jij wil te graagquote:Op maandag 14 december 2009 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor welk tijdschrift is het, of is dat geheim?
uhhhquote:Op maandag 14 december 2009 18:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
en dat flirten viel toch wel mee?
quote:
dan had ik het zelf niet eens doorquote:
Zolang ik geen zekerheid heb dat het geplaatst wordt, hou ik dat liever nog even voor me, maar zodra ik meer weet, ben jij de eerste die het hoortquote:Op maandag 14 december 2009 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor welk tijdschrift is het, of is dat geheim?
quote:Op maandag 14 december 2009 19:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Dat jij dat nou zegt tegen iemand anders.
Snap ik. En ik hoef niet de eerste te zijn hoor, stel nou dat ik even niet online ben dan mag je het ook wel eerst aan iemand anders kwijtquote:Op maandag 14 december 2009 19:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zolang ik geen zekerheid heb dat het geplaatst wordt, hou ik dat liever nog even voor me, maar zodra ik meer weet, ben jij de eerste die het hoort
echt zooo erg?quote:
lolquote:Op maandag 14 december 2009 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap ik. En ik hoef niet de eerste te zijn hoor, stel nou dat ik even niet online ben dan mag je het ook wel eerst aan iemand anders kwijt.
Ik heb er volgens mij wel 3 keer iets van gezegd.quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt zooo erg?en ik maar denken dat het dus meeviel
Erger denk ik hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 20:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt zooo erg?en ik maar denken dat het dus meeviel
zal er wel voortaan [grap] [/grap] bijzetten.... je denkt toch neit dat ik/wij ons daardoor laten beinvloeden??quote:Op maandag 14 december 2009 20:07 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb er volgens mij wel 3 keer iets van gezegd.![]()
Kijk, je moet het allemaal zelf weten hoor, en ik gun ieder z'n geluk, maar nou niet over "pressure" beginnen.
Dat heb jij gemist?quote:
girl on girl flirtation, dat zal het zijnquote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef wonderer het volgende:
Ik zag wel eens een complimentje over en weer vliegen, maar... nou jaAls het IRL voor mijn neus gebeurt, merk ik het ook niet.
Nee hoor.quote:Op maandag 14 december 2009 20:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
girl on girl flirtation, dat zal het zijn
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op maandag 14 december 2009 20:45 schreef wonderer het volgende:
Ik heb me nog nooit zo opgelaten gevoeld.
Werd uiteindelijk nog best een leuke soapquote:
Nou ja, als je het niet merkt, boeit het weinigquote:Op maandag 14 december 2009 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Vreselijk als je als derde persoon bij twee flirtende wezens zit. Dat kan ik echt niet uitstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |