 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die daar niets aan vinden of het smerig vinden.
quote:
tja, en mannen die niet beffen, tja net zo...quote:Op zondag 13 december 2009 11:10 schreef vosss het volgende:
Vrouwen die niet pijpen wil ik niets mee te maken hebben
Open je eigen draadje !quote:Op maandag 14 december 2009 22:02 schreef brunette82 het volgende:
[..]
tja, en mannen die niet beffen, tja net zo...
Ik vind het niet echt geweldig om te doen. Mijn kaakspieren zijn aardig ontwikkeld op mijn leeftijd maar doen na een paar minuten al pijn en de smaak is iedere keer weer anders door bepaald voedsel en drinken dat mijn man heeft genuttigd de dag ervoor en op de dag zelf.quote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef Nemain het volgende:
Maar er heeft zich nog niemand gemeld die het niet leuk vind. Iemand?
Jesus fucking christ.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Soms, bijvoorbeeld als de laatste pijpbeurt nogal een poosje geleden is, plannen we 48 uur vooraf al in wat er gaat gebeuren. Dus drinkt hij vruchtensapjes en water zonder koolzuur, eet minder pikant eten, of doet in combi met zijn "dieet" een condoom om waar het topje van afgeknipt is. Dan lukt het wel voor mij om naar zijn tevredenheid te pijpen. Ikzelf raak er niet opgewonden van, daar moeten zijn vingers of tong voor zorgen. Standje 69 is dus niet ons favoriete standje.
Dit dus. What the fuck is de fun om zulke dingen van de voren te plannen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:25 schreef 12-1985 het volgende:
[..]
Jesus fucking christ.
"Schat ik wil over 48 uur gepijpt worden, dus kook vandaag geen vlees aub, dan ga ik nu alvast de condoom voorbereiden en de kamer ontsmetten. Pak jij de rubberen handschoentjes vast uit? Dan ga ik me nu vast even uitgebreid afschrobben met anti-bactierele zeep en neem ik wat wormkuren."
Lekker spontaan![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2009 02:25 schreef 12-1985 het volgende:
[..]
Jesus fucking christ.
"Schat ik wil over 48 uur gepijpt worden, dus kook vandaag geen vlees aub, dan ga ik nu alvast de condoom voorbereiden en de kamer ontsmetten. Pak jij de rubberen handschoentjes vast uit? Dan ga ik me nu vast even uitgebreid afschrobben met anti-bactierele zeep en neem ik wat wormkuren."
Lekker spontaan![]()
Dan zou je dus ook niet opgewonden moeten raken van (tong)zoenen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:53 schreef Quickie_Butt het volgende:
Opgewonden raken van pijpen?
Eh..... kweenie hoor maar in mijn mond zitten geen erogene zones oid.....
Nee dat vind ik niet hetzelfde.... van zoenen kan ik zeer opgewonden raken, eigenlijk is dat nog wel het lekkerste van alles. Maar pijpen vind ik puur de ander een pleziertje geven. Ik bedoel; het is best vermoeiend, last van kaakkrampen, lippen die je de hele tijd stijf houdt..... ik ben ook wel veel bezig met hoe ik het doe de hele tijd en nee daar word ik niet geil van.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:12 schreef nimarad het volgende:
[..]
Dan zou je dus ook niet opgewonden moeten raken van (tong)zoenen.
Ik vind pijpen wel lekker.
Waarom niet? Je hoort/ziet/voelt de ander genieten, je hebt zijn penis in je mond.. Ik zou het vreemd vinden als je daar verder geen enkel gevoel bij hebtquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet hetzelfde.... van zoenen kan ik zeer opgewonden raken, eigenlijk is dat nog wel het lekkerste van alles. Maar pijpen vind ik puur de ander een pleziertje geven. Ik bedoel; het is best vermoeiend, last van kaakkrampen, lippen die je de hele tijd stijf houdt..... ik ben ook wel veel bezig met hoe ik het doe de hele tijd en nee daar word ik niet geil van.
Ik wilde al zeggen. Lippen stijf tijdens het pijpen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hoort/ziet/voelt de ander genieten, je hebt zijn penis in je mond.. Ik zou het vreemd vinden als je daar verder geen enkel gevoel bij hebt!
En lippen de hele tijd stijf? Wut?
Ja nou ja, stijf, da's misschien niet het goede woord. Maar je klemt ze wel de hele tijd strak om den penis heen, en dat wordt op den duur wel vervelend...quote:Op woensdag 16 december 2009 00:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen. Lippen stijf tijdens het pijpen?
Het is niet alsof je een hap uit een citroen neemt hoor.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef Trafasi het volgende:
zijn er vrouwen die pijpen wel lekker vinden dan?![]()
Jaquote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef Trafasi het volgende:
Fysieke stimulatie is maar een klein deel van het spel, het belangrijkste is de geestelijke stimulatie. Bij orale seks zit dat wel goed (voor mij als man iig)quote:Op woensdag 16 december 2009 22:48 schreef starla het volgende:
Lekker? Nee, het smaakt immers niet naar vruchtengebak. Zelf word ik ook niet seksueel gestimuleerd (m'n huig is m'n clit niet), dus het is niet lekker.
Leuk om te doen? Ja.
Welcome @ Fokquote:Op woensdag 16 december 2009 23:45 schreef biekske2009 het volgende:
Een beetje rekening houden met elkaar, ook al kennen we elkaar niet omdat we hier allemaal anoniem posten, is toch niet teveel gevraagd???
Zeker!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef Trafasi het volgende:
Zekerquote:Op woensdag 16 december 2009 19:00 schreef Trafasi het volgende:
't Wordt me ineens duidelijk wat dat 'Nouked' in je sig nou betekent.quote:
NIET met zeep wassen! Geen wonder dat ie niet lekker ruikt. Alleen water, meer niet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:37 schreef biekske2009 het volgende:
[..]
Als ik er een poging toe wil wagen omdat ik mijn man niet tekort wil doen, dan was ik in ieder geval vlak voor hét moment zijn piemel als in een soort voorspel (liefdevol, zachtjes en met pH-neutrale zeep zonder parfum) of hij doet dat op zijn manier zelf (heel grondig) maar dan nog smaakt het niet altijd fijn.
Gefeliciteerd, je bent een vent en hetero of een wijf en lesbo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:25 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind een kut heel aantrekkelijk, mooi en lekker en een lul heel afstotelijk en lelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat in haar mond wil doen, maar het zal wel biologisch zo afgesteld staan (bij de meeste mensen) , gelukkig maar.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
't Wordt me ineens duidelijk wat dat 'Nouked' in je sig nou betekent.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Wordt me ineens duidelijk wat dat 'Nouked' in je sig nou betekent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |