Persoonlijk vind ik dat verschil verwaarloosbaar. In ieder geval op fora.quote:Op zondag 13 december 2009 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
het verschil tussen 'ik vind' en 'het is' is redelijk groot![]()
kusje!
TS stelde een vraag, en ze weet nu dat het dom is.quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef Mirjam het volgende:
mensen, ff kappen met dat offtopic geneuzel.
Uit jouw mond klinkt dat als een liefkozing.quote:
Waarom die rare dunne sneetjes dan ook?quote:Met brood uit landen als Frankrijk en Italie heb je gelijk, dat kan je alleen met je handen eten, maar die dunne sneetjes die je hier in Nederland eet, dat kan prima met mes en vork.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:16 schreef RobinOok het volgende:
Omdat wij ze lekker beleggen!
Het gaat bij ons niet om het brood maar om het beleg!
Het is picknickvoer, dat wel. Maar typisch Nederlands?quote:Op zondag 13 december 2009 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Doen Fransen dat überhaupt wel op een stuk stokbrood? Da's toch weer heel Nederlands, dacht ik.
Volgens mij in ieder geval niet Frans om je kaas te eten op een stuk brood.quote:Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is picknickvoer, dat wel. Maar typisch Nederlands?
Maar mét brood wel. En als je dan toch aan het scheuren en breken en kruimelen bent, is dat verschil niet meer zo belangrijk.quote:Op zondag 13 december 2009 21:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij in ieder geval niet Frans om je kaas te eten op een stuk brood.
Klopt!quote:Op zondag 13 december 2009 21:45 schreef Lienekien het volgende:
Ja, zeg. Ze drinken hun glas wijn ook met een stuk brood.
Inderdaad.quote:Op zondag 13 december 2009 21:26 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Doen Fransen dat überhaupt wel op een stuk stokbrood? Da's toch weer heel Nederlands, dacht ik.
Dat doet toch bijna niemand? Die rare dunne sneetjes? Bij mij gaat het als vogt: ik pak een stuk stokbrood, scheur er een stukje af, dan pluk ik al het kleffe brood eruit en voer dat aan de duiven en dan doe ik mijn beleg op de korst.quote:Op zondag 13 december 2009 22:02 schreef RobinOok het volgende:
Kaassandwiches van dikke hompen stokbrood?
Want de vraag was waarom wij er van die rare dunne sneetjes van snijden....
Ik wou gewoon nog wat bijdehands zeggen want je bent altijd leuk om mee te praten.quote:Op zondag 13 december 2009 21:51 schreef Lienekien het volgende:
Nou dan!
Goeie!quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef OldJeller het volgende:
Droogt het ook niet sneller uit als je het al laat snijden in plaats van zelf snijden net voor je het wil gaan consumeren?
Dat van die dunne, rare sneetjes ging niet speciaal over stokbrood maar gewoon over brood.quote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef conleche het volgende:
Dat doet toch bijna niemand? Die rare dunne sneetjes?
Ja natuurlijkquote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef OldJeller het volgende:
Droogt het ook niet sneller uit als je het al laat snijden in plaats van zelf snijden net voor je het wil gaan consumeren?
quote:Op zondag 13 december 2009 22:05 schreef OldJeller het volgende:
Nee want ze geven de plakjes stokbrood niet los mee, maar in een plastic zak.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Er is maar 1 winkel in de omgevign waar ik stobrood van wil kopen en die is bijna 10 km van mijn huis af
Maar ik laat het dan niet voorsnijden. Klinkt wel handig, maar het zelf snijden is zo gebeurd en je stokbrood smaakt veel verser.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb dan altijd het idee dat dat heel oud smaakt als je het mee naar huis neemt.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, daarom koop ik het ook nietmijn oma haalde het wel altijd gesneden, maar die was oud
dus die mocht dat
Dit was meer de reden van mijn post "Goeie!"quote:Op zondag 13 december 2009 03:23 schreef Parlay het volgende:
Stokbrood van de AH komt een heel klein beetje in de buurt van Frans stokbrood, ben alleen de naam even kwijt........huppeldepup PainStaat op wit stokbrood, maar het is een beetje lichtbruin.
En stokbrood snij ik thuis zoals bijna iedereen al aangeeft, het wordt snel droog anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |