heb zelf de slingshot maar qua charme met grotere tieten is t ver te zoekenquote:
Ik snap hemquote:Op zondag 13 december 2009 08:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb zelf de slingshot maar qua charme met grotere tieten is t ver te zoeken
routebeschrijving check,
cadeautje check,
gegeten check
nu nog aankleden, tandenpoetsen, haren doen en ik kan richting de auto
We hebben 2,5 hoerenkast, en wij rijden voor geen van die 2,5. Het zijn inderdaad vaak leuke meiden, maar om "het" mee te doen, laat ik ze liever links.quote:Op zondag 13 december 2009 07:52 schreef kitao het volgende:
[..]
geen hoertjes in zwolle ?
sgravendijkwal zit er vol mee , ook volop taxis die daar om 6.30 hun klantjes oppikken.
en waarom laat je die links liggen , zijn vaak toffe meiden hoor , als je ze in hun waarde laat tenminste.
Had jij glazen ballen?quote:Op zondag 13 december 2009 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boom is afgekeurd door Mips
quote:Op zondag 13 december 2009 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik moest lachen om het idee dat de kat de boom moet keurenquote:
En het leukste is, hij moet nu met iets beters komen, anders gooit ze hem weer om.quote:Op zondag 13 december 2009 10:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen om het idee dat de kat de boom moet keuren. Ik vind het echt wel sneu voor je hoor
Dat moet niet, mevrouw neemt die vrijheid als ik na avondje op stap lam in m'n nest ligquote:Op zondag 13 december 2009 10:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen om het idee dat de kat de boom moet keuren. Ik vind het echt wel sneu voor je hoor
De plantenspuit is geladen en staat op scherpquote:Op zondag 13 december 2009 10:36 schreef JJH het volgende:
[..]
En het leukste is, hij moet nu met iets beters komen, anders gooit ze hem weer om.
whehehe, het is dan ook een afzichtelijke boom hoorquote:Op zondag 13 december 2009 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's nie lief.quote:Op zondag 13 december 2009 10:54 schreef Re het volgende:
trouwens, kroegen die tot 3 uur open zijn en om kwart voor 3 de tap sluiten ...da's best ontnuchterend
Het ligt te wachten, ik ga het straks openhalen. Gelukkig is het "DHL Servicepunt" een videotheek die ook op zondag om 1 uur opent.quote:Op zondag 13 december 2009 10:40 schreef MrSubtle het volgende:
JJH, had jij je SS pakketje nou al gekregen, en zijn daar foto's van?
De ballen zijn wel redelijk kitsch, die zijn van m'n ouders, die hebben daar jaren op zolder gelegen,denk dat die dingen net zo oud als ikzelf zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 10:53 schreef Re het volgende:
[..]
whehehe, het is dan ook een afzichtelijke boom hoor
Had ik nog niet gezegd hè? Vast hangout van ons clubje toendertijd. 3 uur de tent leeg. 3:05 gordijnen dicht en de tap weer open en lekker naborrelen met het personeel.quote:Op zondag 13 december 2009 10:57 schreef Re het volgende:
nou we zater er tot half 4... kuttent wel verder maar ze hadden een rockavondje
Arme mips.quote:Op zondag 13 december 2009 10:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De plantenspuit is geladen en staat op scherp
ouwe ballenquote:Op zondag 13 december 2009 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De ballen zijn wel redelijk kitsch, die zijn van m'n ouders, die hebben daar jaren op zolder gelegen,denk dat die dingen net zo oud als ikzelf zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |