Ja, maar dat is de vraag niet. Mexicaans eten smaakt in Mexico ook een stuk beter dan die rommel hier uit pakjes.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Sowieso, stokbrood van een Nederlandse bakker.
Wel eens in frankrijk geweest en daar een Bagette gegeten? Dan is stokbrood gewoon een straf om te eten
Als je dat maar blijft accepteren blijven bakkers je gewoon kutbrood verkopen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar dat is de vraag niet. Mexicaans eten smaakt in Mexico ook een stuk beter dan die rommel hier uit pakjes.
Ben te druk om de straat op te gaan vanwege de smaak van stokbrood.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als je dat maar blijft accepteren blijven bakkers je gewoon kutbrood verkopen.
Heel flauw..maar we wonen niet in Frankrijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Wel eens in frankrijk geweest en daar een Bagette gegeten? Dan is stokbrood gewoon een straf om te eten
piet...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Emo!quote:Op zondag 13 december 2009 01:28 schreef PKfotografie het volgende:
zelf snijden is altijd positief.
ben een heer, lekkerste is het met een stok boven het kampvuur, maar dat kan ook met sfeer te maken hebbenquote:Op zondag 13 december 2009 01:35 schreef Mirjam het volgende:
dames dames, het gaat hier over stokbrood hoor
Nou zit er in amsterdam een Franse bakker tegenwoordig die heel veel stokbroden verkoopt(Olympiaplein)....quote:Op zondag 13 december 2009 01:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
maar om voor een brood eff van bv. amsterdam naar parijs te rijden... wat denk je zelf.. HET IS EEN BROOD.
Tja, jij wordt triest van mijn kwaliteits eisen, ik van de bagger die mensen maar accepteren, van bakkers die kant en klaar mixen afbakken en zich ambachtelijk noemen, terwijl ze driekwart van de troep die ze verkopen niet zelf maken maar gewoon inkopen.quote:Op zondag 13 december 2009 01:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
piet...
ik word moe van je, altijd commentaar, niks is goed.
(recepten van je kom ik weinig tegen) veel gezeur dat het ergends anders op deze aardkloot beter is.
verhuis naar die andere aardkloot of geef zinnige tips.
tuurlijk zijn er in het land waar een bepaald brood vandaan komt bakkers die dat brood beter kunnen maken,
maar om voor een brood eff van bv. amsterdam naar parijs te rijden... wat denk je zelf.. HET IS EEN BROOD.
geef of een recept om het zelf te kunnen maken in de oven, of geef een mening over de vraag die er gesteld werd.
maar al dat gezeur van je begint me nu meer er op te lijken dat je echt geen idee hebt van hoe iets smaakt en dus maar meer gaat lopen zeiken over iets wat niet relevant is en daardoor intressant lijkt.
kan ons het boeien hoe het smaakt daar.
als we iets daar kopen laten snijden, 10 uur in de auto zitten voor we thuis zijn. DAS EEN STRAF.
misschien nog nuttige tips over vis of vlees wat beter smaakt als het een dag vers is wat alleen aan de andere kant van de wereld te vinden is? of kom je nu met zinnige info.
* PKfotografie was stukken blijer toen je niet online kwam een paar maanden terug
ps. thuis snijden. maakt niet uit waar het vandaan komt. maar het brood droogt snel uit. dus zelf snijden is altijd positief.
Bouw een ignore functie in fok in als je het niet laten kan mijn posts te lezen, dan kan je bij users gewoon een knop naast hun profiel zetten, posts van deze user niet weergeven.quote:Op zondag 13 december 2009 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
de rest is blijkbaar niet zo geweldig als dat jij bent, dat weten we allemaal inmiddels wel, dus waarom elke keer weer je 'gelijk' willen halen, dingen eindeloos de grond in trappen of juist ophemelen en de mensen die er niets om geven vervolgens weer de grond in trappen... het is echt zo vermoeiend
En wil je dat goede brood gesneden? Of snijd je het zelf?quote:Op zondag 13 december 2009 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, jij wordt triest van mijn kwaliteits eisen, ik van de bagger die mensen maar accepteren, van bakkers die kant en klaar mixen afbakken en zich ambachtelijk noemen, terwijl ze driekwart van de troep die ze verkopen niet zelf maken maar gewoon inkopen.
Ik wil gewoon goed brood, goed vlees, goede kaas. Ik wil kwaliteit.
Wat een standaard reactie, als je het niet bevalt dan moet je maar oprotten.quote:Op zondag 13 december 2009 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
ervoor betalen om jouw posts niet meer te lezen, dan steek ik dat geld liever in een kant en klaar gesneden stokbroodje
kommop zeg.. ik vind 't altijd zo kinderachtig! En maar kritiek leveren, en maar geweldig doen. En dat mag, genieten van je eigen kunsten enzo, maar altijd maar dingen of mensen de grond in boren.. net zoals hier weer het nederlandse brood.. verhuis dan! of bak lekker alles zelf, en als je dat al doet 'good for you' ! maar blijf niet zo mekkeren op anderen
dat was vast niet tegen mijquote:Op zondag 13 december 2009 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
rot jij maar lekker op met je pretentieuze gebrabbel. Laat mensen in hun waarde zeg
*Kuchquote:Op zondag 13 december 2009 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat een standaard reactie, als je het niet bevalt dan moet je maar oprotten.
Ho, ik zeg niet dat jij moet oprotten, ik wijs je erop dat jouw reactie van als je het niet goed vind je maar moet oprotten tamelijk triest is.quote:Op zondag 13 december 2009 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
rot jij maar lekker op met je pretentieuze gebrabbel. Laat mensen in hun waarde zeg
Stokbrood scheur je toch?quote:Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*Kuch
Heb jij je kwaliteitsstokbrood liever voorgesneden of niet!![]()
*Kuch
Of heb jij een ander maniertje om stokbrood te snijden.
Oh.quote:
Laat je niet zo opfokkenquote:Op zondag 13 december 2009 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
true..quote:Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat je niet zo opfokken, het is namelijk niet nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |