Dan is ze volgens haar geloof goed bezig.quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar welk voordeel haal je eruit om geen relatie te hebben voor het huweljik?
Me aan de islam houden en als tweede reden: zo hopelijk een succesvoller huwelijk krijgen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar welk voordeel haal je eruit om geen relatie te hebben voor het huweljik?
quote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw? Ga eens vaker poetsen!
Hoe wil je een succesvoller huwelijk krijgen wanneer je met iemand trouwt waarmee je nog geeneens een relatie hebt gehad?quote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Me aan de islam houden en als tweede reden: zo hopelijk een succesvoller huwelijk krijgen.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, zo extreem bedoelde ik het niet, maar om het kort te houden: Ookal zou m'n vriend zich inhouden, helemaal niet aan me zitten, ik wil geen relatie voor het huwelijk. Ik zie dat gewoon echt niet als genieten.
Wat is de tekst dan waarop je je baseert? Wil ik wel wetenquote:Op zondag 13 december 2009 00:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Me aan de islam houden en als tweede reden: zo hopelijk een succesvoller huwelijk krijgen.
met het andere geslacht wordt er uiteraard nooit over gesprokenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor omgeving jij leeft, maar ik ken genoeg Turkse jongens die er bewust voor kiezen om maagd het huwelijk in te gaan. En dus helemaal niet op sex uit zijn wanneer ze een vriendin zoeken.
Allah heeft het verboden, dus een relatie voor het huwelijk is sowieso niet goed. In het huwelijk zorg je ervoor dat je elkaar beter leert kennen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe wil je een succesvoller huwelijk krijgen wanneer je met iemand trouwt waarmee je nog geeneens een relatie hebt gehad?
Mijn eerste cake bakte ik toen ik 7 jaar was en mijn ouders mij voor een uurtje alleen thuis hadden gelaten.quote:Op zondag 13 december 2009 00:05 schreef Ayca het volgende:
Ik heb trouwens vandaag voor het eerst een cake gebakkenhij was wel een beetje mislukt maar wel lekker
Ik vind dit een hele naïeve gedachte.quote:Op zondag 13 december 2009 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Allah heeft het verboden, dus een relatie voor het huwelijk is sowieso niet goed. In het huwelijk zorg je ervoor dat je elkaar beter leert kennen.
Het punt was toch gewoon het hebben van een vriend? En dat wil ik niet.quote:Op zondag 13 december 2009 00:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom moet jij zo lijdelijk zijn, alsof jij geen persoon bent. Jij bent toch ook een persoon je hoeft niet iets te doen of niet te doen omdat je vriendje dat wil. Punt uit.
Whahaquote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn eerste cake bakte ik toen ik 7 jaar was en mijn ouders mij voor een uurtje alleen thuis hadden gelaten.
Hahaha, mag ik een stuk?quote:Op zondag 13 december 2009 00:08 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whahanouja ik heb wel eerder iets gebakken, maar nooit helemaal alleen
vandaag dus wel
Heb nu geen tekst bij de hand.quote:Op zondag 13 december 2009 00:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat is de tekst dan waarop je je baseert? Wil ik wel weten
Succesvoller huwelijk door voor het eerst van je leven met iemand van het andere geslacht tijd door te brengen die niet je familie is? Je weet dan toch amper hoe mannen over bepaalde dingen kunnen denken of hoe ze reageren? Lijkt me nou niet bepaald een stabiele basis voor je huwelijk.
Pak maar een voedselpakket voor 2 dagen in.quote:Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef Slayage het volgende:
kon mijn lcd schoonmaakdoekjes niet vinden, heb maar mijn brillenpoetsdoekjes van de etos gebruikt![]()
zag ook dat mijn paspoort verloopt eind van de maand, nu moet ook naar die pauper stad om em te verlengen
quote:
Is al opquote:
We weten hoe het in de praktijk werk. Veel meisjes die jong trouwen scheiden na een paar jaar weer. Ik zie dat heel vaak in mijn omgeving.quote:Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb nu geen tekst bij de hand.
In mijn geval zou het niet zo zijn dat ik helemaal geen contact heb gehad met jongens, maar voor de andere kant: Je werkt toch samen aan een beter huwelijk? Samen richten op het geloof en het gezinsleven, een bepaald doel voor ogen hebben en echt je best doen. Het huwelijk is sowieso geen spel, dus het moet wel heel erg slecht gaan, wil je scheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |