quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:Sowieso, stokbrood van een Nederlandse bakker.
Wel eens in frankrijk geweest en daar een Bagette gegeten? Dan is stokbrood gewoon een straf om te eten
piet...
ik word moe van je, altijd commentaar, niks is goed.
(recepten van je kom ik weinig tegen) veel gezeur dat het ergends anders op deze aardkloot beter is.
verhuis naar die andere aardkloot of geef zinnige tips.
tuurlijk zijn er in het land waar een bepaald brood vandaan komt bakkers die dat brood beter kunnen maken,
maar om voor een brood eff van bv. amsterdam naar parijs te rijden... wat denk je zelf.. HET IS EEN BROOD.
geef of een recept om het zelf te kunnen maken in de oven, of geef een mening over de vraag die er gesteld werd.
maar al dat gezeur van je begint me nu meer er op te lijken dat je echt geen idee hebt van hoe iets smaakt en dus maar meer gaat lopen zeiken over iets wat niet relevant is en daardoor intressant lijkt.
kan ons het boeien hoe het smaakt daar.
als we iets daar kopen laten snijden, 10 uur in de auto zitten voor we thuis zijn. DAS EEN STRAF.
misschien nog nuttige tips over vis of vlees wat beter smaakt als het een dag vers is wat alleen aan de andere kant van de wereld te vinden is? of kom je nu met zinnige info.
* PKfotografie was stukken blijer toen je niet online kwam een paar maanden terug ps. thuis snijden. maakt niet uit waar het vandaan komt. maar het brood droogt snel uit. dus zelf snijden is altijd positief.