quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:29 schreef Arn0 het volgende:
Youtube-dump topic.
Laat ik zelf ook meedoen;
Ik had dit nog nooit gezien. Dat ze geen problemen krijgen met de rechten bij YouTube. Ze halen alles offline en dit kan dan weer welquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:23 schreef Braddie het volgende:
Wat vinden de mede fokkers nou goede muziek?
Als het kan met een Youtube filmpje, En eventueel wat info:
Magical Mystery Tour - The Beatles.
Heerlijk nummer, Lekker uptempo, En hij zit al 3 dagen in mijn hoofd sinds McCartney@Gelredome hem deed als opener
Als we het dan toch over levens hebben!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:29 schreef Arn0 het volgende:
Youtube-dump topic.
Laat ik zelf ook meedoen;
Ook een erg mooie inderdaad. Of dit prachtige solo Lennon nummer uit 1980, na zijn 5 jaar pauze. De man had nog fantastische muziek kunnen maken, getuige dat album en dit nummer;quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:51 schreef Quir het volgende:
Als we het dan toch over levens hebben!
Waarom Editors en geen Joy Division? Leuke band hoor maar die gast klinkt precies als Ian Curtis.quote:Op zondag 13 december 2009 00:40 schreef Quir het volgende:
Editors,
Ik daag je uit goede muziek uit het genre Speedcore te vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
In elk genre is wel goede muziek te vinden.
Wist je dat de muzikanten the funk brothers waren? ze hebben zowat elk motownnummer bedacht en ingespeeld.quote:
Nou en? De muziek is toch andersquote:Op zondag 13 december 2009 03:06 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Waarom Editors en geen Joy Division? Leuke band hoor maar die gast klinkt precies als Ian Curtis.
quote:Op zondag 13 december 2009 03:06 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Waarom Editors en geen Joy Division? Leuke band hoor maar die gast klinkt precies als Ian Curtis.
Ik ben ook zeker te porren voor wat Joy Division of New Order, hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou en? De muziek is toch anders
quote:Op zondag 13 december 2009 12:47 schreef Shadow_NL het volgende:
Dit zijn de bands die ik op dit moment het vetste vind:
Zou je mij ( en denk ook vele anderen) eens kunnen vertellen wat je nu zo goed vind aan Elbow?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |